Maar dan nog zal ze lichamelijk zware oefeningen krijgen. En hoop ik voor haar dat ze de keuring door komt.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:42 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Oké, dat kan inderdaad ook nog. Ik weet ook niet of ze een HBO of WO diploma heeft, maar waarschijnlijk wel dan.
Ja kreeg geen duidelijk antwoord van Bern, zoiets van ik kijk wel..ja 10.000 ben ook benieuwd of Marcia dit durft te vragen.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja als tiano die gele kaart niet had gekregen kon je daar heel wat filmavonden voor kijken
quote:Op donderdag 6 april 2023 18:54 schreef Snensie het volgende:
Hoe weinig hadden ze nu gewonnen? Ik heb het gemist.
Maandag weerquote:
Kenzy heeft hbo opleiding iets met evenement gedoequote:Op donderdag 6 april 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kenzy een HBO-diploma heeft, want als je na je VWO instroomt, duurt deze opleiding ongeveer 4 jaar. Met een HBO- of WO-diploma duurt de opleiding meestal zo’n 1,5 jaar.
De mondhoeken staan al standaard naar benedenquote:
quote:
zie 119quote:Op donderdag 6 april 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzy heeft hbo opleiding iets met evenement gedoe
Het zou mij ook mijn neus uitkomenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:07 schreef Silves het volgende:
Jw weer klagen over het eten..voor de 5de dag op rij..rijst
Het is wel veel van hetzelfde. Gekookte rijst met drap. Kunt er ook wel meer mee dan dat.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou mij ook mijn neus uitkomen
Die rijst
Het is veel hetzelfde jaquote:Op donderdag 6 april 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel veel van hetzelfde. Gekookte rijst met drap. Kunt er ook wel meer mee dan dat.
Opgeruimdquote:Op donderdag 6 april 2023 19:09 schreef schizolientje het volgende:
Lekkere mopperkonten, ze hebben niets anders te doen. Het begin volgde ik niet en op tv ook niet en vanmiddag op videoland afl 1 gezien. Heel verschil met hoe ze er nu uitzien. Is ff leuk om te kijken
het is couscousquote:Op donderdag 6 april 2023 19:07 schreef Silves het volgende:
Jw weer klagen over het eten..voor de 5de dag op rij..rijst
nou het stralende middelpunt is ze in ieder geval niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzy heeft hbo opleiding iets met evenement gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |