Sifu is nu -25% op Steam.quote:
Yes. tnxsquote:
Morgen toch alquote:Op zondag 25 juni 2023 18:51 schreef El_Thijs het volgende:
Maar volgende week dus weer een Steam Sale?
Jeeej!quote:Op woensdag 28 juni 2023 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen toch al
https://steamdb.info/sales/history/
Hier werkt de store gewoon. Maar 1 spel uit mijn verlanglijst in die aanbieding. Dus ik sla over denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
SteamSales zijn live, maar de storefront is al niet bereikbaar voor me..
jij moet dan ook gewoon ggd spelen ipv andere gamesquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze sale is zeer teleurstellend. Het mag niet eens de naam van een sale hebben.
quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jij moet dan ook gewoon ggd spelen ipv andere games
YOU CAN DO ITquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
Zo'n beetje 50% van mijn verlanglijst lijkt in de aanbieding te zijn.
MUST... RESIST...
MAKE... US.... WHOLE...quote:
GA NAAR HET F1 SUBFORUM EN BLIJF DAARquote:
Alleen als jij meegaatquote:Op donderdag 29 juni 2023 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GA NAAR HET F1 SUBFORUM EN BLIJF DAAR
quote:
Mjah... maar echt super is het nog niet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
Zo'n beetje 50% van mijn verlanglijst lijkt in de aanbieding te zijn.
MUST... RESIST...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psst, zit er nog steeds in. "Discovery Queue"quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... maar echt super is het nog niet.
Normaal kan je ook altijd ergens stemmen ofzo voor paar van die trading cards... kan je weer 25 cent verdienen ofzo, zelfs dat zit er niet in![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... maar echt super is het nog niet.
Normaal kan je ook altijd ergens stemmen ofzo voor paar van die trading cards... kan je weer 25 cent verdienen ofzo, zelfs dat zit er niet in![]()
Maar goed... heb toch al teveel spellen, al kan niemand op tegen @:mschol![]()
Diablo IV is leuk maar vind ik veels te duur, ga ik niet doen (is ook niet op steam)
DeadIsland 2 is leuk maar is op Epic en ook nog veels te duur.
Dat wat nu op de verlanglijst staat trekt me nog niet direct richting de portomonnee om daar twee of drie tientjes aan uit te geven...Ik wou altijd Callisto Protocol, Dead Space, Shadow Warrior 3 en Evil West. En die zijn allemaal in een soort van aanbiedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee, daar krijg je elke dag één kaart. Dat was altijd zo. Maar meestal moest je ook al voor awards ofzo stemmen en kreeg je de eerste 8 of 10 kadoquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Psst, zit er nog steeds in. "Discovery Queue"
Ah, op die fiets. Maar als je elke dag stemt en kaarten verzameld, kun je ze ook verkopen. En dan heb je een keer ¤0.25. Maar goed, teveel moeite..quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je elke dag één kaart. Dat was altijd zo. Maar meestal moest je ook al voor awards ofzo stemmen en kreeg je de eerste 8 of 10 kado
Is ook altijd zo geweest toch?quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Aanbiedingen vallen best tegen. Deel van de games ook al gezien met veel grotere percentages korting.
voor mij werkt het... ik wil dan ook die badge hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Maar als je elke dag stemt en kaarten verzameld, kun je ze ook verkopen. En dan heb je een keer ¤0.25. Maar goed, teveel moeite..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |