En Eunie ging er effe wat aan doen.. zélf ziekelijk bezig zijn met JWquote:Op woensdag 5 april 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Ze hadden daar dus haarfijn door dat Esther ziekelijk bezig was naar JW toe
Het had zo mooi kunnen zijn met die drie op de streams 🤣🤣quote:Op woensdag 5 april 2023 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Eunie ging er effe wat aan doen.. zélf ziekelijk bezig zijn met JW
Ja jammer.. die vage schaduw Iemie had beter kunnen vertrekkenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het had zo mooi kunnen zijn met die drie op de streams 🤣🤣
Ja met je eens die voegt echt helemaal niets toe.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja jammer.. die vage schaduw Iemie had beter kunnen vertrekken
MIsschien moet ze even met Jappie gaan wandelenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:27 schreef Flow3r het volgende:
ze gaat misschien na het eten al naar bed
[ afbeelding ]
ze zei bewust dat er een mogelijkheid was dat ze na het eten naar bed zou gaanquote:Op woensdag 5 april 2023 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MIsschien moet ze even met Jappie gaan wandelen
Maar met de mógelijkheid dat het zonder Bern is?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zei bewust dat er een mogelijkheid was dat ze na het eten naar bed zou gaan
houdt een slag om de arm voor het geval er een feestje komt denk ik![]()
Ja,doeiquote:Op woensdag 5 april 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Eunice wilde voorstellen om een gehoorapparaat voor Esther te bestellen
Dat Sas zoveel tijd met Jappie doorbrengt.quote:
Zou best kunnen 😉quote:Op woensdag 5 april 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Sas zoveel tijd met Jappie doorbrengt.
Vind het maar apart maar ze is echt wel gek op Bern alleen snap soms helemaal niks van haar hoe ze doet etc.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SeikSas heeft sinds een maandje Wanda weg is ofzo een Jappie-Kleef-Aan
bern is niet jaloers , sas en japie zijn veel samen omdat ze lentemarkt organiseren , meer nietquote:Op woensdag 5 april 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Sas zoveel tijd met Jappie doorbrengt.
Het is een gelegenheidskoppel.. er is voor SeikSas niets anders daar dan noodgedwongen aan Bern hangen.. alles lijkt er op dat ze een tyfushekel aan hem heeft maar er aan vast zitquote:Op woensdag 5 april 2023 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het maar apart maar ze is echt wel gek op Bern alleen snap soms helemaal niks van haar hoe ze doet etc.
wat doet sas nu verkeerd , veel met japie samen zijn voor organisren van lentemarkt , en daar zou bern jaloers voor zijn , aub zegquote:Op woensdag 5 april 2023 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Vind het maar apart maar ze is echt wel gek op Bern alleen snap soms helemaal niks van haar hoe ze doet etc.
dikke vette aannamequote:Op woensdag 5 april 2023 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een gelegenheidskoppel.. er is voor SeikSas niets anders daar dan noodgedwongen aan Bern hangen.. alles lijkt er op dat ze een tyfushekel aan hem heeft maar er aan vast zit
blijven dromen word niksquote:Op woensdag 5 april 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. maar het ziet er goed uit
quote:Op woensdag 5 april 2023 18:44 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : vanaf nu ben ik The First Man
Kenzy : Laat Kim het maar niet horen
Wendy : Inderdaad want dan komen er weer bommen
Compleet gesprek daarbuiten met moeder en zus (sen)quote:Op woensdag 5 april 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Op tv zo te zien dat Kim haar moeder en zus huilend in de armen valt buiten de poort.
Ik bedoel meer haar gedrag naar bern toe soms. Ze kan soms best wel bitchy overkomen. Ik vind ze nog steeds leuk samen maar soms erger ik me ook wel aan hoe ze overkomt.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
wat doet sas nu verkeerd , veel met japie samen zijn voor organisren van lentemarkt , en daar zou bern jaloers voor zijn , aub zeg
Sas gebruikt Bern als voetveegjequote:Op woensdag 5 april 2023 18:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik bedoel meer haar gedrag naar bern toe soms. Ze kan soms best wel bitchy overkomen. Ik vind ze nog steeds leuk samen maar soms erger ik me ook wel aan hoe ze overkomt.
de cultuur van gele mensen?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:51 schreef pingu66 het volgende:
Erik vraagt of dit gerecht uit een bepaalde cultuur komt.
ik ook soms maar zal wel reden hebbenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik bedoel meer haar gedrag naar bern toe soms. Ze kan soms best wel bitchy overkomen. Ik vind ze nog steeds leuk samen maar soms erger ik me ook wel aan hoe ze overkomt.
want de afgelopen 7 maanden ging het slecht?quote:Op woensdag 5 april 2023 18:57 schreef Puzzie het volgende:
Volgens Mirthe gaat het de komende maand goed met haar darmen
You know how she rollsquote:Op woensdag 5 april 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
want de afgelopen 7 maanden ging het slecht?
Wat een rimpelvoetenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
IsaacSlaafje... wil je neuke?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.. rijp voor een Nieuwe TV Show de KimLandjes
GATVERDAMMEquote:Op woensdag 5 april 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
IsaacSlaafje... wil je neuke?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
we hebben een censuur vlieg
quote:
ja dat moet nu kim er niet meer is anders te weinig liefde in de loodsquote:Op woensdag 5 april 2023 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, ze zoenen nog wel in het openbaar.. lang niet gezien, ik was al bang dat het weer uit was
[ afbeelding ]
Eerste weet ik ook niet tweede hoorde ik wel maar jij ookquote:Op woensdag 5 april 2023 19:09 schreef engine het volgende:
Wordt even een stelling doorheen geramd....geen idee waarover?
lentemarktquote:Op woensdag 5 april 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerste weet ik ook niet tweede hoorde ik wel maar jij ook
Wat moeten ze daar dan mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moeten ze daar dan mee?voor sterkste mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om dingen te trekkenThinking is difficult, that’s why most people judge
Ja ik las het al ze hebben geld zat dus laat maar rollen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor sterkste mens
om dingen te trekken
een nieuw FEBO trucjequote:Op woensdag 5 april 2023 19:18 schreef engine het volgende:
Volgens mij werden de mics net half gemute....je hoorde ze praten maar ik kon het niet verstaan zo zacht.
Kan er ook nog wel bijquote:
Klopt welquote:Op woensdag 5 april 2023 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Babbel en Wendy denken als we zacht praten tijdens het roken hoort niemand het.
Jahh... De Meeloper en de Die voor zijn menig uitkomt... Babbel pissed-offquote:Op woensdag 5 april 2023 19:19 schreef engine het volgende:
Babbel smeken bij Jeff om samen iets te gaan doen.
Jeff is echt vertieft!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... De Meeloper en de Die voor zijn menig uitkomt... Babbel pissed-off
een evenement?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:19 schreef engine het volgende:
Babbel smeken bij Jeff om samen iets te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |