Het ligt ook gewoon aan de stand in de wedstrijd. Als wij op voorsprong staan werkt dat irritante gedrag niet. De wedstrijd gisteren was ook totaal anders gelopen als wij de 2-1 hadden gemaakt ipv dat de 1-2 viel.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die komen net zo vervelend doen als Ajax en wij hebben een ploeg die daar helaas niet mee om kan gaan. Geen zin in die wedstrijden.
En daarom een makkelijk slachtoffer.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hadden ze een club als Frankfurt of Marseille al heel lang geleden kunnen uitbannen. Daar is Feyenoord kinderspel bij
Ik denk dat de UEFA liever een vol stadion heeft in de halve finalequote:Op donderdag 6 april 2023 12:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En daarom een makkelijk slachtoffer.
Wachten op hoe het 13-4 verloopt. Nog zo'n kaliber 'sfeeractie' en/of een romein die iets tegen zich aan krijgt en gillend ter aarde stort en het seizoen is verpest. Dan kun je CL deelname wel schudden.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wachten op de wedstrijd zonder publiek.
Dan zullen ze die malloot wel aanstellen, dan hebben ze een vol Olympisch stadion.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat de UEFA liever een vol stadion heeft in de halve finale
Met netten en vak Z afgesloten is iets dat op het veld komt wel echt uitgesloten.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Wachten op hoe het 13-4 verloopt. Nog zo'n kaliber 'sfeeractie' en/of een romein die iets tegen zich aan krijgt en gillend ter aarde stort en het seizoen is verpest. Dan kun je CL deelname volgend jaar wel schudden.
quote:Op donderdag 6 april 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Met netten en vak Z afgesloten is iets dat op het veld komt wel echt uitgesloten.
vak Z leeg -> daar geen netten.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Krijgen we dan weer zo'n lelijk camerastandpunt tegen Roma?
Mal idee: mensen met bivakmutsen niet binnenlaten of eruit zetten?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gasten hadden allemaal bivakmutsen op.
Wat is nou helemaal een "vak"? Als je ergens in het stadion zit dan ben je toch niet verantwoordelijk voor het gedrag van de mensen om je heen? Je zit toevallig met een stel wildvreemden op een kluitje. Daar houdt iedere associatie mee op.quote:
Wat dat betreft mag je nog een klein beetje in je handjes knijpen dat het nu 'fout' gaat bij een bekerduel en niet een Europese wedstrijd. Het zat er wel een beetje aan te komen zeg maar. Dan heb je iets meer de nationale nadruk dat dit een maatschappelijk probleem is geworden in plaats van 'gewoon Feyenoord keihard straffen!!!'.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Met netten en vak Z afgesloten is iets dat op het veld komt wel echt uitgesloten.
Een beetje vuurwerk voor aanvang kan ik altijd goed waarderen. Maar dat van gisteren sloeg nergens meer op. Puur afgestoken om de wedstrijd al vroegtijdig te laten stil leggen. Wellenreuter schrok zich ook helemaal de klere. Het was vooral actie gericht op zelfbevrediging van bepaalde lui..quote:Op donderdag 6 april 2023 12:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje vergassing.
Ik weet niet of je zelf wel eens op zo'n parterre vak gestaan hebt, maar die leeghoofden jutten elkaar op en iedere worp met voorwerp X wordt met enorm veel gejuich/gejoel aangemoedigd.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is nou helemaal een "vak"? Als je ergens in het stadion zit dan ben je toch niet verantwoordelijk voor het gedrag van de mensen om je heen? Je zit toevallig met een stel wildvreemden op een kluitje. Daar houdt iedere associatie mee op.
Het gaat allemaal om het eigen feestje, die lui boeit het ook niets hoe het met de club gaat. De hersenlozen die honderdduizenden euro's boete aan de UEFA doodnormaal vinden en denken dat Feyenoord presteert dankzij dat vuurwerk.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een beetje vuurwerk voor aanvang kan ik altijd goed waarderen. Maar dat van gisteren sloeg nergens meer op. Puur afgestoken om de wedstrijd al vroegtijdig te laten stil leggen. Wellenreuter schrok zich ook helemaal de klere. Het was vooral actie gericht op zelfbevrediging van bepaalde lui..
Dat is het ook. Zelfpijperij, zichzelf heel wat vinden.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Een beetje vuurwerk voor aanvang kan ik altijd goed waarderen. Maar dat van gisteren sloeg nergens meer op. Puur afgestoken om de wedstrijd al vroegtijdig te laten stil leggen. Wellenreuter schrok zich ook helemaal de klere. Het was vooral actie gericht op zelfbevrediging van bepaalde lui..
Dat zijn tegenwoordig hele dunne stukjes stof, hoe ga je dat ooit kunnen controleren? Er zijn tegenwoordig zelfs jassen met ingebouwde bivak (handig voor bepaalde situwaassies)quote:Op donderdag 6 april 2023 12:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mal idee: mensen met bivakmutsen niet binnenlaten of eruit zetten?
Ik stond pal naast die lui die met bivak het vak op kwamen lopen, ze bleven inderdaad heel bewust wachten tot de aftrap. Dat soort acties worden altijd van tevoren gecoördineerd inderdaad, wie met welk vuurwerk waar komt te staan.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Hoe was de reactie in het stadion eigenlijk op dat rook gebeuren?quote:Op donderdag 6 april 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond pal naast die lui die met bivak het vak op kwamen lopen, ze bleven inderdaad heel bewust wachten tot de aftrap. Dat soort acties worden altijd van tevoren gecoördineerd inderdaad, wie met welk vuurwerk waar komt te staan.
Wat dat betreft wel mazzel dat ze het onderaan vak X afstaken (wellicht bewust) zodat de rook relatief snel het stadion verliet. Als dat blijft hangen heb je wel echt een probleem
Volgende week vrijdag speelt mijn team zijn laatste wedstrijd, alle support is welkom.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch blijft het de mooiste club van Nederland. Wel kampioen worden graag, anders ga ik toch maar de lokale tafeltennisclub supporten.
Dat laatste is afhankelijk van de hoeveelheid politie.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag speelt mijn team zijn laatste wedstrijd, alle support is welkom.
Gelieve geen vuurwerk af te steken.
Geen idee meer, ik hield me maar vast aan de eerste schouder die ik tegenkwam en bukte wat om niet teveel rook binnen te krijgen want je zag letterlijk niks en ademen was wat moeizaam.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe was de reactie in het stadion eigenlijk op dat rook gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |