Als het problemen zou oplossen: ja hoor, waarom niet?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie dat eerder gebeuren in Rusland. Zou je het daar ook waarderen?
*resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:56 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als het problemen zou oplossen: ja hoor, waarom niet?
Maar we hebben kunnen zien dat een burgeroorlog in Rusland alleen maar meer problemen maakt dan het oplost. Dus het lijkt me niet bepaald een slim idee.
In de VS heeft de vorige burgeroorlog veel opgelost. Dus is het misschien een goed idee om er nog eens eentje te houden.
Ja, die wilde ik er zelf ook al bijzetten, maar nam de moeite niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
*resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Voornamelijk in dieprode Republikeinse staten...quote:Op woensdag 5 april 2023 17:32 schreef QAnonn het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Obesity_in_the_United_States
Als je per se de politiek erbij wilt halen, Houston is een democratische stad.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voornamelijk in dieprode Republikeinse staten...
En Texas huisvest de vetste stad van de VS, Houston.
Doet nog steeds niets af aan de cijfers... en niet alleen qua obesitas. Ook mbt welvaart, gezondheid, onderwijs en veiligheid bungelen Republikeinse staten onderaan... al decennia.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Als je per se de politiek erbij wilt halen, Houston is een democratische stad.
Vandaar dat mensen vertrekken uit Democratische staten naar Republikeinse staten. Kan mij verder weinig schelen maar het zit jou nog al hoog geloof ik.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doet nog steeds niets af aan de cijfers... en niet alleen qua obesitas. Ook mbt welvaart, gezondheid, onderwijs en veiligheid bungelen Republikeinse staten onderaan... al decennia.
Nee hoor, is gewoon al heel lang bekend.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen vertrekken uit Democratische staten naar Republikeinse staten. Kan mij verder weinig schelen maar het zit jou nog al hoog geloof ik.
Klopt ze besmetten andere plekken ook met hun woke onzin. De VS is inderdaad een zinkend schip.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon al heel lang bekend.
Ook dat, oh ironie, het vooral Republikeinse staten zijn die het meest uit de Federale ruif vreten.
Oh en wanneer ze verhuizen, nemen ze hun politiek mee... Zie Nashville, Tennessee. Die staten worden op termijn dus blauwer. Is al gebeurd in Virginia, gaande in Georgia en North Carolina.
Komt omdat Democratische staten zo welvarend zijn dat huizen daar duurder worden. Dus dan maar redneck land koloniseren.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:35 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Vandaar dat mensen vertrekken uit Democratische staten naar Republikeinse staten. Kan mij verder weinig schelen maar het zit jou nog al hoog geloof ik.
En misschien omdat je in Californië legaal mag stelen onder de $1000 en schijten op straat normaal is.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Komt omdat Democratische staten zo welvarend zijn dat huizen daar duurder worden. Dus dan maar redneck land koloniseren.
Dat is ook kut inderdaad, maar altijd nog te prefereren boven christelijkheid en incest die de republikeinen met zich meebrengen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Klopt ze besmetten andere plekken ook met hun woke onzin.
Woke is vooral schijtirritant. Niet te vreten hebben of 56 baantjes moeten draaien om in leven te blijven is net een tikkie ernstiger.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:00 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Klopt ze besmetten andere plekken ook met hun woke onzin. De VS is inderdaad een zinkend schip.
Niet alleen jij, er kwam nauwelijks iemand opdagen in NY bij zijn voorgeleiding, meer journalisten dan Trump aanhangers.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben Trump-moe. De man zelf is een vastgelopen plaat: we horen al jaren dezelfde bullshit uit dat pruilmondje van em.
Dat was een mooi gezicht inderdaad. Trump gaat het fvd achterna, waarbij de overgebleven aanhangers compleet los van de realiteit steeds extremer worden.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet alleen jij, er kwam nauwelijks iemand opdagen in NY bij zijn voorgeleiding, meer journalisten dan Trump aanhangers.
Noem dit maar niemand (een Biden aanhanger) :quote:Op donderdag 6 april 2023 13:05 schreef Tijger_m het volgende:
Niet alleen jij, er kwam nauwelijks iemand opdagen in NY bij zijn voorgeleiding, meer journalisten dan Trump aanhangers.
Waarbij het dan toch bizar is om te zien dat niet al wat meer serieuze republikeinen toch nog geen afstand van hem nemen.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat was een mooi gezicht inderdaad. Trump gaat het fvd achterna, waarbij de overgebleven aanhangers compleet los van de realiteit steeds extremer worden.
Dan zal hij wel vervangen worden vanwege belangenverstrengeling.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef Ulx het volgende:
Hey, kijk eens:
[ twitter ]
Clarence Thomas is er niets bij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |