abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208670071
Trump says he expects to be arrested Tuesday
Washington
CNN

Former President Donald Trump said Saturday he expects to be arrested in connection with the investigation by the Manhattan District Attorney next week and called for protests as a result.
In a social media post on Saturday, Trump, referring to himself, said the “leading Republican candidate and former president of the United States will be arrested on Tuesday of next week.”
https://edition.cnn.com/2(...)-protests/index.html

twitter

"NOW ILLEGAL LEAKS FROM A CORRUPT & HIGHLY POLITICAL MANHATTAN DISTRICT ATTORNEYS OFFICE, WHICH HAS ALLOWED NEW RECORDS TO BE SET IN VIOLENT CRIME & WHOSE LEADER IS FUNDED BY GEORGE SOROS, INDICATE THAT, WITH NO CRIME BEING ABLE TO BE PROVEN, & BASED ON AN OLD & FULLY DEBUNKED (BY NUMEROUS OTHER PROSECUTORS!) FAIRYTALE, THE FAR & AWAY LEADING REPUBLICAN CANDIDATE & FORMER PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERICA, WILL BE ARRESTED ON TUESDAY OF NEXT WEEK. PROTEST, TAKE OUR NATION BACK!," Trump wrote.

https://www.foxnews.com/p(...)ate-arrested-tuesday
pi_208670113
Heeft Trump al een nieuwe schep zand uit zijn graf geschept? Of moeten we nog even wachten? :P
pi_208670131
Trust the plan
pi_208670294
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 16:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik zie dat eerder gebeuren in Rusland. Zou je het daar ook waarderen?
Als het problemen zou oplossen: ja hoor, waarom niet?

Maar we hebben kunnen zien dat een burgeroorlog in Rusland alleen maar meer problemen maakt dan het oplost. Dus het lijkt me niet bepaald een slim idee.

In de VS heeft de vorige burgeroorlog veel opgelost. Dus is het misschien een goed idee om er nog eens eentje te houden.
pi_208670352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 17:56 schreef RetepV het volgende:

[..]
Als het problemen zou oplossen: ja hoor, waarom niet?

Maar we hebben kunnen zien dat een burgeroorlog in Rusland alleen maar meer problemen maakt dan het oplost. Dus het lijkt me niet bepaald een slim idee.

In de VS heeft de vorige burgeroorlog veel opgelost. Dus is het misschien een goed idee om er nog eens eentje te houden.
*resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208671100
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2023 18:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

*resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ja, die wilde ik er zelf ook al bijzetten, maar nam de moeite niet. :)

We zullen zien wat er zal gebeuren als er een revolutie in Rusland is. Ik heb daar helemaal niets op tegen. Als het maar de problemen oplost.

Beter was geweest om de problemen in de eerste plaats al te voorkomen. Maar onze regeringsleiders hadden daar duidelijk geen zin in en wilden uitproberen wie het sterkste is. Heel jammer voor Oekraïne en het Oekraïense volk, dat moet boeten voor hun naïviteit om het Westen te vertrouwen. Dat verdienden ze niet.
  woensdag 5 april 2023 @ 20:00:42 #7
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208672140
quote:
Voornamelijk in dieprode Republikeinse staten...

En Texas huisvest de vetste stad van de VS, Houston.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208672478
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Voornamelijk in dieprode Republikeinse staten...

En Texas huisvest de vetste stad van de VS, Houston.
Als je per se de politiek erbij wilt halen, Houston is een democratische stad.
  woensdag 5 april 2023 @ 20:21:31 #9
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208672748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Als je per se de politiek erbij wilt halen, Houston is een democratische stad.
Doet nog steeds niets af aan de cijfers... en niet alleen qua obesitas. Ook mbt welvaart, gezondheid, onderwijs en veiligheid bungelen Republikeinse staten onderaan... al decennia.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208673042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Doet nog steeds niets af aan de cijfers... en niet alleen qua obesitas. Ook mbt welvaart, gezondheid, onderwijs en veiligheid bungelen Republikeinse staten onderaan... al decennia.
Vandaar dat mensen vertrekken uit Democratische staten naar Republikeinse staten. Kan mij verder weinig schelen maar het zit jou nog al hoog geloof ik.
  woensdag 5 april 2023 @ 20:36:46 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208673088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Vandaar dat mensen vertrekken uit Democratische staten naar Republikeinse staten. Kan mij verder weinig schelen maar het zit jou nog al hoog geloof ik.
Nee hoor, is gewoon al heel lang bekend.

Ook dat, oh ironie, het vooral Republikeinse staten zijn die het meest uit de Federale ruif vreten.

Oh en wanneer ze verhuizen, nemen ze hun politiek mee... Zie Nashville, Tennessee. Die staten worden op termijn dus blauwer. Is al gebeurd in Virginia, gaande in Georgia en North Carolina.

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 05-04-2023 20:43:18 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208673795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor, is gewoon al heel lang bekend.

Ook dat, oh ironie, het vooral Republikeinse staten zijn die het meest uit de Federale ruif vreten.

Oh en wanneer ze verhuizen, nemen ze hun politiek mee... Zie Nashville, Tennessee. Die staten worden op termijn dus blauwer. Is al gebeurd in Virginia, gaande in Georgia en North Carolina.
Klopt ze besmetten andere plekken ook met hun woke onzin. De VS is inderdaad een zinkend schip.
  woensdag 5 april 2023 @ 21:04:43 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208673873
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Komt omdat Democratische staten zo welvarend zijn dat huizen daar duurder worden. Dus dan maar redneck land koloniseren.
pi_208674105
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 21:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Komt omdat Democratische staten zo welvarend zijn dat huizen daar duurder worden. Dus dan maar redneck land koloniseren.
En misschien omdat je in Californië legaal mag stelen onder de $1000 en schijten op straat normaal is.
pi_208674164
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Klopt ze besmetten andere plekken ook met hun woke onzin.
Dat is ook kut inderdaad, maar altijd nog te prefereren boven christelijkheid en incest die de republikeinen met zich meebrengen.
Conscience do cost.
  woensdag 5 april 2023 @ 21:21:16 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208674237
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Klopt ze besmetten andere plekken ook met hun woke onzin. De VS is inderdaad een zinkend schip.
Woke is vooral schijtirritant. Niet te vreten hebben of 56 baantjes moeten draaien om in leven te blijven is net een tikkie ernstiger.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208681644
In een ander topic noemt deze TS president Trump een communist.

NWS / Onteigen eigendom om wind- en zonneparken te bouwen
PWBF
pi_208681726
Ik ben Trump-moe. De man zelf is een vastgelopen plaat: we horen al jaren dezelfde bullshit uit dat pruilmondje van em.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208681756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben Trump-moe. De man zelf is een vastgelopen plaat: we horen al jaren dezelfde bullshit uit dat pruilmondje van em.
Niet alleen jij, er kwam nauwelijks iemand opdagen in NY bij zijn voorgeleiding, meer journalisten dan Trump aanhangers.
  Forum Admin donderdag 6 april 2023 @ 13:27:53 #20
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208681997
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 13:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niet alleen jij, er kwam nauwelijks iemand opdagen in NY bij zijn voorgeleiding, meer journalisten dan Trump aanhangers.
Dat was een mooi gezicht inderdaad. Trump gaat het fvd achterna, waarbij de overgebleven aanhangers compleet los van de realiteit steeds extremer worden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_208682654
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 13:05 schreef Tijger_m het volgende:

Noem dit maar niemand (een Biden aanhanger) :

twitter
pi_208683205
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat was een mooi gezicht inderdaad. Trump gaat het fvd achterna, waarbij de overgebleven aanhangers compleet los van de realiteit steeds extremer worden.
Waarbij het dan toch bizar is om te zien dat niet al wat meer serieuze republikeinen toch nog geen afstand van hem nemen.
pi_208692282
Ja hoor, krijgt ie hier ook al de schuld van...

https://www.rtlnieuws.nl/(...)isch-geen-uitgewerkt

Ze schijten in hun broek dat ie weer verkiesbaar wordt én wint...
  Overall beste user 2022 vrijdag 7 april 2023 @ 13:44:58 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208692810
Hey, kijk eens:

twitter

Clarence Thomas is er niets bij!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208692842
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef Ulx het volgende:
Hey, kijk eens:

[ twitter ]

Clarence Thomas is er niets bij!
Dan zal hij wel vervangen worden vanwege belangenverstrengeling.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')