abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 april 2023 @ 11:09:16 #76
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_208680587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het raakt een beetje ondergesneeuwd door die aansteker, maar dit sloeg eigenlijk ook nergens op :')
Dat heb ik met alles rondom deze pot een beetje, ik heb zelden zo veel verschillende frustraties gehad tijdens een wedstrijd maar alles wordt een beetje herleid naar die aansteker.
Makkelijk tweede.
  donderdag 6 april 2023 @ 11:10:44 #77
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_208680599
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Engelse stadions zijn ook grote gebouwen, ik vind dit een slap excuus. Uiteindelijk moet iedereen door een hek naar binnen.
Sowieso word ik maar ongeveer de helft van de keren gefouilleerd en als ze me fouilleren zijn het alleen een paar tikjes op m'n jas- en broekzakken. Daar vang je toch niks mee.

M'n oom heeft ooit toen ie in z'n huis aan het klussen was een keer een enorme schroevendraaier in een vestzak of iets weggestopt, is dat vergeten, is naar de Kuip gegaan en dat ding werd niet eens opgemerkt tijdens het fouilleren :')
Ikzelf heb altijd een inhaler bij me voor mijn astma, wat een best groot ding is met een bijzondere vorm maar ook die wordt nooit opgemerkt.
  donderdag 6 april 2023 @ 11:11:32 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208680607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Engelse stadions zijn ook grote gebouwen, ik vind dit een slap excuus. Uiteindelijk moet iedereen door een hek naar binnen.
Daar heeft men nooit zo’n pyrocultuur gehad, maar ook dat begint nu over te waaien naar het eiland

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208680608
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Engelse stadions zijn ook grote gebouwen, ik vind dit een slap excuus. Uiteindelijk moet iedereen door een hek naar binnen.
Ze smokkelen het ook in hun anus mee naar binnen. Daarom zit er niemand in dat vak.
  donderdag 6 april 2023 @ 11:14:21 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208680635
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Sowieso word ik maar ongeveer de helft van de keren gefouilleerd en als ze me fouilleren zijn het alleen een paar tikjes op m'n jas- en broekzakken. Daar vang je toch niks mee.

M'n oom heeft ooit toen ie in z'n huis aan het klussen was een keer een enorme schroevendraaier in een vestzak of iets weggestopt, is dat vergeten, is naar de Kuip gegaan en dat ding werd niet eens opgemerkt tijdens het fouilleren :')
Ikzelf heb altijd een inhaler bij me voor mijn astma, wat een best groot ding is met een bijzondere vorm maar ook die wordt nooit opgemerkt.
Er staat ook wel wat druk op om mensen door te laten want de rijen zijn al lang genoeg. In principe moet het aantal poortjes omhoog en het proces sneller en dan genoeg stewards hebben om te fouilleren. Waarom moeten er nog mensen in hokjes mijn kaartje scannen en kunnen er geen automatische kaartlezers geïnstalleerd worden?
  donderdag 6 april 2023 @ 11:14:47 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208680640
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ze smokkelen het ook in hun anus mee naar binnen. Daarom zit er niemand in dat vak.
Fakkeltje ook nog wel eens meegenomen het stadion in, dat is gewoon vrij simpel op de plek waar doorgaans niet gefouilleerd wordt. Die vuurwerkbommen van gisteren zijn dan weer een ander verhaal
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 6 april 2023 @ 11:18:43 #82
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_208680677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er staat ook wel wat druk op om mensen door te laten want de rijen zijn al lang genoeg. In principe moet het aantal poortjes omhoog en het proces sneller en dan genoeg stewards hebben om te fouilleren. Waarom moeten er nog mensen in hokjes mijn kaartje scannen en kunnen er geen automatische kaartlezers geïnstalleerd worden?
Ik denk dat beter fouilleren uiteindelijk ook weinig oplost. Kost enorm veel extra geld en je pikt er maar weinig uit.

Automatische kaartscanners komen er denk ik deze zomer wel. Die ontwikkeling had al veel eerder moeten gebeuren natuurlijk.
Makkelijk tweede.
  donderdag 6 april 2023 @ 11:22:40 #83
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208680718
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk dat beter fouilleren uiteindelijk ook weinig oplost. Kost enorm veel extra geld en je pikt er maar weinig uit.

Automatische kaartscanners komen er denk ik deze zomer wel. Die ontwikkeling had al veel eerder moeten gebeuren natuurlijk.
Ik ga het nog een keer zeggen; maar het was gisteren weer zo knetterslecht geregeld. Godverdomme meer dan een uur in de rij gestaan.
pi_208680753
Nog steeds niemand die het over de wedstrijd zelf heeft. :')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208680755
quote:
14s.gif Op donderdag 6 april 2023 00:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Op geen enkele manier anders, alleen in Amsterdam kunnen ze wat minder mikken.
Heb je zeker met AI gegenereerd.

Niemand die dit soort gemanipuleer gelooft, gebeurt alleen in de Kuip zulk gedrag.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 6 april 2023 @ 11:28:26 #86
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208680792
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog steeds niemand die het over de wedstrijd zelf heeft. :')
Jammer dat we hebben verloren maar ook niet meer dan dat. Was ook erg onnodig. Slecht spelen maar wel alsnog de beste kansen. Potje van zondag winnen en dan hopen dat je volgende week een slag kan slaan tegen Roma.
pi_208680795
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 10:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hij is niet ontspoord door wangedrag op de tribune maar omdat je zelf op het veld loopt te kloten.
Het complete antivoetbal van Ajax hielp ook niet. Snap niet dat zo’n Tadic er zo vaak me weg komt - iedereen die wel eens voetbal kijkt weet dat dat het misselijkste provocerende toneelspelende debieltje op de Nederlandse velden is.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_208680818
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het complete antivoetbal van Ajax hielp ook niet. Snap niet dat zo’n Tadic er zo vaak me weg komt - iedereen die wel eens voetbal kijkt weet dat dat het misselijkste provocerende toneelspelende debieltje op de Nederlandse velden is.
Zeker, maar door het enorme gekloot voorin en achterin, geef je die gasten de gelegenheid om te gaan zuigen. Maak gewoon je kansen af en geef niet zo debiel doelpuntjes weg, dat voorkomt een hoop gezeur.
  donderdag 6 april 2023 @ 11:31:22 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208680826
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zeker, maar door het enorme gekloot voorin en achterin, geef je die gasten de gelegenheid om te gaan zuigen. Maak gewoon je kansen af en geef niet zo debiel doelpuntjes weg, dat voorkomt een hoop gezeur.
Wel geinig hoe dat zo snel omdraait. Ajax dat op KARAKTER en wat uitbraakjes de winst veilig stelt en Feyenoord dat telkens voetballend de bovenliggende partij is dit seizoen

Ook daar moet ik nog maar even aan wennen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 6 april 2023 @ 11:32:47 #90
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208680844
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zeker, maar door het enorme gekloot voorin en achterin, geef je die gasten de gelegenheid om te gaan zuigen. Maak gewoon je kansen af en geef niet zo debiel doelpuntjes weg, dat voorkomt een hoop gezeur.
Volgend jaar twee betere buitenspelers en we maken echt 15+ doelpunten meer. Wat een kansen helpen wij toch om zeep. Jahanbakhsh wel een assist maar die mist al 2 wedstrijden op rij 2 flinke kansen.
  donderdag 6 april 2023 @ 11:32:54 #91
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208680846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het complete antivoetbal van Ajax hielp ook niet. Snap niet dat zo’n Tadic er zo vaak me weg komt - iedereen die wel eens voetbal kijkt weet dat dat het misselijkste provocerende toneelspelende debieltje op de Nederlandse velden is.
Wel erg jammer dat nu we eindelijk favoriet zijn alsnog vaak niet van ze winnen en dit soort trucjes gewoon werken. Goeie les voor het team dat je om te winnen stoïcijns moet zijn en je focus op het spel moet houden
pi_208680863
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Fakkeltje ook nog wel eens meegenomen het stadion in, dat is gewoon vrij simpel op de plek waar doorgaans niet gefouilleerd wordt. Die vuurwerkbommen van gisteren zijn dan weer een ander verhaal
Je kan tegenwoordig met die HD camera's toch iedereen herkennen en weren uit je stadion als je zo'n josti met vuurwerk ziet?

Gezichtsherkenning erop gooien dan dat linken aan een persoon>weg ermee.
pi_208680864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Sowieso word ik maar ongeveer de helft van de keren gefouilleerd en als ze me fouilleren zijn het alleen een paar tikjes op m'n jas- en broekzakken. Daar vang je toch niks mee.

M'n oom heeft ooit toen ie in z'n huis aan het klussen was een keer een enorme schroevendraaier in een vestzak of iets weggestopt, is dat vergeten, is naar de Kuip gegaan en dat ding werd niet eens opgemerkt tijdens het fouilleren :')

Ikzelf heb altijd een inhaler bij me voor mijn astma, wat een best groot ding is met een bijzondere vorm maar ook die wordt nooit opgemerkt.
Ooit heel lang geleden een keer geheel per ongeluk een groot zakmes meegenomen. Bleek nog in m’n jas te zitten van een tienerkamp in het bos. :’)

Was denk 15, doodsbang om gepakt te worden _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_208680877
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wel erg jammer dat nu we eindelijk favoriet zijn alsnog vaak niet van ze winnen en dit soort trucjes gewoon werken. Goeie les voor het team dat je om te winnen stoïcijns moet zijn en je focus op het spel moet houden
Klopt, maar had liever gezien dat ze dat op en ander moment hadden geleerd. Onze Turk heeft zulke problemen altijd al een beetje gehad, is daar volgens mij wel hard mee bezig.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_208680878
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef fetX het volgende:

[..]
Volgend jaar twee betere buitenspelers en we maken echt 15+ doelpunten meer. Wat een kansen helpen wij toch om zeep. Jahanbakhsh wel een assist maar die mist al 2 wedstrijden op rij 2 flinke kansen.
Als de Baks gewoon die ene bal op de paal erin ramt (wat een misser was dat) sta je 1-0 voor en win je makkelijk. Je geeft hun 2x de kans om te gaan anti voetballen door een voorsprong cadeau te geven.
  donderdag 6 april 2023 @ 11:36:19 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_208680880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:34 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Je kan tegenwoordig met die HD camera's toch iedereen herkennen en weren uit je stadion als je zo'n josti met vuurwerk ziet?

Gezichtsherkenning erop gooien dan dat linken aan een persoon>weg ermee.
Gasten hadden allemaal bivakmutsen op.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_208680889
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Wel geinig hoe dat zo snel omdraait. Ajax dat op KARAKTER en wat uitbraakjes de winst veilig stelt en Feyenoord dat telkens voetballend de bovenliggende partij is dit seizoen

Ook daar moet ik nog maar even aan wennen
Dat is in de Kuip al 10 jaar zo, alleen pakt Ajax alsnog meestal de winst.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator donderdag 6 april 2023 @ 11:38:12 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_208680896
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:05 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]

@:slobeend
quote:
Kökcü over gebaar Tadić: "Dat ik het niet leuk vond, kon je wel zien."
pi_208680897
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:36 schreef alopio het volgende:

[..]
Als de Baks gewoon die ene bal op de paal erin ramt (wat een misser was dat) sta je 1-0 voor en win je makkelijk. Je geeft hun 2x de kans om te gaan anti voetballen door een voorsprong cadeau te geven.
Was met een 1-0 achterstand, dus een beetje gelul.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_208680900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:36 schreef alopio het volgende:

[..]
Als de Baks gewoon die ene bal op de paal erin ramt (wat een misser was dat) sta je 1-0 voor en win je makkelijk. Je geeft hun 2x de kans om te gaan anti voetballen door een voorsprong cadeau te geven.
Enorme kansen missen is ook een beetje het verhaal van dit seizoen. Vorige week Szymanski ook.

Gelukkig breekt het ons dit seizoen niet op, al heeft het al wel tot puntenverlies geleid.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')