Morgen een oud omaatje helpen oversteken.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je moet sporten of zwaar werk verrichten mag je een dag overslaan en als alternatief bijv. vrijwilligerswerk doen of zoiets heb ik betrepen.
nou nou lekker boeiendquote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan eet ie toch wat? Moet daarvoor het complete spel stil gelegd worden?
Niet voor mij. Serieus werk.quote:
Mooi hoe je geeft om de Feyenoorders in het stadionquote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef GGMM het volgende:
Omdat Kokcü er zelf voor kiest niet te eten leggen we het spel even stil en laten we 40.000 man even wachten.
Tennis is geen sport.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tennis is zo'n trage sport he, mokersaai.
Ritje op de motorkap wordt dat gezien hoe men rijdt tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen een oud omaatje helpen oversteken.
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tennis is zo'n trage sport he, mokersaai.
Goeie vergelijking manquote:Op woensdag 5 april 2023 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga zo effe een biertje pakken want dat moet van mijn geloof. Kan de scheidsrechter het spel effe stilleggen zodat ik niks mis? Alvast bedankt!
Als het geen Ramadan is de oma beroven. Gewoonquote:Op woensdag 5 april 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Morgen een oud omaatje helpen oversteken.
Komt door vuur, van vuur krijg je rook.quote:
Al besproken.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je vuurwerk afsteekt ontstaat er rook.
dat mag maar dat hoeft niet. Dat is aan hun he. En prima om ze ff 2 a 3 minuutjes daarvoor wat te gunnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je moet sporten of zwaar werk verrichten mag je een dag overslaan en als alternatief bijv. vrijwilligerswerk doen of zoiets heb ik betrepen.
Gaat om het grotere geheel.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat mag maar dat hoeft niet. Dat is aan hun he. En prima om ze ff 2 a 3 minuutjes daarvoor wat te gunnen.
Maar vooral viesmad erover zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |