Daar ga ik (onder andere) voor de derde keer naar toe op 6 mei, Rome is zo groot het blijft mij verbazen wat voor historie die stad heeft gehad de afgelopen 2500 jaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb gymnasium gedaan,maar in mijn jaar ging de schoolreis naar Rome en niet naar Griekenland, dus die oudheden moet ik nog eens zien.
En even een uitje naar Pompeij?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Daar ga ik (onder andere) voor de derde keer naar toe op 6 mei, Rome is zo groot het blijft mij verbazen wat voor historie die stad heeft gehad de afgelopen 2500 jaar.
Staat ook op de planning, wel graag in het Dogepaleis komen, en natuurlijk moet er een Gelato gegeten worden op het san marco pleinquote:Op woensdag 5 april 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En even een uitje naar Pompeij?
Steeds even een muntje in de Trevi fontein gooien, dan blijf je terugkomen.
Ik wil ook nog wel naar Venetië, voordat de stad gezonken is
Ga in november of zo, buiten het seizoen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En even een uitje naar Pompeij?
Steeds even een muntje in de Trevi fontein gooien, dan blijf je terugkomen.
Ik wil ook nog wel naar Venetië, voordat de stad gezonken is
Das niet exclusief etenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon makkelijke namen, patatje speciaal ofzo. Broodje kroket.
Ja en als je zelf 34 bent, klinkt boven de 40 ook nog wel oud. Tenminste, dat vond ik op die leeftijd. Tegenwoordig natuurlijk niet meerquote:Op woensdag 5 april 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar scheelde ook 9 jaar? Opzich niet heel gek.
Nee, want je ziet hem wel helemaal wel zitten hequote:Op woensdag 5 april 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en als je zelf 34 bent, klinkt boven de 40 ook nog wel oud. Tenminste, dat vond ik op die leeftijd. Tegenwoordig natuurlijk niet meer
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee, want je ziet hem wel helemaal wel zitten he
Je zou kunnen vragen wat zijn gegevens zijn en zeggen dat je hem gezien hebt op een aflevering van 5-4-2023quote:Op woensdag 5 april 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas deed hij geen oproepje (en zijn dit herhalingen van 2 jaar geleden ofzo)
Haai haaiquote:
Bijgekomen van de wedstrijd van gisteren?quote:
iets met uien en lagenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
vol spanning voor de wijsheid van Sergio
Zeker, ik stap vol goeie energie in dit warme badquote:Op donderdag 6 april 2023 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bijgekomen van de wedstrijd van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |