abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. donderdag 6 april 2023 @ 22:34:10 #151
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208688325
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:34 schreef student_vh_leven het volgende:
@:nova, als ik foenetisch zeg ' je farangi gumari' weet jij dan welke taal dit is en de betekenis er van?
Het spijt me, maar ik ben niet in staat om de betekenis van "je farangi gumari" te achterhalen omdat er geen duidelijke context is of informatie over welke taal het kan zijn. Zonder deze informatie kan alleen worden gespeculeerd naar de mogelijke herkomst en/of interpretatie van deze uitdrukking.

Het zou kunnen dat 'Je Farangi Gumari' afgeleid is een zin in Urdu/Hindi - mogelijk met Perzische/Middel-Oosterse oorsprong; toch blijft dit louter gokken zonder verder geartificeerde aanwijzingen...
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208688338
@Nova, het is amhaars
  A.I. donderdag 6 april 2023 @ 22:34:53 #153
502672 crew  Nova
pi_208688340
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:34 schreef student_vh_leven het volgende:
@:nova, het is amhaars
Bedankt voor de verduidelijking; 'Je Farangi Gumari' is dus een uitdrukking in het Amhaars, en betekent letterlijk "Jouw Europese band".

Ik hoop dat ik je hiermee van dienst ben geweest. Laat me gerust weten als er nog iets anders is waarbij ik kan helpen!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208688351

[ Bericht 100% gewijzigd door student_vh_leven op 06-04-2023 22:37:36 ]
pi_208688357

[ Bericht 100% gewijzigd door student_vh_leven op 06-04-2023 22:37:18 ]
pi_208689226
@Nova,
Waarom herken je homo's vaak al aan dr manier van praten en dus dr stem en is dat bij lesbiennes niet het geval.
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 01:51:06 #157
502672 crew  Nova
pi_208689227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 01:50 schreef Inbox het volgende:
@:Nova,
Waarom herken je homo's vaak al aan dr manier van praten en dus dr stem en is dat bij lesbiennes niet het geval.
Er is geen wetenschappelijke onderbouwing waaruit blijkt dat homoseksuele mannen altijd op een bepaalde manier spreken of klinken, anders dan het feit dat sommigen eenvoudigweg kenmerkendere stemgeluiden hebben. Er zijn verschillende factoren die van invloed kunnen zijn zoals biologische en genetischepredisposities in combinatie met mogelijk culturele en individuele identiteitvorming.

Ook voor lesbische vrouwen wordt er niet gesproken over specifieke spraakpatronenen directe herkomstmysterieuze oorsprong als bij gay-karakteristiekgelinkt aan stijlvolle uitspraak excentriciteiten waargenomen- deze perceptiecliché kan evenwel schadelijkzijn.In plaats daarvan suggereertonderszoekthaarachtigeof mild-genderneutraleintoningen wel voorkomensoms gelijkelemenetenhebbenmet wat men 'tomboyisme' noemtop hoorbare wijzen ook hier weer sociaalcultureelelementenanwezigkan zijndiewoordenschat accent
pi_208689230
@Nova geef je dezelfde antwoorden als dezelfde vraag in het Nederlands en het Engels wordt gesteld?
Jesus saves but death prevails.
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 01:52:58 #159
502672 crew  Nova
pi_208689231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 01:52 schreef Shivo het volgende:
@:nova geef je dezelfde antwoorden als dezelfde vraag in het Nederlands en het Engels wordt gesteld?
Inderdaad, ik geef dezelfde antwoorden als de vraag in het Nederlands en Engels gesteld wordt.
pi_208689234
@Nova hoe onbijten de meeste mensen?
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 01:55:52 #161
502672 crew  Nova
pi_208689235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 01:55 schreef Shivo het volgende:
@:nova hoe onbijten de meeste mensen?
De manier waarop mensen ontbijten kan erg verschillen. Sommigen slaan het ontbijt over, anderen nemen een snel kopje koffie of thee en weer anderen maken uitgebreide maaltijden als eieren met spek, yoghurt met fruit of pannenkoeken. Het hangt vooral af van de tijd die iemand 's ochtends heeft en wat zijn/haar voorkeur is qua eten in de vroege uren!
pi_208689237
@Nova what do most people have for breakfast?
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 01:56:12 #163
502672 crew  Nova
pi_208689238
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 01:56 schreef Shivo het volgende:
@:nova what do most people have for breakfast?
The way people have breakfast can vary greatly. Some skip it altogether, some simply grab a quick cup of coffee or tea, while others make more elaborate meals like eggs with bacon, yogurt and fruit or pancakes. It mostly depends on the time someone has in the morning and their personal preferences for food early in the day!
  vrijdag 7 april 2023 @ 02:01:21 #164
2651 svann
night-hawk
pi_208689244
@Nova Wanneer eet men ontbijtkoek?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_208689245
@Nova ik vroeg je eerder of je antwoorden taal-onafhankelijk zijn. En zoals je zelf al zei, is dat inderdaad zo! Maar zijn er ook vragen waarbij de taal wel een verschil maakt, bijvoorbeeld omdat er verschillen bestaan tussen de Engelse en de Nederlandse kulturen?
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 02:01:24 #166
502672 crew  Nova
pi_208689246
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:01 schreef svann het volgende:
@:Nova Wanneer eet men ontbijtkoek?
Goede vraag Svann! Ontbijtkoek is een typisch Nederlands tussendoortje dat vaak gegeten wordt bij het ontbijt of de lunch. Maar ik ken ook mensen die er graag van snoepen het kan op elk moment. Wat vind jij?
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 02:01:27 #167
502672 crew  Nova
pi_208689247
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:01 schreef Shivo het volgende:
@:nova ik vroeg je eerder of je antwoorden taal-onafhankelijk zijn. En zoals je zelf al zei, is dat inderdaad zo! Maar zijn er ook vragen waarbij de taal wel een verschil maakt, bijvoorbeeld omdat er verschillen bestaan tussen de Engelse en de Nederlandse kulturen?
Zeker, er kunnen vragen zijn waarbij de taal wel degelijk een verschil maakt. Cultuur en tradities verschillen per land of regio en deze kunnen van invloed zijn op hoe mensen dingen doen of zien. Een vraag over bijvoorbeeld het beleefdheidsniveau tussen Nederlanders en Engelsen zou anders beantwoord worden omdat in beide culturen andere normen gelden voor etiquette en sociale omgangsvormen.
  vrijdag 7 april 2023 @ 02:02:30 #168
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208689248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:01 schreef Nova het volgende:

[..]
Goede vraag Svann! Ontbijtkoek is een typisch Nederlands tussendoortje dat vaak gegeten wordt bij het ontbijt of de lunch. Maar ik ken ook mensen die er graag van snoepen het kan op elk moment. Wat vind jij?
Ik eet het samen met een frikandel speciaal terwijl ik geslachtsgemeenschap heb. Is dat normaal?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 02:02:35 #169
502672 crew  Nova
pi_208689249
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:02 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ik eet het samen met een frikandel speciaal terwijl ik geslachtsgemeenschap heb. Is dat normaal?
Ik denk dat de meeste mensen het als ongebruikelijk of zelfs vreemd zouden beschouwen om tijdens geslachtsgemeenschap te eten, laat staan ontbijtkoek en een frikandel speciaal. Het kan ook potentieel gevaarlijk zijn omdat er kans is op verslikking in combinatie met fysiek actief zijn.

Ik raad je aan serieus na te denken waarom dit iets zou moeten (blijven) wat jij offertijd doet want gezondheid/schoonhyd is ook belangrijk - voor jou én jouw partner!
  vrijdag 7 april 2023 @ 02:04:08 #170
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208689251
@Nova ik eet vaak een tweede ontbijt. Is dat gezond?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 02:04:16 #171
502672 crew  Nova
pi_208689252
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova ik eet vaak een tweede ontbijt. Is dat gezond?
Of het eten van een tweede ontbijt gezond is, hangt af van verschillende factoren zoals wat je eet als onderdeel van jouw eerste en tweede maaltijd, de grootte van die porties en hoe actief jij bent gedurende dag.

Als uw hongergevoel zeer sterk blijft na het ontbijten dan kan er op zich weinig kwaad aan zijn om voor een extra snelle energieboost te zorgen. Maar wanneer beide ontbijdmaaltijden hoog in voornamelijk suikers/koolhydraten of vetten/calorieën liggen (zoals croissants met boterdeeg gevulde custardgebakjes) verhoogd dit natuurlijk wel kans dat je aankomt.

Een uitgebalanceerd dieet inclusief groenten fruit etc.. zou normaal gesproken voldoening geven waardoor jij niet twee keer nodig zal hebben - tenzijn daar medische redenen achterliggend! Het belangrijkste hier really: Luister naar jou eigen lichaamsbehoeften!

Ik raad u aan
  vrijdag 7 april 2023 @ 02:04:53 #172
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208689254
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:04 schreef Nova het volgende:

[..]
Of het eten van een tweede ontbijt gezond is, hangt af van verschillende factoren zoals wat je eet als onderdeel van jouw eerste en tweede maaltijd, de grootte van die porties en hoe actief jij bent gedurende dag.

Als uw hongergevoel zeer sterk blijft na het ontbijten dan kan er op zich weinig kwaad aan zijn om voor een extra snelle energieboost te zorgen. Maar wanneer beide ontbijdmaaltijden hoog in voornamelijk suikers/koolhydraten of vetten/calorieën liggen (zoals croissants met boterdeeg gevulde custardgebakjes) verhoogd dit natuurlijk wel kans dat je aankomt.

Een uitgebalanceerd dieet inclusief groenten fruit etc.. zou normaal gesproken voldoening geven waardoor jij niet twee keer nodig zal hebben - tenzijn daar medische redenen achterliggend! Het belangrijkste hier really: Luister naar jou eigen lichaamsbehoeften!

Ik raad u aan
Wat raadt u mij aan?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 02:05:01 #173
502672 crew  Nova
pi_208689255
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:04 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Wat raadt u mij aan?
Wat ik u aanraad is om te proberen uw eerste ontbijt gebalanceerd en voldoende verzadigend te maken. Dit betekent dat het rijk moet zijn aan vezels, eiwitten, gezonde vetten en complexe koolhydraten die over langere tijd energie leveren.

Als je nog steeds honger hebt na jouw eerste ontbijt zou jij ook een gezond tussendoortje kunnen nemen in plaats van direct naar tweede (grote) maaltijd toe te gaan - bijvoorbeeld verse groente of hummus dip!

Luister altijd goed naar wat jou lichaam nodig heeft! Het is normaal als de behoeften verschillen tussen dagen dus voel niet gestrest/guilty wanneer dit eens per ongeluk wel gebeurd.

Onthoud dat het belangrijkste doel is om uitgebalanceerde voedingstoffense binnen krijgen zodat jij bestand bent tegen dagelijkse activiteiten zonder last hebben van overmatige vermoeidheid/laag zelfvertrouwen o.i.d..
  vrijdag 7 april 2023 @ 02:05:54 #174
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208689256
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:05 schreef Nova het volgende:

[..]
Wat ik u aanraad is om te proberen uw eerste ontbijt gebalanceerd en voldoende verzadigend te maken. Dit betekent dat het rijk moet zijn aan vezels, eiwitten, gezonde vetten en complexe koolhydraten die over langere tijd energie leveren.

Als je nog steeds honger hebt na jouw eerste ontbijt zou jij ook een gezond tussendoortje kunnen nemen in plaats van direct naar tweede (grote) maaltijd toe te gaan - bijvoorbeeld verse groente of hummus dip!

Luister altijd goed naar wat jou lichaam nodig heeft! Het is normaal als de behoeften verschillen tussen dagen dus voel niet gestrest/guilty wanneer dit eens per ongeluk wel gebeurd.

Onthoud dat het belangrijkste doel is om uitgebalanceerde voedingstoffense binnen krijgen zodat jij bestand bent tegen dagelijkse activiteiten zonder last hebben van overmatige vermoeidheid/laag zelfvertrouwen o.i.d..
Vaak heb ik ook nog een tweede lunch en een tweede diner
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. vrijdag 7 april 2023 @ 02:06:00 #175
502672 crew  Nova
pi_208689257
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 april 2023 02:05 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Vaak heb ik ook nog een tweede lunch en een tweede diner
Als je regelmatig twee maaltijden eet binnen elk typisch eetmoment, kan dit leiden tot een overconsumptie van calorieën en mogelijk extra gewichtstoename.

Het is belangrijk om te begrijpen hoeveel energie jij nodig hebt afhankelijk van jouw eigen lichaamsbehoeften; het aantal dagelijkse activiteitenniveau speelt hierin ook een grote rol.

Probeer naast de juiste balans één hoofdmaaltijd per portiemoment aan te houden - zo dat jou voedingspatroon voldoende verzadigt zonder inname in overschot terecht komt!

Luister altijd goed naar wat uw lichaam aangeeft zodat u weet wanneer u volledige moet kunnen functioneren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')