klopt zie ook mijn post van 14apr23 14:45u, met een verwijzing naar nog een ander artikel ;quote:Op maandag 17 april 2023 14:06 schreef Atlas_ het volgende:
[..]
De manage staat zo te zien al 2 jaar te koop
https://www.bd.nl/oss-e-o(...)er-te-koop~ac0d81b4/
Dat gaat zo te zien een FoK! projectje worden. Al voor 80% 92% vol.quote:
Vervelende bezigheid dat werken. Zo mis je er een 😢quote:Op maandag 17 april 2023 16:55 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb hem vol gegooid.
Met zijn allen een keer op de koffie?
Ja, hier ook. In mijn pauze vandaag wel de Giraffe meegenomen, maar was alweer niet meer online toen de Hout Haarlem kwam.quote:Op maandag 17 april 2023 20:43 schreef raser1981 het volgende:
[..]
Vervelende bezigheid dat werken. Zo mis je er een 😢
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal niet zou ik zeggen, maar CRE is gonna CRE. Over half procentje extra zie ik trouwens niks in de update.quote:Op maandag 17 april 2023 23:55 schreef Vioolblok het volgende:
Nieuwbouw Putte bij CRE wordt ook verlengd met 6 maanden volgens de updates.
Volgens de pitch zou echter de aankoopsom worden gerestitueerd wanneer niet binnen 24 maanden de omgevingsvergunning zou worden verleend. Die periode is volgens mij nu voorbij.
Mag CRE dan nu wel verlengen tegen een half procentje extra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 april 2023 22:08 schreef lykkefund het volgende:
Update S*nes Z*rg bij CollinDat klinkt alvast positief. Als dat lukt komen we goed weg. Dit had zomaar een vervelend dossier kunnen worden. Stelletje amateurs (de geldleners bedoel ik ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
quote:Op maandag 17 april 2023 22:08 schreef lykkefund het volgende:
Update S*nes Z*rg bij CollinDat wordt dus een vervroegde aflossing, want het onderpand wordt verkocht.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
linkje is welkomquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:38 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe (aanvullende) Collin lening met een 3e hypotheek:
Lindys Patisserie (2)
¤ 40.000 | 7,5% rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/lindys-patisserie-2/
Zelf zit ik ook in de 1e Collin lening maar wil deze aanvullende lening ook wel basis meenemen.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:38 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe (aanvullende) Collin lening met een 3e hypotheek:
Lindys Patisserie (2)
¤ 40.000 | 7,5% rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/lindys-patisserie-2/
Zelf zit ik ook in de 1e Collin lening maar wil deze aanvullende lening ook wel basis meenemen.
Linkje:quote:
Durf het wel aanquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:15 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw (herfinanciering) 4 jarig SiG project:
Mijnsherenlaan 82D te Rotterdam Herfinanciering LIVE 20 april 2023 om 11.00 uur
Vandaag presenteren wij een nieuw project aan de Mijnsherenlaan 82D te Rotterdam Herfinanciering. Je kunt vanaf 20 april 2023 om 11.00 uur investeren. Het betreft een appartement gelegen op de 2e verdieping met 2 semi-studio's ingedeeld met een woon-/slaapkamer, badkamer en toilet. Het object ligt in de Tarwebuurt in Charlois. In de buurt van het object is het centrum van Rotterdam waar alle dagelijkse voorzieningen te vinden zijn. Betaald parkeren aan de weg is mogelijk of met een vergunning. Het object is goed te bereiken met de auto, fiets en met het openbaar vervoer.
https://investeren.sameni(...)-82d-herfinanciering
quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:54 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Linkje:Groot meegenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Materiële dekking
Overzichtelijk bedrag
Geen slot termijn
Wel een beetje jammer dat haar vent nu ook in het bedrijf zit. Scheelt toch een inkomen in huis en vraag me een beetje af wat hij daar fulltime moet doen in een bedrijf met een kwart miljoen omzet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:19 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Groot meegenomen.
Materiële dekking
Overzichtelijk bedrag
Geen slot termijn
Hier de link naar het project. Er is al geld ingelegdquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:49 schreef Horsemen het volgende:
WvjG: Grenzen zijn er om over te gaan!
+ Nieuwe WvjG project:
Nieuw online event met project
Komende donderdag avond, 20 april as. is er een extra online event georganiseerd. Tijdens dit event wordt online een project gepresenteerd, dat niet op de website staat. Het is ook eigenlijk een project, dat buiten ons beleid valt. Het is een startende onderneming. Maar wel een onderneming, die een enorme impact zal gaan krijgen.
Vanaf donderdag : https://teams.microsoft.c(...)&suppressPrompt=true
En ook een nette website en zeer goede en volgens mij wel legitieme reviews sinds een paar jaar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:19 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Groot meegenomen.
Materiële dekking
Overzichtelijk bedrag
Geen slot termijn
Ach ja, worst case kunnen ze weer banen zoeken en waarschijnlijk de lening alsnog aflossen zonder het huis aan te raken.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:51 schreef obligataire het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat haar vent nu ook in het bedrijf zit. Scheelt toch een inkomen in huis en vraag me een beetje af wat hij daar fulltime moet doen in een bedrijf met een kwart miljoen omzet.
Maar ja. Ze zullen er wel over nagedacht hebben en voor de rest een leuke pitch natuurlijk en slim dat ze de oude hyp.inschrijving weer vol laten lopen.
Hier even een opvallend stukje uit de pitch:quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:53 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hier de link naar het project. Er is al geld ingelegd
https://waardevoorjegeld.(...)erkkapitaal-22581973
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |