Weet je wel hoe klote dit is?quote:Op woensdag 19 april 2023 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou zeker niet de tijd van een spoedtandarts hiermee verspillen.
TS is ernstig ziek en slachtoffer van een lastercampagne, beetje begrip graag.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is toch wel heel tof dat deze TS gewoon keihard doorgaat (en mag doorgaan) met dit soort topics terwijl er een heel FB moderatie topic loopt speciaal gewijd aan TS.
Ik heb voor tig minder bans gehadquote:Op woensdag 19 april 2023 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is toch wel heel tof dat deze TS gewoon keihard doorgaat (en mag doorgaan) met dit soort topics terwijl er een heel FB moderatie topic loopt speciaal gewijd aan TS.
Kanker toch? Erg sneu!quote:Op woensdag 19 april 2023 16:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
TS is ernstig ziek en slachtoffer van een lastercampagne, beetje begrip graag.
Daar gaat niet om.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:52 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Heb je wel een potje ervoor?
Wordt meestal niet vergoed.
Wat zou jij doen als je vinger tegen je tand aantikt?quote:Op woensdag 19 april 2023 15:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou zeker niet de tijd van een spoedtandarts hiermee verspillen.
Nee een gapend gat in je gebit is ongetwijfeld mooier.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:36 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Daar gaat niet om.
MOOIE VROUWEN HEBBEN NIETS NEPS.
Nog los van dat zo'n kroon ongetwijfeld pijn doet?
Zij lijkt wel een beetje op mij en beweert 4 neppe tanden te hebben, 8:30...maar zijn dat kronen? Veneers? Brug? Kan je het zien:quote:Op woensdag 19 april 2023 16:38 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee een gapend gat in je gebit is ongetwijfeld mooier.
Ik dacht dat je een man was.
quote:Op woensdag 19 april 2023 15:47 schreef Speedfight het volgende:
Ik weet t niet...
Kan je een foto sturen van de betreffende tand?
Dan kunnen we de situatie beter inschatten.
Sterkte hoor.. Niet meer zo lomp eten!
dat is een mislukte turkse gebit restauratie die dave roelvink ook heeft laten doenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:40 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Zij lijkt wel een beetje op mij en beweert 4 neppe tanden te hebben, 8:30...maar zijn dat kronen? Veneers? Brug? Kan je het zien:
spoedtandarts bellenquote:Op woensdag 19 april 2023 16:38 schreef jarajosefff het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je vinger tegen je tand aantikt?
Oke, dus echte tanden met veneers ervoor.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat is een mislukte turkse gebit restauratie die dave roelvink ook heeft laten doen
Ts is in staat om weer op te staan na z'n dood.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:13 schreef arvensis het volgende:
Mijn buurvrouw heeft dit ook gehad. Moge ze in vrede rusten.
Lintje voor jou @murpquote:Op woensdag 19 april 2023 17:35 schreef murp het volgende:
Hoi TS, ik heb even je berichten bij elkaar gezet, zo kunnen je users je nog beter van dienst zijn
Kijk @Danny dit is hoe je een probleem oplost met bestaande mogelijkheden zonder dat er gezeik van komtquote:Op woensdag 19 april 2023 17:35 schreef murp het volgende:
Hoi TS, ik heb even je berichten bij elkaar gezet, zo kunnen je users je nog beter van dienst zijn
Dat is het juist, er is niks van afgekomen. Dat stomme tandsteen zit er nog steeds, en mijn uiterst luie tandarts heeft zich vorige maand enkel op mijn kiezen gefocust. Ik kan moeilijk voor een beetje tandsteen weer gaan. Dus 2 maanden afzien tot mijn volgende afspraakquote:Op woensdag 26 april 2023 18:07 schreef Dusthor92 het volgende:
Nee hoogstwaarschijnlijk niet.
Wat jij denkt los te wroeten met je tandenstoker is een plakkaat tandsteen. Als dit er al een hele tijd zit en je prikt dit eraf, dan kan het zo lijken alsof het een stukje van je tand is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |