Daarom blijf ik lekker hierquote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef GGMM het volgende:
Even in het Feyenoord-topic gekeken hoe de sfeer daar is
Niet al te best
Nee dat gaat over @Bezsenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de TT van het Feyenoordtopic HMF
Maar iemand die nieuw is en zichzelf een mongool noemt wordt al snel met HMF vergeleken.
Daar zijn ze boos op Tadic omdat Trauner een overtreding op Tadic maakt.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:47 schreef GGMM het volgende:
Even in het Feyenoord-topic gekeken hoe de sfeer daar is
Niet al te best
Heb dit account aangemaakt toen ik 17 was en slaat op Bart van BNN die een baksteen door de ruit van een benzinstation gooit maarja dat is allemaal oud hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de TT van het Feyenoordtopic HMF
Maar iemand die nieuw is en zichzelf een mongool noemt wordt al snel met HMF vergeleken.
Net als in Voorschoten?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog wel ontsporen denk ik. Potentie is er.
Oh dan ben je écht oud jaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Heb dit account aangemaakt toen ik 17 was en slaat op Bart van BNN die een baksteen door de ruit van een benzinstation gooit maarja dat is allemaal oud haha
Hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 20:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Heb dit account aangemaakt toen ik 17 was en slaat op Bart van BNN die een baksteen door de ruit van een benzinstation gooit maarja dat is allemaal oud haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |