Niet zo heel vreemd met een nieuwe TD om de hoek, eerst maar even brainstormen daarmee.quote:Op maandag 10 april 2023 00:10 schreef freaky40 het volgende:
Bosz bij Studio Voetbal vanavond 'hij is nog niet gebeld door Ajax'....voor wat het waard is.
Terecht, compleet onzichtbaar, met 10 man had je niet veel anders gespeeld dan nu met Grillitsch. Daarnaast is dit geen wedstrijd om conclusies uit te trekken, Fortuna was echt heel heel slecht.quote:Op maandag 10 april 2023 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is echt bizar hoe TV-analisten Grillitsch afkraken.
Dat zal voor zijn aanstelling al wel gedaan zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd met een nieuwe TD om de hoek, eerst maar even brainstormen daarmee.
de enige realistische optie denk.quote:
dit is idd echt een raar verhaal aan het worden. Neig steeds meer naar stempel miskoop. Sowieso een 2e spits erbij die in potentie de nr 1 is/moet worden.quote:Op maandag 10 april 2023 10:51 schreef bbuddybb het volgende:
Wat is er met Brobbey aan de hand? Waarom is hij nog steeds niet fit genoeg?
Vaag verhaal.
Is ie ooit weleens 100% fit geweest in Ajax 1? Volgens mij niet. Wellicht gewoon lichamelijk niet geschikt voor 90 minuten profvoetbal.quote:Op maandag 10 april 2023 10:51 schreef bbuddybb het volgende:
Vaag verhaal.
Ik geloof dat het eerder iets is met trainingsarbeid leveren, te weinig in dit geval dan.quote:Op maandag 10 april 2023 10:51 schreef bbuddybb het volgende:
Vaag verhaal.
Ik hoop toch op iemand anders, het lijkt wel op een politieke lobby trouwens hoe die Bosz gepusht wordt en hoe hij zich ook promoot, alleen al op basis daarvan zou ik hem niet nemen.quote:
Ditquote:Op maandag 10 april 2023 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop toch op iemand anders, het lijkt wel op een politieke lobby trouwens hoe die Bosz gepusht wordt en hoe hij zich ook promoot, alleen al op basis daarvan zou ik hem niet nemen.
quote:Op maandag 10 april 2023 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Terecht, compleet onzichtbaar, met 10 man had je niet veel anders gespeeld dan nu met Grillitsch. Daarnaast is dit geen wedstrijd om conclusies uit te trekken, Fortuna was echt heel heel slecht.
zeker een zwarte die te groot is voor zijn leeftijdquote:Op maandag 10 april 2023 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die spits van onder 17 is wel beest
Begreep net bij NOS Voetbalpodcast dat Ajax het ook wel ziet zitten.quote:Op maandag 10 april 2023 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Die open sollicitaties van Bosz worden wel een tikkeltje genant.
Heel dat verhaal Brobby is natuurlijk een achterlijke kut verhaal...een smoes om hem niet op te stellenquote:Op maandag 10 april 2023 10:51 schreef bbuddybb het volgende:
Vaag verhaal.
Ik sta er niet van te kijken als er op de aarde een aantal apen rondlopen die beter kunnen typen dan jij.quote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel dat verhaal Brobby is natuurlijk een achterlijke kut verhaal...een smoes om hem niet op te stellen
Hoe kan een voetballer die heel zijn leven lang bij ajax gevoetbald en getraind heeft niet een hele wedstrijd voetballen hahaha
90 minuten niet kunnen spelen? hahahaha het is fukking grap
dat verhaal gelooft toch niemand
Is het ooit al een keer aan Brobby zelf gevraagd wat hij ervan vind. Ik vind dat hij naar buiten toe moet treden. Hij laat zich piepelen door die kut Heitinga...
Net als die Wijndal door die Heitinga laat piepelen
Die Heitinga spoort echt niet...
schreuder en bosz beide een Feyenoord verledenquote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
Beste wat Ajax kan overkomen. Terug met briljant Ajax voetbal met Peter Bosz.
Kamikazequote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef tong80 het volgende:
Beste wat Ajax kan overkomen. Terug met briljant Ajax voetbal met Peter Bosz.
Een tijdje terug las ik een interview met hem, daarin zei hij dat hij wel aan de restverdediging had gewerkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |