Hoe gaat het me je uitlaat vriendin?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja. Samen met pretentieus doen over eten, dat is ook een dealbreaker.
Houd ook van goed eten, maar wil wel iemand die af en toe lekker al you can eat gaat wokken of een pizza bestelt.
"lang en donker"quote:Op donderdag 6 april 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zou ze Memphis als droomman hebben opgegeven?
Welke Fok!er?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel ernstig, ik ben wel eens afgeknapt op iemand omdat hij nog nooit sushi had gegeten(ok en verder deed hij ook verrassend weinig, lekker saaie it-er was het)
Goed hoor, elke dag beetje appen, rondje samen. Verder rustig aan, moet nog even de red flags evalueren en zij is redeljik van de muurtjes optrekken.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hoe gaat het me je uitlaad vriendin?
Succes hoorquote:Op donderdag 6 april 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed hoor, elke dag beetje appen, rondje samen. Verder rustig aan, moet nog even de red flags evalueren en zij is redeljik van de muurtjes optrekken.
quote:
zullen wij je daarbij helpenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed hoor, elke dag beetje appen, rondje samen. Verder rustig aan, moet nog even de red flags evalueren en zij is redeljik van de muurtjes optrekken.
Welke red flags? Lust ze geen sushi?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet iemamd die in je dm's geslide was dus. Zou ook redelijk gewaagd zijn voor een saaie IT'er.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat zou zo maar kunnen, was via datingapp. In het vervolg maar even checken of het geen Fok!ers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |