Dat ook ja.quote:
Ik vroeg me af wat zijn vreemde hobby was en deed een suggestie. Maar het was iets anders.quote:
Hier schrik ik vanquote:
Ah, ik zie inderdaad bij vlassnorremans geen haar op de armenquote:
Ik heb iets gemistquote:
Ben ook helemaal de draad kwijtquote:Op donderdag 6 april 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
Waar gaat dit gesprek in godsnaam over met je flippie
Je moet eens weten wat er allemaal in de keuken gebeurd.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist
Elke kok snuift er op los?
Een beetje zoals bij de gemiddelde piloot?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er allemaal in de keuken gebeurd.
Oh? Durf ik dan nooit meer uit eten te gaan?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er allemaal in de keuken gebeurd.
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje zoals bij de gemiddelde piloot?
Je hoeft het niet te zien hequote:Op donderdag 6 april 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Durf ik dan nooit meer uit eten te gaan?
Denk het niet nee, hahaquote:Op donderdag 6 april 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Durf ik dan nooit meer uit eten te gaan?
Die met de omajurk? Jaquote:
Toch kende hij het wel.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet gek dat niemand het besteld
Of er vandoor gaan met het geld van gofundmequote:Op donderdag 6 april 2023 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Indie gamestudio hipster
Lekker man 60 uur/week pakken voor een of andere startup
Beloftes en eed stellen blijkbaar weinig tot niets voor tegenwoordigquote:Op donderdag 6 april 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn er nog bij elkaar tegenwoordig
Hebben nooit iets voorgesteldquote:Op donderdag 6 april 2023 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beloftes en eed stellen blijkbaar weinig tot niets voor tegenwoordig
Waarschijnlijk zagen ze er net zo mannelijk uit dat hij er alsnog hard van werd.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
Gewoon een jaar lang 2 dames volgepompt voor een jaar.
Of hij kreeg hem niet omhoogquote:Op donderdag 6 april 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Het lesbisch stel verzette zich tè hevig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |