Verwacht meer verdienopdrachten met kleinere bedragen die ze ermee kunnen winnen, de financiële situatie blijft voor hun hetzelfde.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij Utopia bleef er altijd 3/4 dagen tussen stream en uitzending zitten.
nog meer redenen om terug te kijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.
Neem het altijd op, kan je de reclames doorspoelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:10 schreef Giggio het volgende:
[..]
nog meer redenen om terug te kijken
dah reklame gedoe haalt me uit de kijkflow
Ik kijk via Videoland. Maar ik weet niet of de uitzending om 19.00 uur op Videoland verschijnt of nu later? Weet iemand dat al. In principe zou dat gelijk kunnen blijven want als Videoland kijker heb je niets met de lineaire kijkers te maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Zal ook wel denk ik meer reclame tussen komen, 2x 10 min. Dus uitzending blijft denk hetzelfde.
Zeker een extra blok, je mag blij zijn als het netto 7 minuten meer loods isquote:Op woensdag 5 april 2023 14:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen al een flinke startbonus voor Wendie, de groep is weer kleiner, en als de Regie meer zendtijd moet vullen moet er meer geld komen om "leuke beelden" te krijgen... hangende lamlendelingen die nergens meer zin in hebben gaat het niet wordenquote:Op woensdag 5 april 2023 14:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht meer verdienopdrachten met kleinere bedragen die ze ermee kunnen winnen, de financiële situatie blijft voor hun hetzelfde.
Ook wat vaker geld uit de pot, krijg je ook altijd leuke beelden met een jankende Bern, piepende Eucine, zeikende JW en boze Erikquote:Op woensdag 5 april 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen al een flinke startbonus voor Wendie, de groep is weer kleiner, en als de Regie meer zendtijd moet vullen moet er meer geld komen om "leuke beelden" te krijgen... hangende lamlendelingen die nergens meer zin in hebben gaat het niet worden
Ja dat die optie nog steeds niet gemolken wordt nu de Show al ruim over de helft is, verbaast mij wel, steeds maar precies op tijd crisisgeld erin pompen met een spelletje begint te irriteren... geef ze in één keer geld zát of doe de Verhonger-Act met de Potquote:Op woensdag 5 april 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook wat vaker geld uit de pot, krijg je ook altijd leuke beelden met een jankende Bern, piepende Eucine, zeikende JW en boze Erik
Volgens Marciano, viel best mee toen het in beeld kwam, maar zelf wel 3 x zoveel ei op z'n broodje dan Mirthe, en die deelde dat later nog met Wendy.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe smeert dikke lagen boter op haar brood
TT geeft wel een goede hintquote:
Oh niet eens gezienquote:
Wendy dus zag een cap dat ze in kantoor zatquote:
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2023 14:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wendy dus zag een cap dat ze in kantoor zat
Heb ik ook al zo,n hekel aan, mensen die een zonnestraal zien en voelen, net doen alsof het hoogzomer is, de zomerjurken aan, nog ff de bikini aan als het 10 graden is.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:28 schreef Loveable het volgende:
Is daar wel lekker buiten in het zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |