Wat heeft dit er mee te maken?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zie geen verschil met hooligan Wesley vs Esteban. Toen had alles en iedereen er begrip voor dat Verbeek niet verder wilde.
Dan maak je dus geen standpunt. Ik zou kappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze zo toch door gaan spelen. Hoop het niet.
Helemaal mee eens. Nu moet je ballen tonen en kappen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan maak je dus geen standpunt. Ik zou kappen.
Dus dat.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Gewoon naar Amsterdam. Veiligheid is niet gewaarborgd. Niet pikken dit.
Reglementaire nederlaag voor Feyenoord
Daar waren geen netten....quote:Op woensdag 5 april 2023 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon een aansteker...nee dat houdt zo'n net echt tegen, man man. Wat een amateurs.
Die nederlaag boeit me niet, maar dat veiligheid stuk is veel belangrijker.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Gewoon naar Amsterdam. Veiligheid is niet gewaarborgd. Niet pikken dit.
Reglementaire nederlaag voor Feyenoord
Klopt, maar als er netten zouden zijn gaat zo'n aansteker daar natuurlijk gewoon tussendoor, horizontaal/vertikaal als de gaten te groot zijn. Je zult dus fijnmazige netten moeten spannen. Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af, waarom moet ik dit ooit schrijven...quote:
Klopt. Bus in en weg.......quote:Op woensdag 5 april 2023 21:52 schreef coronatus het volgende:
Ajax kan de bus instappen, schandalig dat dit gebeurd helaas.
Schat je nog laag in, ik schat het op 40/45quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het gemiddelde iq in dat stadion is oprecht 35.
25% hooguit in de kuipquote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef Ole het volgende:
Geen publiek meer.. jammer voor de 99% die wel gedraagt
Hallo halloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |