Ik heb nog geen mening.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat Ramadangebaar van Tadic trouwens.Serviërs gaan wel lekker met moslims hè
Zo belangrijk is die positie niet, gewoon een commissaris in een 2-tier bestuursysteem. Feitelijk enkel aftekenen en bestuursleden aannemen.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Halst![]()
Man met zulke goede analyses nu op zo'n belangrijke positie bij Ajax. Kan alleen maar goed gaan
Maar uiteindelijk toch meer schoten op goal dan zij, het was heel slecht van Ajax en Feyenoord was iets minder slecht maar na die onderbreking kwamen zij ook niet meer aan voetballen toe.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:57 schreef Black-Death het volgende:
Vond het nog een godswonder dat Ajax die wedstrijd won eigenlijk. Totaal niet gecreeerd, terwijl er bij Feyenoord nog best veel lukte. Paal onder andere, en die enorme misser voorlangs van Jahanbaks. Man man..
Inderdaad zeg, die extra tijd was echt schandaligquote:Op donderdag 6 april 2023 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk toch meer schoten op goal dan zij, het was heel slecht van Ajax en Feyenoord was iets minder slecht maar na die onderbreking kwamen zij ook niet meer aan voetballen toe.
Waarom er 1 helft verlengd moest worden is mij verder een raadsel.
Ik denk dat dat doelpunt van Klaassen voor drie telde (pogingen daarvoor) anders kom ik niet op dat aantal.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk toch meer schoten op goal dan zij, het was heel slecht van Ajax en Feyenoord was iets minder slecht maar na die onderbreking kwamen zij ook niet meer aan voetballen toe.
Waarom er 1 helft verlengd moest worden is mij verder een raadsel.
Echt een incapabele scheids.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die extra tijd was echt schandalig
Ook nog 2-3 minuten doorvoetballen nadat die extra tijd al voorbij was![]()
Logisch toch, van die 12 minuten zijn er amper vier gespeeld. Bij het minste of geringste hadden ze bij jullie kramp, pijn etc. Zeg maar de Getafe-manier.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, die extra tijd was echt schandalig
Ook nog 2-3 minuten doorvoetballen nadat die extra tijd al voorbij was![]()
Ik vind vooral de willekeurigheid van hoe scheidsrechters hiermee omgaan schrijnend. Trek 1 lijn, maar niet lekker door laten spelen omdat er 50k idioten nog een orgasme nodig hebbenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Logisch toch, van die 12 minuten zijn er amper vier gespeeld. Bij het minste of geringste hadden ze bij jullie kramp, pijn etc. Zeg maar de Getafe-manier.
Ben nooit zo goed in dat soort dingen maar Conceicao schoot nog op doel in de verlenging blessuretijd, werd gestopt door de keeper.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat dat doelpunt van Klaassen voor drie telde (pogingen daarvoor) anders kom ik niet op dat aantal.
Kan eigenlijk buiten dat doelpunt alleen die kans op het eind voor de geest halen.
Ja, die bedoelde ik ook. En dan de twee doelpunten, er vermoedelijk hebben ze die twee kansen van Bergwijn voor de goal van Klaassen ook meegerekend, anders kom je volgens mij niet op dit aantal schoten op doel.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben nooit zo goed in dat soort dingen maar Conceicao schoot nog op doel in de verlenging blessuretijd, werd gestopt door de keeper.
Eens dat het allemaal we een stuk consequenter kan en moet. Maar ik vind het niet vreemd dat de blessuretijd wordt verlengd als deze zich alleen maar weer vult met nieuwe 'blessures'quote:Op donderdag 6 april 2023 15:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind vooral de willekeurigheid van hoe scheidsrechters hiermee omgaan schrijnend. Trek 1 lijn, maar niet lekker door laten spelen omdat er 50k idioten nog een orgasme nodig hebben
Dat lijkt me niet maar ik weet niet ook niet precies wat ze onder schoten op doel rekenen, die moet toch op de een de of andere manier tussen de palen zijn lijkt me.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook. En dan de twee doelpunten, er vermoedelijk hebben ze die twee kansen van Bergwijn voor de goal van Klaassen ook meegerekend, anders kom je volgens mij niet op dit aantal schoten op doel.
Geen problemen mee als het altijd zo is maar dat is helaas niet zo.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens dat het allemaal we een stuk consequenter kan en moet. Maar ik vind het niet vreemd dat de blessuretijd wordt verlengd als deze zich alleen maar weer vult met nieuwe 'blessures'
5 schoten op doel:quote:Op donderdag 6 april 2023 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet maar ik weet niet ook niet precies wat ze onder schoten op doel rekenen, die moet toch op de een de of andere manier tussen de palen zijn lijkt me.
Ik beweer toch niet iets anders, het was gewoon heel slecht.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
5 schoten op doel:
1 van Tadic bij de 1-0, 3 schoten bij de 2-0 en het laatste schotje van Conceicao in blessuretijd nog.![]()
Dat is wel heel erg scorebordjournalistiek. Ajax heeft 2 serieuze kansen gehad (want die driedubbele kans kun je moeilijk als 3 kansen tellen) en ze vlogen er allebei in.
Feyenoord nog 2 keer paal, een volley vrij voor de keeper van Gimenez die over vloog, een 1 tegen 1 op de keeper van Gimenez en nog een zooitje halve kansen.
Kansenverhouding was derhalve 5-2.
Wel benieuwd naar de rest van jullie seizoen en of er nog een tweede plek en beker in zitten. PSV is ook niet alles maar het is bij jullie wel echt heel erg matig laatste weken.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik beweer toch niet iets anders, het was gewoon heel slecht.
PIETJE PUKKEDquote:Op donderdag 6 april 2023 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik beweer toch niet iets anders, het was gewoon heel slecht.
Beetje afwachten inderdaad, ook hoe Kudus ervoor staat, met Rensch op rb is het voetballend wel een stukje beter maar het houdt zeker niet over, gisteren was dan wel weer een opstekertje voor ze, mentaal gezien.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel benieuwd naar de rest van jullie seizoen en of er nog een tweede plek en beker in zitten. PSV is ook niet alles maar het is bij jullie wel echt heel erg matig laatste weken.
Het is behelpen. Heitinga lijkt het laatste sprankje voetbal er ook wel uit gesloopt te hebben. Wordt weer zo'n vechtfinale als vorig jaar verwacht ik. Gelukkig nu geen Steek om de houdbare balletjes door te laten.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje afwachten inderdaad, ook hoe Kudus ervoor staat, met Rensch op rb is het voetballend wel een stukje beter maar het houdt zeker niet over, gisteren was dan wel weer een opstekertje voor ze, mentaal gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |