Was dat een gouden?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:53 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij is het een Rupiegrap... hij had het gisteren met Wendy over de envelop die Wendy had gekregen bij de overdracht.
Naja of gewoon een flauwe grap 😅quote:Op donderdag 6 april 2023 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Wie hem opent is automatisch geėlimineerd of genomineerd voor de volgende eliminatieronde.
Ze hadden gestemd over een printer, weet niet of ze die al hebben.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Aan de andere kant er zit wel een geprinte stikker op die enveloppe. Hoe komen ze daar aan dan.
Jappie zei dat die sticker fake was toch..quote:Op donderdag 6 april 2023 11:56 schreef freaky40 het volgende:
Aan de andere kant er zit wel een geprinte stikker op die enveloppe. Hoe komen ze daar aan dan.
Weet het niet, was geen duidelijk zicht op hoe die sticker er echt uit ziet.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jappie zei dat die sticker fake was toch..
maar jij verwacht dat ze elk gesprek live mee-schakelen met camera’s?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Toch weer jammer, Jasper die dan tegen Isaac zegt dat de enveloppe niet nieuw is en denkt dat het is allemaal fake is, maar een reactie van Isaac zien we niet, want febo laat uiteraard liever de vrek zien die de bakplaat leeg schraapt. Dat beeld kennen we nu wel
quote:Op donderdag 6 april 2023 11:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet het niet, was geen duidelijk zicht op hoe die sticker er echt uit ziet.
Tuurlijk niet, maar als de camera al op een gesprek staat waarom dan middenin schakelen naar een beeld wat we dagelijks (vaak zelfs meerdere malen) zien: Erik die weer eens iets leeg schraaptquote:Op donderdag 6 april 2023 11:59 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar jij verwacht dat ze elk gesprek live mee-schakelen met camera’s?
Van de regie, of van de Esther die haar schaar niet wil uitlenen?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:14 schreef Judiwi het volgende:
Esther vraagt een spiegel terug. Kost bij de action 3 euro zegt Babet.
Zou dit vd regie afkomen of echt van Esther.
Ik mis Kim, de sportlessen met Moraima, de groepslessen en haar vrolijke karakter in de loodsquote:Op donderdag 6 april 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
OMG Bern wil een gymles gaan geven...... joepie
Hoezo?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
Geen idee of het hier al gezegd is, maar de streams kunnen weer ververst en/of gewisseld worden
Nou. Ik geef haar groot gelijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Van de regie, of van de Esther die haar schaar niet wil uitlenen?
Ik durf de gok wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |