quote:Ik denk het, maar we vergeven het haar
Op maandag 10 februari 2003 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Moeite met tellen, schatje?
quote:Nah, vooruit dan
Op maandag 10 februari 2003 22:04 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik denk het, maar we vergeven het haar
quote:ik ga tv kijken met mijn vriendin.. morgen weer
Op maandag 10 februari 2003 22:05 schreef Dragonwizard het volgende:
Toen was het stil in de zaal.
quote:Soms ben je best wel een schatje, schatje
Op maandag 10 februari 2003 22:06 schreef schatje het volgende:
Maar goed, Jim.
quote:jaren 90 toch???
Op maandag 10 februari 2003 22:07 schreef Elephant het volgende:
Nu weet ik nog niet wat het thema is van komende zaterdag.
quote:Hmmzzzz, was wel te verwachten ja...
Op maandag 10 februari 2003 22:08 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
jaren 90 toch???
quote:bluh
Op maandag 10 februari 2003 22:09 schreef Elephant het volgende:[..]
Hmmzzzz, was wel te verwachten ja...
quote:oei ben benieuwd wat ze gaan zingen
Op maandag 10 februari 2003 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
De komende thema's15 februari: Musicals
22 februari: Big Band
1 maart: jaren 70
8 maart: Duetten!
quote:ow Musicals dus de theaterrondes weer.
quote:Die van Miss Saigon of FAME vind ik wel bij Hind passen
Op maandag 10 februari 2003 22:20 schreef lin1406 het volgende:
Wie weten er een paar leuke musicalliedjes?
Heb dat nooit niet zo gevolgd.
En aanstaande zaterdag is ie er uit en dan krijg je een heeeeeleboel "YES" "Zijn we daar ook weer vanaf" "HAHA zie je wel" enz.. Sorry dat ik het zeg maar het is echt geen volwassen kritiek meer.. Niveau daalt gigantisch. Het lijkt gewoon meer op een hype tegen Jim, en vaak ook nog eens persoonlijk.. Bluhhh..
Triest hoor
quote:Mwoah... vind ze niet al te geweldig...
quote:Voor mij geldt het omgekeerde! Jaren 70 was zowiezo de top voor wat betreft popmuziek, dus dat thema lijkt me wel geweldig. Kan Jim Bohemian Rhapsody gaan doen
Op maandag 10 februari 2003 23:33 schreef Stranger het volgende:
Big Band en Musical lijkt me geweldig!! Jaren 70 hoeft van mij niet zo
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Voor mij geldt het omgekeerde! Jaren 70 was zowiezo de top voor wat betreft popmuziek, dus dat thema lijkt me wel geweldig. Kan Jim Bohemian Rhapsody gaan doen
![]()
quote:Zonder twijfel
Op maandag 10 februari 2003 23:38 schreef Stranger het volgende:![]()
Krijgen we dan toch nog een versie van dat nummer dat nóg slechter is dan die van Paul de Leeuw en Bassie & Adriaan?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 10-02-2003 23:44]
quote:K hoop 't.. Lijkt me heel mooi..
Op maandag 10 februari 2003 23:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Voor mij geldt het omgekeerde! Jaren 70 was zowiezo de top voor wat betreft popmuziek, dus dat thema lijkt me wel geweldig. Kan Jim Bohemian Rhapsody gaan doen
![]()
quote:Ik geloof dat je dat nog meent ook. Straks gaat hij nog klassiek zingen ook.
Op maandag 10 februari 2003 23:44 schreef Taurus het volgende:
K hoop 't.. Lijkt me heel mooi..
quote:Bij die musicalronde gaat ie toch al finaal de mist in!
Op maandag 10 februari 2003 23:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik geloof dat je dat nog meent ook. Straks gaat hij nog klassiek zingen ook.
quote:Meen ik inderdaad.. Zoals ik al eerder zei; ik laat muziek wat ik mooi vind niet 'verkrachten', dus al zong K3 November rain.. Interesseerd mij wat.
Op maandag 10 februari 2003 23:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik geloof dat je dat nog meent ook. Straks gaat hij nog klassiek zingen ook.
Maar Jim wil ik alles wel horen zingen hoor, klinkt super.
quote:Dat je Jim leuk vindt prima, maar je kunt ook overdrijven....
Op maandag 10 februari 2003 23:49 schreef Taurus het volgende:
Maar Jim wil ik alles wel horen zingen hoor, klinkt super.
quote:Wat is het verschil tussen het zingen van klassiekers en andere liedjes? Ik snap dat niet hoor, de hele tijd dat vergelijken met de echte artiest, dat moet niet!
Op maandag 10 februari 2003 23:53 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat je Jim leuk vindt prima, maar je kunt ook overdrijven....
Dat zijn stem niet perfect is en nog moet 'rijpen' daar is dacht ik iedereen het wel over eens toch? De een vindt het alleen nog iets erger dan de ander. Daarbij komt ook nog zijn toch wat houterige performance... Ook dat lijkt me niet echt een mening maar een feit.
Laat hem dus aub geen 'klassiekers' meer zingen de komende weken (als hij er zo lang in blijft), want dan zet hij alleen maar zichzelf voor lul.
En nee sorry das niet overdreven.. Ik vind hem lekker klinken zoals ie nu klinkt, het spijt me voor je, blijf je er niet te lang wakker van liggen?
quote:Het zingen van klassiekers heeft automatisch het gevolg dat je het met het orgineel gaat vergelijken. En dan moet je wel van heel goede huize komen om te zorgen dat jouw versie door de luisteraar wordt geaccepteerd.
Op dinsdag 11 februari 2003 00:00 schreef Taurus het volgende:
Wat is het verschil tussen het zingen van klassiekers en andere liedjes? Ik snap dat niet hoor, de hele tijd dat vergelijken met de echte artiest, dat moet niet!En nee sorry das niet overdreven.. Ik vind hem lekker klinken zoals ie nu klinkt, het spijt me voor je, blijf je er niet te lang wakker van liggen?
Wel leuk dat je het hebt over 'de echte artiest' trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 11-02-2003 00:04]
quote:Volgens mij ben jij de enige die hier wakker ligt, als er negatiefs over je held gezegd wordt
Op dinsdag 11 februari 2003 00:00 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik vind hem lekker klinken zoals ie nu klinkt, het spijt me voor je, blijf je er niet te lang wakker van liggen?
quote:Het was toch ook nog een hit in 1980..
Op maandag 10 februari 2003 23:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zonder twijfel
Ik begrijp trouwens niet wat Crazy little thing called love in het jaren 80 thema te zoeken had. Het nummer is van 1979.
Hmz ik kijk het meeste uit naar de big band ronde, ben echt benieuwd hoe ze dat gaan doen Vond deze ronde bij American Idol heel geslaagd.. Musical zal ook wel leuk worden
quote:Volgens mij heb jij niet al mijn reacties gekeken schatje..
Op dinsdag 11 februari 2003 00:04 schreef StrayDog het volgende:[..]
Volgens mij ben jij de enige die hier wakker ligt, als er negatiefs over je held gezegd wordt
quote:Je vind hem dus saai en monotoon zingen, maar toch klinkt hij wel lekker....
Op dinsdag 11 februari 2003 00:06 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik zeg 3000 keer dat zijn stem inderdaad monotoom klinkt, dat hij inderdaad saai zingt, ik heb ook gezegd dat hij niet slecht danste maar zelfs gewoon 'niet danste'.. Alleen is het verschil dat ik daar geen problemen mee heb oke? Ik vind hem wel lekker klinken..
Saai en monotoon zingen lijken mij het tegenovergestelde van lekker zingen.
Kan aan mij liggen
quote:En dat tijdens het zingen van Crazy little thing called love
Op dinsdag 11 februari 2003 00:06 schreef Taurus het volgende:
ik heb ook gezegd dat hij niet slecht danste maar zelfs gewoon 'niet danste'..
quote:Anders gezegd: Ik kan me voorstellen dat veel mensen dat vinden, ik kan me alleen niet voorstellen dat het echt een probleem moet zijn.. Waarom klinkt een zanger pas goed als hij ook hoge gilletjes kan maken? Ik vind Ronan Keating ook lekker klinken, is ook niet echt gevarieerd.. Ik weet het niet, ik vind Jim gewoon een erg lekkere stem hebben.
Op dinsdag 11 februari 2003 00:10 schreef StrayDog het volgende:[..]
Je vind hem dus saai en monotoon zingen, maar toch klinkt hij wel lekker....
Saai en monotoon zingen lijken mij het tegenovergestelde van lekker zingen.
Kan aan mij liggen
Maar dat ik er niet tegen kan als iemand iets negatiefs zegt over 'mijn held' (Zover gaat Idols bij mij niet hoor) is absoluut niet waar, sorry..
quote:Hilarisch
Op dinsdag 11 februari 2003 00:12 schreef scanman01 het volgende:[..]
En dat tijdens het zingen van Crazy little thing called love
Stoort me niet.
quote:Je bent wel een grote fan van Jim he?
Op maandag 10 februari 2003 22:11 schreef Elephant het volgende:
Big Band lijkt me top!!! Can't wait.
Zijn de andere deelnemers minder interessant of is het je alleen om Jim te doen?
quote:Crazy little thing staat ook altijd op cd's van 1979... En stond ook op 1 in 1979 volgens mij. Of het nummer misschien nog 1 o2 weken in de hitlijst heeft gestaan in 1980 weet ik niet.
Op dinsdag 11 februari 2003 00:04 schreef Sven- het volgende:[..]
Het was toch ook nog een hit in 1980..
quote:Lijkt er echt wel heel veel op hoor! Vooral omdat je hem zelf eerst saai en monotoon noemt en daarna toch serieus zegt dat je zijn zang mooi vind. Als er ooit iets is geweest wat een zangstem niet moet zijn dan is het wel saai en monotoon.
Op dinsdag 11 februari 2003 00:13 schreef Taurus het volgende:
Maar dat ik er niet tegen kan als iemand iets negatiefs zegt over 'mijn held' (Zover gaat Idols bij mij niet hoor) is absoluut niet waar, sorry..
quote:Ik vind 'm gewoon lekker klinken
Op dinsdag 11 februari 2003 00:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lijkt er echt wel heel veel op hoor! Vooral omdat je hem zelf eerst saai en monotoon noemt en daarna toch serieus zegt dat je zijn zang mooi vind. Als er ooit iets is geweest wat een zangstem niet moet zijn dan is het wel saai en monotoon.
Het enige commentaar wat ik op het kritiek van Jim heb gegeven was dat het niet alleen gegrond was op zijn zang door velen, en dat heb ik niet eens over jou gezegd dus alsjeblieft zeg..
quote:Reageer dan ook niet iedere keer als mensen iets negatiefs over hem schrijven!
Op dinsdag 11 februari 2003 00:26 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 'm gewoon lekker klinkenZeik toch es niet zo
Waarom moet ik het helemaal verklaren waarom ik die jongen goed vind, laat me toch lekker! Ik heb toch ook al zovaak gezegd dat het JOUW mening is als jij hem slecht vind, dat noem ik dus niet 'er niet tegen kunnen als er iets word gezegd over Jim'
quote:Nee zeg dan kon ik wel 24/7 bezig blijven.. Mag ik niet mee discussieren dan? Ik vind het interessanter om iemand op te hemelen dan iemand af te kraken, sorry..
Op dinsdag 11 februari 2003 00:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Reageer dan ook niet iedere keer als mensen iets negatiefs over hem schrijven!
quote:Ik ook... en als je me een beetje kende zou je dat weten
Op dinsdag 11 februari 2003 00:29 schreef Taurus het volgende:[..]
Nee zeg dan kon ik wel 24/7 bezig blijven.. Mag ik niet mee discussieren dan? Ik vind het interessanter om iemand op te hemelen dan iemand af te kraken, sorry..
quote:Onnodige vraag bedoel je want ik heb niet gezegd dat jij niet mag meediscussieren
Op dinsdag 11 februari 2003 00:32 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik ook... en als je me een beetje kende zou je dat weten
Maar in dit geval vind ik het zwaar onterecht dat Jim zo wordt opgehemeld door sommigen en daarop reageer ik dan. Mag ik/mogen wij ook mee discussieren dan? (retorische vraag)
Maar ik snap niet hoe iemand het onterecht kan vinden dat Jim word opgehemeld, je kan jouw mening over Jim geven maar je kan niet over iemand zeggen dat die Jim 'overdreven' goed vind, ik ga echt niet zeggen dat ik 'm supergoed vind als ik 'm eigelijk niet zo goed vind ofzo, en ik hoef ook niks 'toe te geven', waarom zou ik? Als ik 'm niet zo goed vond klinken schaam ik me er echt niet voor om dat te zeggen hoor, dat word hier juist alleen maar meer gewaardeerd..
quote:Reageer dan ook niet iedere keer als mensen iets positiefs over hem schrijven
Op dinsdag 11 februari 2003 00:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Reageer dan ook niet iedere keer als mensen iets negatiefs over hem schrijven!
neem 'against all odds'.. naar mijn mening een meesterwerk.. al een keer verkracht door Mariah Carey.. een stuk getalenteerdere zangeres als Jim.. (haar muziek is btw)
En dan een nummer van Queen..
De enige die Queen een beetje kan zingen, zonder een plaat te verkrachten is George Michael.. (Tribute to Freddy Mercury)
De rest van de mensen pakt een gemakkelijk nummer, een nummer waar ze muziekliefhebbers niet mee beledigen.. waarom snappen zij dat wel ... en hij niet?
Je kan best een eigen tintje aan een nummer geven.. maar een nummer verkrachten hoort daar niet bij...:{
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:07 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Reageer dan ook niet iedere keer als mensen iets positiefs over hem schrijven
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:59 schreef MegA het volgende:
het grootste probleem van Jim is dat hij 'klassiekers' uitzoekt.. hij stoot hier een hoop muziekliefhebbers mee tegen de borstneem 'against all odds'.. naar mijn mening een meesterwerk.. al een keer verkracht door Mariah Carey.. een stuk getalenteerdere zangeres als Jim.. (haar muziek is
btw)
En dan een nummer van Queen..
De enige die Queen een beetje kan zingen, zonder een plaat te verkrachten is George Michael.. (Tribute to Freddy Mercury)
De rest van de mensen pakt een gemakkelijk nummer, een nummer waar ze muziekliefhebbers niet mee beledigen.. waarom snappen zij dat wel ... en hij niet?
Je kan best een eigen tintje aan een nummer geven.. maar een nummer verkrachten hoort daar niet bij...:{
(Bovendien vind niet iedereen dat hij die liedjes "verkracht" (Kutwoord))
quote:sommige platen moet je gewoon afblijven..
Op dinsdag 11 februari 2003 09:25 schreef Taurus het volgende:[..]
Waarom zou een muziekliefhebber zich laten beledigen door iemand die dat liedje ook zingt? Het is niet zo dat Jim die nummers op single uitbrengt ofzo, dat hij ze 'afpakt', ik vind dit echt aanstelleritus
(Bovendien vind niet iedereen dat hij die liedjes "verkracht" (Kutwoord))
en het is misschien een kutwoord.. maar wel van toepassing..
quote:Ik weet het wel.
Op dinsdag 11 februari 2003 00:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Crazy little thing staat ook altijd op cd's van 1979... En stond ook op 1 in 1979 volgens mij. Of het nummer misschien nog 1 o2 weken in de hitlijst heeft gestaan in 1980 weet ik niet.
quote:*mee eens is
Op dinsdag 11 februari 2003 10:06 schreef MegA het volgende:[..]
sommige platen moet je gewoon afblijven..
quote:Is de bedoeling bij de Soundmix Show, niet Idols.
Op dinsdag 11 februari 2003 00:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het zingen van klassiekers heeft automatisch het gevolg dat je het met het orgineel gaat vergelijken.
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 00:16 schreef CJ het volgende:[..]
Je bent wel een grote fan van Jim he?
Je hebt je net geregistreerd en alleen nog maar in Jim topics gepost.
Zijn de andere deelnemers minder interessant of is het je alleen om Jim te doen?
Vast een kloontje.
quote:als je het vorige topic las, zou je zien dat het een collega van me is..
Op dinsdag 11 februari 2003 12:22 schreef schatje het volgende:[..]
Vast een kloontje.
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:07 schreef Minnie_ het volgende:[..]
quote:Geweldig toch dat dat gebeurt.
Op dinsdag 11 februari 2003 08:59 schreef MegA het volgende:
het grootste probleem van Jim is dat hij 'klassiekers' uitzoekt.. hij stoot hier een hoop muziekliefhebbers mee tegen de borst
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:24 schreef MegA het volgende:[..]
als je het vorige topic las, zou je zien dat het een collega van me is..
geen kloon..
quote:Freddy zou zich vereerd voelen dat een jongen van 15 jaar een liedje van hem ten gehore brengt.
quote:ik mis de sarcastische ondertoon..
Op dinsdag 11 februari 2003 12:28 schreef schatje het volgende:[..]
Freddy zou zich vereerd voelen dat een jongen van 15 jaar een liedje van hem ten gehore brengt.
quote:net zo nietszeggend als je eerdere posts..
Op dinsdag 11 februari 2003 12:27 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Ik denk inderdaad dat Freddie wel blij zou zijn als hij had gezien dat zo'n lekker jong knulletje zijn nummer stond te zingen....
Op dinsdag 11 februari 2003 12:28 schreef schatje het volgende:[..]
Freddy zou zich vereerd voelen dat een jongen van 15 jaar een liedje van hem ten gehore brengt.
ik vind Jim niet zo goed als de rest van de idols-kandidaten, vanwege z'n monotome stem
naar mijn idee verdraait hij liedjes tot hij ze wel kan zingen
en daardoor lijkt het weer alsof hij bijna niets durft
aan de andere kant vraag ik me ook af waarom die jongen er nog in zit en het antwoord lijkt heel simpel:
- mooi koppie (levert fijn veel geld op voor de programma makers)
- jong (en dus buigbaar.. ze kunnen hem zanglessen geven waardoor hij waarschijnlijk toch nog die noten gaat zingen die hij nu min of meer weigert te zingen, bovendien gaat hij jaaaaren mee)
ik vraag me alleen af waarom de mensen die om die redenen op hem stemden ineens niet meer gingen stemmen waardoor hij op de stoel terecht kwam
je zou juist denken dat de stemmen van Joel naar Jim of Bas zouden gaan.. maar juist die 2 kwamen op de stoel terecht
Het ligt niet in mijn aard, noch in mijn mogelijkheid een serieuze discussie over muziek met een breezah-chick dan wel haar intellectuele equivalenten te voeren.
Lets agree to disagree.
quote:lekker jong knulletje.. maar dan is het uit een ander oogpunt bekeken voor Freddy dan muzikaal
Op dinsdag 11 februari 2003 12:41 schreef Lady_J het volgende:[..]
Ik denk inderdaad dat Freddie wel blij zou zijn als hij had gezien dat zo'n lekker jong knulletje zijn nummer stond te zingen....
![]()
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 12:49 schreef Argento het volgende:
Een dergelijke discussie heeft alleen maar zin als je de standpunten van de ´tegenpartij´ op waarde weet te schatten. Nou, ik kan je vertellen dat ik iemand die het standpunt huldigt dat Jim goed kan zingen, in het geheel niet serieus kan nemen. Zeker niet als de beoordeling van Jims zangkwaliteiten (dan wel gebrek daaraan) per definitie in de verhouding tot de overige deelnemers plaatsvindt. (Als je hem met mij vergelijkt mag je inderdaad zeggen dat ie briljant zingt).Het ligt niet in mijn aard, noch in mijn mogelijkheid een serieuze discussie over muziek met een breezah-chick dan wel haar intellectuele equivalenten te voeren.
Lets agree to disagree.
quote:En die collega ben IK! Hij kloont mij niet, hij is het gewoon met me eens!
Op dinsdag 11 februari 2003 12:27 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
quote:hai jan
Op dinsdag 11 februari 2003 13:00 schreef Elephant het volgende:[..]
En die collega ben IK! Hij kloont mij niet, hij is het gewoon met me eens!
zullen we nu dan maar ontopic verder gaan? het heeft geen zin om te welles-nietussen over of je een kloon bent
post anders een foto in je foto-album, dan ben je er ook vanaf
quote:Het is niet van toepassing, en geen een plaat is heilig. En inderdaad, een beetje sportieve popster vind het geweldig dat mensen zijn liedjes uitkiezen om dat te zingen, dus dat praten voor "Freddie" slaat ook als 'n lul op 'n drumstel.
Verder neem ik iedereen serieus, ook mensen die vinden dat Jim echt niet kan zingen (Al zou het leuk zijn om iets meer te horen dat 'monotoon', want zoals ik al veel vaker heb gezegd; dat hoeft geen probleem te zijn) en ook mensen die Marieke goed vonden zingen, maar ook mensen zoals ik; die nou eenmaal andere smaak hebben en het wel lekker vinden om naar Jim te luisteren..
En ik denk niet dat de enige 2 redenen dat hij er nog in zit z'n mooie koppie en z'n leeftijd is, als hij echt zo lelijk zong had niemand, zelfs de jonge meisjes niet, op hem gestemd, feit is dat hij bij de laatste 5 zit, en feit is dat dat wat zegt over zijn algemene zangkwaliteit. De jury lult niet uit hun nek. Probeert misschien best wat te beinvloeden, maar niet met lariekoek.
De een roept hij kan wel zingen en de ander zegt van niet en zo zijn we al 6 topics verder.
misschien heeft iedereen een andere definitie, maar ik vind niet dat iemand beschikt over goede zangkwaliteiten wanneer hij/zij alleen liedjes kan zingen wanneer deze verdraaid worden tot hij/zij de toonhoogte wel aankan
het enige wat Jim wel goed kan is fibreren met z'n stem, maar dat gaat na een tijdje ook vervelen
het lijkt net alsof je tegen een schaap aankijkt
ik dacht dat zangkwaliteit meer te maken had met een goede zangtechniek en verschillende octaven die gehaald kunnen worden
ik vind blehren als een schaap geen goede zangtechniek en die octaven haalt hij niet, vanwege z'n monotome stem
nu kan er wel gezegd worden dat een monotome stem iets is waar je gewoon van moet houden (ieder z'n mening) maar dat zegt verder weinig over de zangkwaliteiten van Jim
vind ik dan
quote:Nee, dat begrijp je niet goed. Ik vind een discussie over Jim wel leuk. Het zijn de fans van Jim die steeds schrijven dat ze er moe van worden!
Op dinsdag 11 februari 2003 08:07 schreef Minnie_ het volgende:
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 15:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, dat begrijp je niet goed. Ik vind een discussie over Jim wel leuk. Het zijn de fans van Jim die steeds schrijven dat ze er moe van worden!
quote:Nou, je reageerde op mij en ik heb niet gezegd dat ik 't zat word ofzo hoor..
Op dinsdag 11 februari 2003 15:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, dat begrijp je niet goed. Ik vind een discussie over Jim wel leuk. Het zijn de fans van Jim die steeds schrijven dat ze er moe van worden!
quote:Ja, en ik vind dat er niet te twisten valt over of die jongen kan zingen of niet, ik denk namelijk dat het gewoon zo duidelijk als wat is dat hij wel kan zingen, maar dat het ieder's smaak is of hij of zij er graag naar luisterd.. En je gaat 'n liedje niet zo verdraaien tot je tonen hebt die niet haalbaar voor je stem zijn, lijkt me, dus het is nogal logisch dat hij liedjes verdraait tot ze geschikt zijn voor zijn stem (duh.. )
Op dinsdag 11 februari 2003 15:36 schreef bad-eendje het volgende:
ik vraag me vooral af waarom mensen denken dat een fijne stem iets zegt over iemand's zangkwaliteitenmisschien heeft iedereen een andere definitie, maar ik vind niet dat iemand beschikt over goede zangkwaliteiten wanneer hij/zij alleen liedjes kan zingen wanneer deze verdraaid worden tot hij/zij de toonhoogte wel aankan
het enige wat Jim wel goed kan is fibreren met z'n stem, maar dat gaat na een tijdje ook vervelen
het lijkt net alsof je tegen een schaap aankijktik dacht dat zangkwaliteit meer te maken had met een goede zangtechniek en verschillende octaven die gehaald kunnen worden
ik vind blehren als een schaap geen goede zangtechniek en die octaven haalt hij niet, vanwege z'n monotome stemnu kan er wel gezegd worden dat een monotome stem iets is waar je gewoon van moet houden (ieder z'n mening) maar dat zegt verder weinig over de zangkwaliteiten van Jim
vind ik dan
En ja, dan verschillen we in mening over wat Jim kan, want ik vind dat hij goed naar het kritiek op hem heeft geluisterd, dat monotome, ik vond namelijk afgelopen zaterdag dat hij dat goed heeft verbeterd. Het klonk niet hoog, nee, maar wel gevarieerd hoor !!
quote:Jij schreef "Waarom moet ik het helemaal verklaren waarom ik die jongen goed vind, laat me toch lekker!" .... en als je daar geen zin aan hebt kun je toch gewoon niet reageren?
Op dinsdag 11 februari 2003 15:59 schreef Taurus het volgende:
Nou, je reageerde op mij en ik heb niet gezegd dat ik 't zat word ofzo hoor..
quote:I agree, en dat wat ik schreef; daar bedoelde ik niet mee dat ik er geen zin meer in had
Op dinsdag 11 februari 2003 16:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Jij schreef "Waarom moet ik het helemaal verklaren waarom ik die jongen goed vind, laat me toch lekker!" .... en als je daar geen zin aan hebt kun je toch gewoon niet reageren?
Maar blijf gerust reageren, want de discussie is wel leuk!
quote:Even bekeken net...
Op dinsdag 11 februari 2003 15:57 schreef MegA het volgende:
iemand trouwens de pol op de frontpage gezien >: )
Wie mag van jou Idols meteen verlaten ?
1 = Zal me aan m'n anus oxyderen - 50% (1951)
2 = Jim - 29% (1132)
3 = David - 8.3% (326)
4 = Jamaï - 5.7% (226)
5 = Dewi - 3.8% (149)
6 = Hind - 2.9% (114)
quote:Ha,ha!!
Op dinsdag 11 februari 2003 16:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
Even bekeken net...
Wie mag van jou Idols meteen verlaten ?
1 = Zal me aan m'n anus oxyderen - 50% (1951)
quote:nee, als het goed is kan je die noten dan gewoon zingen en hoef je niets te verdraaien!
Op dinsdag 11 februari 2003 16:05 schreef Taurus het volgende:[..]
Ja, en ik vind dat er niet te twisten valt over of die jongen kan zingen of niet, ik denk namelijk dat het gewoon zo duidelijk als wat is dat hij wel kan zingen, maar dat het ieder's smaak is of hij of zij er graag naar luisterd.. En je gaat 'n liedje niet zo verdraaien tot je tonen hebt die niet haalbaar voor je stem zijn, lijkt me, dus het is nogal logisch dat hij liedjes verdraait tot ze geschikt zijn voor zijn stem (duh.. )
maar je hebt wel gelijk wat vorige week betreft.. jim klonk eindelijk een stuk beter
maar de jury vond dat hij slecht klonk vanwege z'n verkoudheid!
als het aan mij lag was jim 365 dagen van het jaar verkouden
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:17 schreef bad-eendje het volgende:[..]
nee, als het goed is kan je die noten dan gewoon zingen en hoef je niets te verdraaien!
maar je hebt wel gelijk wat vorige week betreft.. jim klonk eindelijk een stuk beter
maar de jury vond dat hij slecht klonk vanwege z'n verkoudheid!
als het aan mij lag was jim 365 dagen van het jaar verkouden
En met dat eerste zinnetje ben ik het niet met je eens. Hij heeft een lage, mooie (jaja, saaie maar dat vind ik nou eenmaal niet) stem en van mij hoeft hij niet hele hoge noten te kunnen halen ofzo.. Er zijn zat laag zingende zangers. En ze moeten nou eenmaal 'n liedje kiezen, als hij liedjes mooier vind waar hij 'n draai aan moet geven is dat z'n goed recht..
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:25 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- vind hem gewoon lekker
quote:Lieverd, noemde jij hem niet de nieuwe Barry White??
Op dinsdag 11 februari 2003 18:29 schreef SmashBro het volgende:
Ja hij is erg lekker maar voor de rest... Laat hem maar fotomodel worden ofzo.
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 18:33 schreef SmashBro het volgende:
Ik was overrompeld door zijn uiterlijk. Daardoor luisterde ik niet goed..
quote:Ik schrok ook al even van die vergelijking...
quote:Nou ja op zich is z'n stem best Barry Whiterig natuurlijk...
Op dinsdag 11 februari 2003 18:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik schrok ook al even van die vergelijking...
quote:Of Joe Cockerig.
Op dinsdag 11 februari 2003 18:49 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nou ja op zich is z'n stem best Barry Whiterig natuurlijk...
quote:Ik schoot zelf ook even in de lach eerlijk gezegd
Op dinsdag 11 februari 2003 18:54 schreef DarkMaxie het volgende:
jim een joe cocker of barry white??? tuuuuuurrrrrliiiijkkkk MORGEN WEER!Ik zou zeggen: Nou nee
quote:tsssssssss
quote:Nou, niet dan.
jim een joe cocker of barry white??? tuuuuuurrrrrliiiijkkkk MORGEN WEER!Ik zou zeggen: Nou nee
quote:Ik ben geen fan van Barry White, hij mompelt steeds iets wat ik niet kan verstaan. Laat staan Joe Cocker die een pak schuurpapier als ontbijt verorbert. Maar.....in vergelijking met die Jim...zijn deze twee grootheden wel muzikanten.
Op dinsdag 11 februari 2003 19:21 schreef schatje het volgende:[..]
Nou, niet dan.
quote:Een muzikant vindt het leuk als zijn muziek wordt gecoverd, maar....wel op een fatsoenlijke manier. Anderzijds houden ze gewoon hun zak open en lopen lachend weg en willen er verder niets mee te maken hebben. Dan heb ik het nog niet over de fans van deze muzikant!!!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 14:28 schreef Taurus het volgende:[..]
Het is niet van toepassing, en geen een plaat is heilig. En inderdaad, een beetje sportieve popster vind het geweldig dat mensen zijn liedjes uitkiezen om dat te zingen.
.... en ook mensen die Marieke goed vonden zingen, maar ook mensen zoals ik; die nou eenmaal andere smaak hebben en het wel lekker vinden om naar Jim te luisteren..
Marieke was een leuke Miep om te zien, maar dat is voor mij geen reden om haar als mijn idool te kiezen. Jullie lijken wel blind om het zo'n lekker ding is...lijkt wel alsof jullie beneveld zijn.
quote:Stel je niet zo aan zeg.. Alsof Jim niet op een fatsoenlijke manier zingt.. Er word hier zo sterk overdreven. Neehee, hij is niet de beste van de 5, neehee, hij zingt niet gevarieerd, neeeee het is niet te vergelijken met wereldsterren, hoeft ook niet! Maar hij zingt niet lelijk! Van zoveel kandidaten zitten er bij de laatste 5 onmogelijk nog mensen bij die niet kunnen zingen! Dat kan gewoon niet..
Op dinsdag 11 februari 2003 20:03 schreef Elephant het volgende:[..]
Een muzikant vindt het leuk als zijn muziek wordt gecoverd, maar....wel op een fatsoenlijke manier. Anderzijds houden ze gewoon hun zak open en lopen lachend weg en willen er verder niets mee te maken hebben. Dan heb ik het nog niet over de fans van deze muzikant!!!!!
Marieke was een leuke Miep om te zien, maar dat is voor mij geen reden om haar als mijn idool te kiezen. Jullie lijken wel blind om het zo'n lekker ding is...lijkt wel alsof jullie beneveld zijn.
quote:Het ging toch niet over Marieke? Volgens mij ging het over Jim. Maar Marieke was toch wel een echte performer vond ik. Dat kun je van een flink aantal anderen waaronder Jim niet echt zeggen. Iedere echte ster heeft ook een hele sterke act... en dat ontbreekt er nog aan bij de meesten. Marieke had dat al wel...of heeft in ieder geval de potentie om een echt sterke act neer te gaan zetten in de toekomst.
Een muzikant vindt het leuk als zijn muziek wordt gecoverd, maar....wel op een fatsoenlijke manier. Anderzijds houden ze gewoon hun zak open en lopen lachend weg en willen er verder niets mee te maken hebben. Dan heb ik het nog niet over de fans van deze muzikant!!!!!
quote:We worden het nooit eens.
Op dinsdag 11 februari 2003 20:15 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het ging toch niet over Marieke? Volgens mij ging het over Jim. Maar Marieke was toch wel een echte performer vond ik. Dat kun je van een flink aantal anderen waaronder Jim niet echt zeggen. Iedere echte ster heeft ook een hele sterke act... en dat ontbreekt er nog aan bij de meesten. Marieke had dat al wel...of heeft in ieder geval de potentie om een echt sterke act neer te gaan zetten in de toekomst.
Wat Jim betreft ligt dat voor mij anders. Hij heeft een matige stem en zijn 'act' of 'performance' is ver beneden de maat. Er zal dus in zijn geval nog heel erg veel moeten gebeuren om een echte ster te worden. Neem bv Sita van Starmaker/K-otic. Ze kan wel zingen, maar haar 'performance' is ronduit zwak. Dat is haar enorme minpunt. De oorzaak daarvoor zal ongetwijfeld haar verlegenheid zijn. Dat is een eigenschap die je als performer kunt missen als kiespijn.
Marieke is idd een goede performer maar geen goede zangeres. Sita is ook geen goede zangeres. Die heeft een veel te kleine stem, veel te zacht.
Jim zou een goede grooner kunnen worden. Ik zou hem mister bojangles wel willen horen zingen.
quote:Ik vind je belachelijk overdreven reageren.. Bijna niet serieus te nemen.
Op dinsdag 11 februari 2003 20:21 schreef Elephant het volgende:
Helaas ben ik zaterdag verhinderd waardoor ik Idols zal missen. Ik zal me dan moeten neerleggen op de anekdotes die mijn collega's in petto hebben. Zelfs op mijn werk wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Misschien is dat wel onterecht en ik meen oprecht dat hij een andere kans krijgt en dan hoop ik voor mezelf en voor vele anderen dat hij niet gaat zingen of musicals gaat doen.
quote:Over Sita zijn wel het dan wel eens. Ze kan wel zingen, maar is niet een geweldige zangeres. Inderdaad heeft ze totaal geen volume!
Op dinsdag 11 februari 2003 20:34 schreef marky het volgende:
Sita is ook geen goede zangeres. Die heeft een veel te kleine stem, veel te zacht.
quote:Ik heb hier ook vrede mee.
Op dinsdag 11 februari 2003 20:41 schreef scanman01 het volgende:[..]
Over Sita zijn wel het dan wel eens. Ze kan wel zingen, maar is niet een geweldige zangeres. Inderdaad heeft ze totaal geen volume!
quote:*eens
quote:Vooral dit zegt veel.
Jullie lijken wel blind om het zo'n lekker ding is...lijkt wel alsof jullie beneveld zijn.
quote:Jezus, het houdt je wel bezig he??
Helaas ben ik zaterdag verhinderd waardoor ik Idols zal missen. Ik zal me dan moeten neerleggen op de anekdotes die mijn collega's in petto hebben. Zelfs op mijn werk wordt hij met de grond gelijk gemaakt. Misschien is dat wel onterecht en ik meen oprecht dat hij een andere kans krijgt en dan hoop ik voor mezelf en voor vele anderen dat hij niet gaat zingen of musicals gaat doen.
quote:wie niet
Op dinsdag 11 februari 2003 21:15 schreef schatje het volgende:[..]
Jezus, het houdt je wel bezig he??
quote:Wat ben ik blij dat ik op m'n werk wel collega's heb met verstand van muziek.
Zelfs op mijn werk wordt hij met de grond gelijk gemaakt.
quote:Wat jullie onder "muziek" verstaan dan.
Op dinsdag 11 februari 2003 22:59 schreef CJ het volgende:[..]
Wat ben ik blij dat ik op m'n werk wel collega's heb met verstand van muziek.
quote:My point exactly. De een vindt dit mooi, de ander vindt dat mooi. Muziek is een heel erg brede term, alleen hebben sommige mensen oogkleppen op en willen niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.
Op dinsdag 11 februari 2003 23:59 schreef StrayDog het volgende:[..]
Wat jullie onder "muziek" verstaan dan.
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 23:59 schreef StrayDog het volgende:[..]
Wat jullie onder "muziek" verstaan dan.
quote:Hè, hè....
Op woensdag 12 februari 2003 00:59 schreef CJ het volgende:[..]
My point exactly. De een vindt dit mooi, de ander vindt dat mooi. Muziek is een heel erg brede term, alleen hebben sommige mensen oogkleppen op en willen niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.
Een beetje discussiëren is leuk maar het is al 6 topics hetzelfde liedje als het over Jim gaat.
quote:
My point exactly. De een vindt dit mooi, de ander vindt dat mooi. Muziek is een heel erg brede term, alleen hebben sommige mensen oogkleppen op en willen niet verder kijken dan hun eigen neus lang is.
quote:het grote probleem is dat veel mensen in het topic het verschil niet zien ,of willen zien tussen smaak (ieder zijn eigen smaak en daar zeg ik ook niks over) en zijn zangtechniek..
dat is ook oogkleppen ophebben.
ieder keer met het argument komen.:
quote:maar dat valt onder smaak.. niet techniek
Over smaak valt niet te twisten
daar heeft elephant het steeds over..
quote:Als ik heel goed naar dit topic kijk, dan zit hier niemand die objectief een oordeel kan vellen over zangtechnieken. Los van het feit dat Idols helemaal niet over zangtechnieken gaat (maar om een idool, zijn ook over dit onderwerp weer hele uiteenlopende meningen. Elke producer/vocalist/zangleraar etc zal daar weer een andere mening over hebben. En de een z'n mening is zeker niet minder dan die van een ander. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die daar anders over denken.
Op woensdag 12 februari 2003 13:15 schreef MegA het volgende:[..]
het grote probleem is dat veel mensen in het topic het verschil niet zien ,of willen zien tussen smaak (ieder zijn eigen smaak en daar zeg ik ook niks over) en zijn zangtechniek..
Om terug te komen op Idols... dan vind ik de mening van een John Ewbank en/of Eric van Tijn, dus mensen die zich bewezen hebben in het vak, een stuk geloofwaardiger dan de mening van een paar 'wanna-be-juryleden' en 'ik-weet-goed-hoe-alles-moet-klinken-mensjes' hier op het forum.
quote:de jury zit er zelf ook uit commerciele belangen
Op woensdag 12 februari 2003 14:17 schreef CJ het volgende:[..]
Als ik heel goed naar dit topic kijk, dan zit hier niemand die objectief een oordeel kan vellen over zangtechnieken. Los van het feit dat Idols helemaal niet over zangtechnieken gaat (maar om een idool, zijn ook over dit onderwerp weer hele uiteenlopende meningen. Elke producer/vocalist/zangleraar etc zal daar weer een andere mening over hebben. En de een z'n mening is zeker niet minder dan die van een ander. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die daar anders over denken.
Om terug te komen op Idols... dan vind ik de mening van een John Ewbank en/of Eric van Tijn, dus mensen die zich bewezen hebben in het vak, een stuk geloofwaardiger dan de mening van een paar 'wanna-be-juryleden' en 'ik-weet-goed-hoe-alles-moet-klinken-mensjes' hier op het forum.
en er zijn genoeg mensen die kunnen zien of jim bv meer dan 1 octaaf kan zingen..
daar hoef je geen expert voor te zijn
quote:In wat voor bejaardentehuis werk jij?
Op dinsdag 11 februari 2003 22:59 schreef CJ het volgende:[..]
Wat ben ik blij dat ik op m'n werk wel collega's heb met verstand van muziek.
quote:In het bejaardentehuis waar ze altijd Yanni-muziek draaien.
Op woensdag 12 februari 2003 14:52 schreef FritsFlits het volgende:[..]
In wat voor bejaardentehuis werk jij?
quote:Maar betekent het feit dat hij niet meer dan 1 of 2 octaven zingt, dan dat hij slecht zingt? Nee.
Op woensdag 12 februari 2003 14:35 schreef MegA het volgende:[..]
de jury zit er zelf ook uit commerciele belangen
en reken maar dat de producers etc de juryleden beinvloeden..en er zijn genoeg mensen die kunnen zien of jim bv meer dan 1 octaaf kan zingen..
daar hoef je geen expert voor te zijn
Heb trouwens net je Fotoboek bekeken, en ik vind je eigenlijk wel een Jim-typje
quote:ik zal de
Op woensdag 12 februari 2003 15:04 schreef CJ het volgende:[..]
Maar betekent het feit dat hij niet meer dan 1 of 2 octaven zingt, dan dat hij slecht zingt? Nee.
Heb trouwens net je Fotoboek bekeken, en ik vind je eigenlijk wel een Jim-typje
![]()
![]()
![]()
jim is wel ff 9 jaar jonger.. en hij kan beter als mij zingen.. ik zou helemaal als monotone bestempeld worden
maarja
ik zie dat de discussies weer zinloos worden.. zoals altijd op fok
niemand geeft een strobreed toe..
maar het blijft leuk
quote:Precies, en Gordon heeft zich ook heel positief uitgelaten over Jim.
quote:Nou ja dat slaat ook nergens op.. mensen geven hun mening en ineens zijn het wannabe juryleden. Iedereen heeft hier een mening en een smaak..die mensen moet je ook gewoon in hun waarde laten en niet bestempelen als: wanna be juryleden. Als de mening van de jury degene is die "klopt" ...waarom mogen mensen dan uberhaupt stemmen over wie ze de beste vinden?
Ik geloof zelf de hele oplichtingspraktijken-zooi niet maar ik denk inderdaad wel dat de juryleden hun mening misschien een beetje moeten aanpassen. De jury stuurt het publiek. Veel mensen denken bijvoorbeeld (net als jij blijkbaar) "ooh de jury vind Jim goed dus dat zal dan wel zo zijn". Deze mensen gaan vervolgens op Jim stemmen en Jim blijft netjes in Idols.. wat voor RTL4 weer gunstig is voor de kijkcijfers aangezien de helft van de breezahsletjes niet meer kijkt als Jim er uit is.
Ik vind Jim zelf geen superzangtalent maar zal ook niet zeggen dat hij slecht is. Ik vond alleen jou opmerking even nergens op slaan.
quote:*proest*
Op woensdag 12 februari 2003 15:22 schreef schatje het volgende:[..]
Precies, en Gordon heeft zich ook heel positief uitgelaten over Jim.
quote:Vervelende vent.
Op woensdag 12 februari 2003 15:39 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
*proest*
![]()
quote:hoi!
Op woensdag 12 februari 2003 15:41 schreef schatje het volgende:[..]
Vervelende vent.
je hebt het er zelf naar gemaakt....
quote:Ga nu maar weer terug naar de speeltuin.
Op woensdag 12 februari 2003 15:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
hoi!
je hebt het er zelf naar gemaakt....
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:46 schreef schatje het volgende:[..]
Ga nu maar weer terug naar de speeltuin.
zaterdag btw weer naar AJAX (ga je mee?)
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:15 schreef MegA het volgende:[..]
ik zal de
maar als compliment zien
![]()
quote:Niet toegeven? Je hebt de Jim-aanhangers al horen toegeven dat hij inderdaad wat meer variatie kan gebruiken om de saaiheid te doorbreken en dat er op dat gebied nog veel aan geschaafd dient te worden. Dus wat wil je nog meer?
jim is wel ff 9 jaar jonger.. en hij kan beter als mij zingen.. ik zou helemaal als monotone bestempeld wordenmaarja
ik zie dat de discussies weer zinloos worden.. zoals altijd op fok
niemand geeft een strobreed toe..
maar het blijft leuk
Ik kan er ook niets aan doen dat ik het prettig vind om naar hem te luisteren en dat ik veel potentieel in hem zie die met goede begeleiding naar buiten kan komen. Dus ik ga niet zeggen dat ik hem 'slecht' vindt zingen, want dat is niet zo. Het lijkt net of de anti-Jim mensen dat van je verwachten.
Ik vind het ook prettig om naar Jim te luisteren, maar ik vind het ook leuk om naar iemand als Hind te luisteren. Maar dat is een heel ander type vocalist die weer haar eigen kwaliteiten, maar ook zeker tekortkomingen heeft.
quote:haha.. hij vond jim zeker een lekker ding
Op woensdag 12 februari 2003 15:22 schreef schatje het volgende:[..]
Precies, en Gordon heeft zich ook heel positief uitgelaten over Jim.
quote:Het was ook niet als generaliserende opmerking bedoelt hoor. Bij die opmerking past gewoon: "Wie de schoen past, trekt hem aan". Mensen die zich er door aangesproken voelen weten wel wie ze zijn.
Op woensdag 12 februari 2003 15:36 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Ik vind Jim zelf geen superzangtalent maar zal ook niet zeggen dat hij slecht is. Ik vond alleen jou opmerking even nergens op slaan.
quote:ik denk dat er best potentie in hem kan zitten.. maar dat wordt een paar jaar zanglessen om het optimale eruit te halen..
Op woensdag 12 februari 2003 15:51 schreef CJ het volgende:[..]
![]()
[..]Niet toegeven? Je hebt de Jim-aanhangers al horen toegeven dat hij inderdaad wat meer variatie kan gebruiken om de saaiheid te doorbreken en dat er op dat gebied nog veel aan geschaafd dient te worden. Dus wat wil je nog meer?
de pro-jim mensen komen steeds met de argumenten.. ja maar IK vind hem goed zingen
op alles
dat vind ik niet toegeven
of zoals bep. personen.. noem geen -namen- die dan persoonlijk worden omdat ze op een of andere manier denken aangevallen te worden..
quote:'Tis je vergeven
Op woensdag 12 februari 2003 15:54 schreef CJ het volgende:[..]
Het was ook niet als generaliserende opmerking bedoelt hoor. Bij die opmerking past gewoon: "Wie de schoen past, trekt hem aan". Mensen die zich er door aangesproken voelen weten wel wie ze zijn.
quote:Volgens mij spreek je jezelf nu een beetje tegen. Als mensen zeggen "IK vind hem goed zingen" dan is dat een persoonlijke mening, smaak, of hoe je het ook wilt noemen. En zoals je eerder al had aangegeven in dit topic, heb je daar geen moeite mee.
Op woensdag 12 februari 2003 15:54 schreef MegA het volgende:[..]
de pro-jim mensen komen steeds met de argumenten.. ja maar IK vind hem goed zingen
op alles
dat vind ik niet toegeven
Maar nu lijkt het alsof je er wel moeite mee hebt? Er wordt toch toegegeven dat hij aan zijn zangtechnieken (daar was het je om te doen) moet werken? Is dat dan niet voldoende? Moet ik dan bijvoorbeeld gaan roepen: "IK vind Jim niet goed zingen"?
quote:ik had het erover dat mensen dat als argument nemen voor alles
Op woensdag 12 februari 2003 16:01 schreef CJ het volgende:[..]
Volgens mij spreek je jezelf nu een beetje tegen. Als mensen zeggen "IK vind hem goed zingen" dan is dat een persoonlijke mening, smaak, of hoe je het ook wilt noemen. En zoals je eerder al had aangegeven in dit topic, heb je daar geen moeite mee.
Maar nu lijkt het alsof je er wel moeite mee hebt?
Er wordt toch toegegeven dat hij aan zijn zangtechnieken (daar was het je om te doen) moet werken? Is dat dan niet voldoende? Moet ik dan bijvoorbeeld gaan roepen: "IK vind Jim niet goed zingen"?
quote:Goede zangeressen ook.
Op woensdag 12 februari 2003 16:08 schreef MegA het volgende:[..]
goede techniek bij het zingen vind ik geen persoonlijk mening.. dat is zo of niet.. een goede zangleraar kan je dat vertellen..
Wat ik dus wil duidelijk maken is dat zelfs zangleraren van mening zullen verschillen. Iedere zangleraar zal er weer andere technieken op na houden.
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:26 schreef CJ het volgende:[..]
Goede zangeressen ook.
Ik ken er eentje die Cum Laude (dus met een 10) is afgestudeerd aan het conservatorium (richting Jazz), meerdere top 10 hits heeft gescoord (in binnen en buitenland), zangles geeft aan verscheidene (bekende) mensen en die hem voor zijn leeftijd al heel goed vond zingen.
Wat ik dus wil duidelijk maken is dat zelfs zangleraren van mening zullen verschillen. Iedere zangleraar zal er weer andere technieken op na houden.
En het gaat erom of het lekker klinkt ja of nee, en dat is 'n ja (Vind ik ja.. ) Ik ga niet eerst meten of 'n zanger wel mogelijke octaven kan halen voor ik 'n nummer van 'm download of 'n cd van 'm koop..
quote:Ik ook niet. Maar als je bepaalde of zelfs vele octaven niet kunt halen gaat je zang dus erg saai/monotoon klinken.... en dat is dus bij Jim het geval. Hij zingt volgens mij best zuiver, maar dat zijn er wel meer die dat kunnen. Het gaat erom of je ook nog een boeiende stem hebt (en boeiend is dus als je veel variatie in je zang kunt leggen) en dat heeft hij dus niet. Dat is niet echt een mening, maar een vaststelling lijkt me.
Op woensdag 12 februari 2003 16:30 schreef Taurus het volgende:
En het gaat erom of het lekker klinkt ja of nee, en dat is 'n ja(Vind ik ja.. ) Ik ga niet eerst meten of 'n zanger wel mogelijke octaven kan halen voor ik 'n nummer van 'm download of 'n cd van 'm koop..
quote:Oke, stel; het is geen mening, Jim heeft 'n saaie stem.
Op woensdag 12 februari 2003 16:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik ook niet. Maar als je bepaalde of zelfs vele octaven niet kunt halen gaat je zang dus erg saai/monotoon klinken.... en dat is dus bij Jim het geval. Hij zingt volgens mij best zuiver, maar dat zijn er wel meer die dat kunnen. Het gaat erom of je ook nog een boeiende stem hebt (en boeiend is dus als je veel variatie in je zang kunt leggen) en dat heeft hij dus niet. Dat is niet echt een mening, maar een vaststelling lijkt me.
Ik ben geen debiel hoor Ik hou van goeie muziek, en ik vind Jim wel lekker klinken.. Hoe kunnen normale mensen 'n saaie stem nou goed vinden klinken?
Conclusie: De stem is saai voor jou
quote:Slijmbal.
Op woensdag 12 februari 2003 15:47 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
zaterdag btw weer naar AJAX (ga je mee?)
quote:Deseree
Goede zangeressen ook.
Ik ken er eentje die Cum Laude (dus met een 10) is afgestudeerd aan het conservatorium (richting Jazz), meerdere top 10 hits heeft gescoord (in binnen en buitenland), zangles geeft aan verscheidene (bekende) mensen en die hem voor zijn leeftijd al heel goed vond zingen.
Hij bewoog eens een keertje meer en was ook opgewekter. En het zingen was ook vele beter dan de vorige keren! Ja, zo is hij best goed
Alleen zal hij niet winnen, Hind is veruit de beste.
quote:Hij moet idd wat losser komen op het podium, af en toe te houterig, en zaterdag was er idd wat verbetering.
Op woensdag 12 februari 2003 17:14 schreef whiskas het volgende:
Ik moet toegeven dat Jim afgelopen zaterdag wél goed was, voor de eerste keerHij bewoog eens een keertje meer en was ook opgewekter. En het zingen was ook vele beter dan de vorige keren! Ja, zo is hij best goed
quote:Houterig??? Zie je nu wel dat ik gelijk had dat hij een plank vol met houtwormen was....
Op woensdag 12 februari 2003 17:21 schreef schatje het volgende:[..]
Hij moet idd wat losser komen op het podium, af en toe te houterig, en zaterdag was er idd wat verbetering.
quote:Nee, je hebt niet gelijk.
Op woensdag 12 februari 2003 22:11 schreef Elephant het volgende:[..]
Houterig??? Zie je nu wel dat ik gelijk had dat hij een plank vol met houtwormen was....
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:00 schreef CJ het volgende:[..]
In het bejaardentehuis waar ze altijd Yanni-muziek draaien.
![]()
quote:voor zijn leeftijd ja..
en die hem voor zijn leeftijd al heel goed vond zingen.
quote:Ik ben het helemaal met je eens!!
Op woensdag 12 februari 2003 16:48 schreef Taurus het volgende:[..]
Oke, stel; het is geen mening, Jim heeft 'n saaie stem.
Ik ben geen debiel hoor
Ik hou van goeie muziek, en ik vind Jim wel lekker klinken.. Hoe kunnen normale mensen 'n saaie stem nou goed vinden klinken?
Conclusie: De stem is saai voor jou
quote:Je interpreteert mijn woorden verkeerd, namelijk zoals het in jouw straatje past...
Op donderdag 13 februari 2003 08:53 schreef MegA het volgende:[..]
voor zijn leeftijd ja..
hij is pas 15..
De rest van de mensen zijn veel beter..
Moet ik het nog duidelijker zeggen? Ze vond Jim gewoon goed! Qua techniek en qua stem.
quote:gaat ie dan ook uit idols?
Op donderdag 13 februari 2003 21:33 schreef Tania18 het volgende:
En ik wil Jim met een strik erom voor valentijnsdag
quote:Je mag hem meteen hebben!
Op donderdag 13 februari 2003 21:33 schreef Tania18 het volgende:
En ik wil Jim met een strik erom voor valentijnsdag
quote:dat bedoel ik
Op donderdag 13 februari 2003 21:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je mag hem meteen hebben!
quote:tis dat alleen op zaterdag uitzending is
Op donderdag 13 februari 2003 21:55 schreef sweek het volgende:
Ziet ie er nou nooog in?
quote:Anders zou ik er helemaaaaal gek van worden.
Op donderdag 13 februari 2003 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
tis dat alleen op zaterdag uitzending is
Ik vraag me trouwens af hoe lang een hype als Jim kan blijven duren, indien hij gewoon niet de stem heeft die er bij hoort...
Er zou of zal vast wel met computers gecorrigeerd kunnen worden, maar echt kleurrijk kan je zo'n stem toch niet krijgen lijkt me... en het zal op den duur, hoe cute hij dan ook wel niet is, gaan vervelen...
quote:Jammer dat ie nog zo jong is
Op donderdag 13 februari 2003 21:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je mag hem meteen hebben!
quote:En dan? Dan zie je je gelijk bevestigd? Doe niet zo naief. Voor elke zangpedagoog die Jim positief beoordeelt, zet ik er eentje tegenover die hem negatief beoordeelt. Alleen al aan discussies als deze is objectief vast te stellen dat Jim's stemgeluid bepaald niet onverdeeld positief wordt ontvangen. Ook niet in de media overigens, als je bijvoorbeeld hebt meegekregen wat Albert Verlinde in RTL Boulevard over hem te zeggen had (kwam er op neer dat het hij het wel enigszins verdacht vindt dat iemand met het stemgeluid van Jim er nog steeds in zit).
Op donderdag 13 februari 2003 21:16 schreef CJ het volgende:[..]
Je interpreteert mijn woorden verkeerd, namelijk zoals het in jouw straatje past...
![]()
Moet ik het nog duidelijker zeggen? Ze vond Jim gewoon goed! Qua techniek en qua stem.
Jims beperkingen vallen gewoon op. Waar er concensus lijkt te bestaan over Hinds kwaliteiten, bestaat die bepaald niet in het geval van Jim. Waarvan akte.
Natuurlijk hebben de standpunten van beide 'kampen' evenveel bestaansrecht, maar het wordt allemaal wel erg beperkt als de negatieve standpunten consequent met een beantwoord worden, en de positieve met een
. Er zijn een paar deelnemers aan deze discussie die het merendeel van de tijd geen verdere toevoegende bijdrage leveren (even afgezien van het feit dat een toevoegende bijdrage natuurlijk dubbelop is).
Hoe het ook zij, op 6 april zal BMG zijn eerste single de markt op schoppen!
quote:Kom maar op. Noem ze maar. Welke zangdeskundige zet je tegenover Dees?
Op donderdag 13 februari 2003 23:18 schreef Argento het volgende:[..]
En dan? Dan zie je je gelijk bevestigd? Doe niet zo naief. Voor elke zangpedagoog die Jim positief beoordeelt, zet ik er eentje tegenover die hem negatief beoordeelt.
Just kidding. Daar hoef je niet serieus op in te gaan, want dat mondt toch alleen maar weer uit op een welles nietes spelletje.
Maar je zegt hier dus wat ik al een paar bladzijden terug had gezegd. Namelijk dat de een dit vindt, en de ander dat. Daar zal je nooit, maar dan ook nooit overeenstemming over vinden. Ik blijf Jim gewoon goed vinden, en heb genoeg kennis van muziek om tot dat oordeel te komen.
quote:Het enige wat objectief is vast te stellen is dat Jims ´capaciteiten´ veel te veel discussie opwerpen om op de lange termijn te kunnen overleven. Over echte idolen (dus de idolen die een hele poos mee kunnen. Ik neem aan dat BMG daarop mikt) bestaat in grote lijnen wel concensus. Zo is iedereen het er wel over eens dat Jamai aardig zingt (ik vind dat wel meevallen, maar de overgrote meerderheid vindt dat nu eenmaal) en dat Hind uitstekend zingt (daar ben ik het dan wel mee eens). Bij Jim bestaat die concensus domweg niet en laat dit topic en al zijn voorgangers van gelijke strekking daar akte van zijn.
Op vrijdag 14 februari 2003 01:42 schreef CJ het volgende:[..]
Kom maar op. Noem ze maar. Welke zangdeskundige zet je tegenover Dees?
Just kidding. Daar hoef je niet serieus op in te gaan, want dat mondt toch alleen maar weer uit op een welles nietes spelletje.
Maar je zegt hier dus wat ik al een paar bladzijden terug had gezegd. Namelijk dat de een dit vindt, en de ander dat. Daar zal je nooit, maar dan ook nooit overeenstemming over vinden.
Ik blijf Jim gewoon goed vinden, en heb genoeg kennis van muziek om tot dat oordeel te komen.
quote:Nog een keer dan....
Op vrijdag 14 februari 2003 14:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
quote:Echt wel.
Op vrijdag 14 februari 2003 14:40 schreef Tania18 het volgende:[..]
Nog een keer dan....
Aaahlief stelletje
quote:Tuurlijk niet. Asl je daar aan gaat beginnen... het gaat om het nu, niet om hoe hij zingt als-ie 18 is. Dan had-ie maar over 3 jaar mee moeten doen. Of dan gewoon weer opnieuw meedoen, niemand kent hem dan toch meer
Op vrijdag 14 februari 2003 13:18 schreef DarkMaxie het volgende:
toch vind ik dat er wel een beetje rekening mee gehouden mag worden dat die jongen pas 15 jaar oud is. Zijn zang is nog niet dat je zegt optimaal....Hij moet misschien gewoon nog een beetje groeien.
quote:Niks wegwezen dus
Op vrijdag 14 februari 2003 14:56 schreef ranja het volgende:[..]
Tuurlijk niet. Asl je daar aan gaat beginnen... het gaat om het nu, niet om hoe hij zingt als-ie 18 is. Dan had-ie maar over 3 jaar mee moeten doen. Of dan gewoon weer opnieuw meedoen, niemand kent hem dan toch meer
Wegwezen dus. Alleen jammer dat David en Jamai er nog inzitten, die zijn nog slechter.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:07 schreef Taurus het volgende:[..]
Niks wegwezen dus
Laat 'm maar lekker zitten, ik geniet van 'm..
quote:Hij mag er best bij zitten hoor... op de tribune
Op vrijdag 14 februari 2003 15:07 schreef Taurus het volgende:[..]
Niks wegwezen dus
Laat 'm maar lekker zitten, ik geniet van 'm..
quote:Nee, zingen moet ie ook
Op vrijdag 14 februari 2003 15:14 schreef ranja het volgende:[..]
Hij mag er best bij zitten hoor... op de tribune
Zo lang hij z'n mond maar dichthoudt
quote:Dat doet-ie maar in de badkamer thuis
Op vrijdag 14 februari 2003 15:20 schreef Taurus het volgende:[..]
Nee, zingen moet ie ook
quote:Je kan toch gewoon de tv afzetten als je 'm vervelend vind? Of het geluid uit
Op vrijdag 14 februari 2003 15:24 schreef ranja het volgende:[..]
Dat doet-ie maar in de badkamer thuis
quote:okay 1 afscheidsnummer dan
Op vrijdag 14 februari 2003 15:26 schreef Taurus het volgende:[..]
Je kan toch gewoon de tv afzetten als je 'm vervelend vind? Of het geluid uit
Ik vind hem lekkerrr, en van mij moet hij weer zingen zaterdag
quote:Nee, zo werkt idols niet
Op vrijdag 14 februari 2003 15:26 schreef Taurus het volgende:[..]
Je kan toch gewoon de tv afzetten als je 'm vervelend vind? Of het geluid uit
Ik vind hem lekkerrr, en van mij moet hij weer zingen zaterdag
quote:Mwah nee ik hoor 'm liever nog 'n keer of 1000
Op vrijdag 14 februari 2003 15:29 schreef Cybart het volgende:[..]
okay 1 afscheidsnummer dan
quote:dan raad ik je aan de videorecorder te programeren
Op vrijdag 14 februari 2003 15:30 schreef Taurus het volgende:[..]
Mwah nee ik hoor 'm liever nog 'n keer of 1000
quote:Hoeft niet heb z'n mp3's al. Maar ik hoop dat hij er niet uit gaat zaterdag, ik heb erover nagedacht en hoop echt van harte dat hij wint.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:31 schreef Cybart het volgende:[..]
dan raad ik je aan de videorecorder te programeren
- Hind vind ik geen popidool. Kan prachtig zingen, maar 'n idool :
- Jamai vind ik al helemaal geen popidool. Leuke knul maar meer 'n presentator of iets, entertainer, geen popidool.
- Dewi vind ik wel 'n popidool, mag van mij ook wel winnen
- David vind ik geen popidool, kan ook mooi zingen maar vind hem niet de goede uitstraling hebben.
- Jim vind ik het ultieme popidool, met al die meissies achter 'm aan. Klinkt lekker, ziet er goed uit, en gun het hem ook iets meer dan Dewi. Is toch leuk voor zo'n jong jochie
quote:Zo heb ik ook een lijstje.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:33 schreef Taurus het volgende:
- Hind vind ik geen popidool. Kan prachtig zingen, maar 'n idool :
- Jamai vind ik al helemaal geen popidool. Leuke knul maar meer 'n presentator of iets, entertainer, geen popidool.
- Dewi vind ik wel 'n popidool, mag van mij ook wel winnen
- David vind ik geen popidool, kan ook mooi zingen maar vind hem niet de goede uitstraling hebben.
- Jim vind ik het ultieme popidool, met al die meissies achter 'm aan. Klinkt lekker, ziet er goed uit, en gun het hem ook iets meer dan Dewi. Is toch leuk voor zo'n jong jochie
quote:Poe, jij hebt toch wel een schandalig beperkte definitie van het begrip ´popidool´.
Op vrijdag 14 februari 2003 15:33 schreef Taurus het volgende:[..]
quote:Mond dicht over wat ik wel en niet heb, je kent me niet dus dat weet je niet. Dat jij het er niet mee eens bent is prima, moet je zelf weten.
Op vrijdag 14 februari 2003 16:11 schreef Argento het volgende:[..]
Poe, jij hebt toch wel een schandalig beperkte definitie van het begrip ´popidool´.
quote:Nee hij kent je niet maar hij geeft toch ook alleen maar commentaar op je uitspraak... dus wat heeft het feit of hij je kent ja of nee er nou weer mee te maken...??? Maar goed...Jim HET ultieme popidool.... ik zou zeggen: nou nee
Op vrijdag 14 februari 2003 17:36 schreef Taurus het volgende:[..]
Mond dicht over wat ik wel en niet heb, je kent me niet dus dat weet je niet. Dat jij het er niet mee eens bent is prima, moet je zelf weten.
quote:Dat weet ik wel. Je zegt het immers zelf. Het zijn niet mijn woorden hoor.
Op vrijdag 14 februari 2003 17:36 schreef Taurus het volgende:[..]
Mond dicht over wat ik wel en niet heb, je kent me niet dus dat weet je niet. Dat jij het er niet mee eens bent is prima, moet je zelf weten.
Dus mond dicht?
Nou, nee.
In een discussie over muziek c.q. zangers opmerken dat je helemaal stijl achterover valt van Jim en zijn zang is hetzelfde als in een discussie over auto's opmerken dat je stijl achterover valt van een Opel Astra 1.6
Is in het kader van het recht op een eigen mening allemaal prima hoor, maar je maakt het de overige discussiepartners wel verdomd moeilijk om je serieus te nemen.
quote:En bedankt
Op vrijdag 14 februari 2003 21:13 schreef Argento het volgende:[..]
Dat weet ik wel. Je zegt het immers zelf. Het zijn niet mijn woorden hoor.
Dus mond dicht?
Nou, nee.
In een discussie over muziek c.q. zangers opmerken dat je helemaal stijl achterover valt van Jim en zijn zang is hetzelfde als in een discussie over auto's opmerken dat je stijl achterover valt van een Opel Astra 1.6
Is in het kader van het recht op een eigen mening allemaal prima hoor, maar je maakt het de overige discussiepartners wel verdomd moeilijk om je serieus te nemen.
quote:DAT VIND JIJ!!!
Op vrijdag 14 februari 2003 21:13 schreef Argento het volgende:[..]
In een discussie over muziek c.q. zangers opmerken dat je helemaal stijl achterover valt van Jim en zijn zang is hetzelfde als in een discussie over auto's opmerken dat je stijl achterover valt van een Opel Astra 1.6Is in het kader van het recht op een eigen mening allemaal prima hoor, maar je maakt het de overige discussiepartners wel verdomd moeilijk om je serieus te nemen.
Doe niet steeds alsof jouw mening de enige juiste is alsjeblieft.
Daardoor wordt het voor discussiepartners met een afwijkende mening ook héél moeilijk om jou nog serieus te nemen.
quote:Zijn broer staat er ook in, of was dat nou de Weekend??
Op zaterdag 15 februari 2003 20:24 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jim gaat door.......................ik voel het..............................
quote:een beetje? beetje veel
Op zaterdag 15 februari 2003 21:14 schreef jessie het volgende:
Volgens mij is ie nog verkouden
Al vind ik het hem wel goed doen, hij blijft een beetje door zijn neus zingen (klinkt een beetje als Margroet uit BB)
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:18 schreef lindaatje het volgende:
dit was bar en bar slecht!!!!!!
Maar ja, foute nummerkeuze he? Een monotome zoemtoon en dan zo'n liedje kiezen, dat met veel soul en pijn gebracht moet worden
quote:Klopt.
Op zaterdag 15 februari 2003 21:22 schreef Vamos het volgende:
Eigenlijk zong Jim zuiverder dan de afgelopen weken...
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:22 schreef Vamos het volgende:
Eigenlijk zong Jim zuiverder dan de afgelopen weken...Maar ja, foute nummerkeuze he? Een monotome zoemtoon en dan zo'n liedje kiezen, dat met veel soul en pijn gebracht moet worden
dag jim
Jim: "Aan deze kritiek heb ik wat!"
...
Reinoud: "Wat is een klankbord in je hoofd maken?"
Jim:" ehm...geen idee!"
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 21:52 schreef Vamos het volgende:
Wat vonden we trouwens van zijn prachtige quote:Jim: "Aan deze kritiek heb ik wat!"
...
Reinoud: "Wat is een klankbord in je hoofd maken?"
Jim:" ehm...geen idee!"
Au! Au! Au! Die was heel erg jah!!!!
quote:Ik vond het minder, kut lied ook.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:19 schreef Minnie_ het volgende:
Maar hij was toch zeker niet de slechtste vanavond.
Mijn SMS-jes zijn dan ook weer verstuurd. Ook voor Hind trouwens.
quote:Wat moesten we toch zonder jou, CJ?
Op zaterdag 15 februari 2003 23:34 schreef CJ het volgende:
Pfff... die paar SMSjes hebben geholpen.![]()
quote:Kan jij niet hetzelfde doen als je ook met TP.nl hebt gedaan?
Op zaterdag 15 februari 2003 23:34 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Wat moesten we toch zonder jou, CJ?
quote:Toch maar eens je oren laten uitspuiten dan....
Op zaterdag 15 februari 2003 22:46 schreef CJ het volgende:
Ik vond hem echt goed vandaag!Beter dan vorige week.
En eindelijk is het ook door de jury bevestigd dat Jim eigenlijk helemaal niet kan zingen. Koppie is leuk, maar die stem...
quote:Duidelijk.
Op zaterdag 15 februari 2003 23:34 schreef CJ het volgende:
Pfff... die paar SMSjes hebben geholpen.![]()
quote:Mijn oren zijn goed. Ik krijg vaak genoeg te horen wat echt slecht is.
Op zaterdag 15 februari 2003 23:36 schreef Christine het volgende:[..]
Toch maar eens je oren laten uitspuiten dan....
En eindelijk is het ook door de jury bevestigd dat Jim eigenlijk helemaal niet kan zingen. Koppie is leuk, maar die stem...
Ja we wisten al dat hij monotoon zingt.
Maar, er is ook al zo vaak gezegd dat hij nog jong is en met veel oefenen hij veel kan bereiken.
Er is niet alleen maar negatief gesproken. Want wat zei Jerney? Ja, die zei dat de zanglessen duidelijk geholpen hadden om z'n bereik te vergroten.
Leuk dat mensen altijd datgene pakken wat het beste in hun straatje past. Even verder kijken dan die oogkleppen helpt ook wel hoor.
quote:Gelukkig zijn hier geen TP-mods waar je onder de plak kan zitten. Die paar Themeparkloze maanden zijn
Op zaterdag 15 februari 2003 23:35 schreef CJ het volgende:[..]
Kan jij niet hetzelfde doen als je ook met TP.nl hebt gedaan?
Jim deed het deze week aardig. David en Jamai zongen onder de maat. Toch hebben David en Jim eerder ook al slecht gezongen en Jamai bijna altijd heel erg goed. Terechte mensen voor op de bank.
quote:Oh, je bedoelt jezelf??
Op zaterdag 15 februari 2003 23:36 schreef Christine het volgende:[..]
Toch maar eens je oren laten uitspuiten dan....
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Op zondag 16 februari 2003 00:01 schreef GerardVanAs het volgende:
[afbeelding]
...ik heb weer wat om me volgende week op te verlekkeren!
Jim
quote:Gekkie
Op zondag 16 februari 2003 00:05 schreef schatje het volgende:
Wat een lol.
quote:Kijk je zonder geluid ofzo?
Op zondag 16 februari 2003 01:48 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 'm nog steeds super. Hoop dat ie zich er volgende week ook nog doorheen slaat..
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:32 schreef scanman01 het volgende:[..]
Kijk je zonder geluid ofzo?
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:32 schreef scanman01 het volgende:[..]
Kijk je zonder geluid ofzo?
Nee ik kijk met geluid.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:32 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
quote:Dank je
Op zondag 16 februari 2003 02:35 schreef Taurus het volgende:Die is ook al paar keer langsgekomen maar blijft goed hoor
quote:Hee scannie
Op zondag 16 februari 2003 02:35 schreef scanman01 het volgende:[..]
quote:Arme jij.. Zolang ik 't maar begrijp
Op zondag 16 februari 2003 02:37 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dank je
... Ik had hem echt nog niet eerder gezien....
Maar dat je Jim leuk vindt en misschien zelfs wel vindt dat hij een leuke uitstraling heeft kan ik nog begrijpen (hoewel ik dat ook niet vind). Maar dat je daadwerkelijk vindt dat hij mooi zingt zal ik nooit begrijpen.
quote:En jij ook....
Op zondag 16 februari 2003 02:38 schreef late_vogel het volgende:[..]
Hee scannie
Ik wens je ff goede nacht![]()
![]()
quote:Idd, daar gaat het in principe om. Over smaak kun je niet twisten.
Op zondag 16 februari 2003 02:41 schreef Taurus het volgende:
Arme jij.. Zolang ik 't maar begrijp
quote:Eens. Het zal toch nog eens de goede kant op gaan met ons 'discussieren'
Op zondag 16 februari 2003 02:42 schreef scanman01 het volgende:[..]
Idd, daar gaat het in principe om. Over smaak kun je niet twisten.
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:43 schreef Taurus het volgende:[..]
Eens. Het zal toch nog eens de goede kant op gaan met ons 'discussieren'
Truste
welterusten!
quote:Precies.
Op zondag 16 februari 2003 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Idd, daar gaat het in principe om. Over smaak kun je niet twisten.
quote:Oh, mag je alleen positief over Jim schrijven hier?
Op zondag 16 februari 2003 02:44 schreef Cora het volgende:
Precies.
Dus ga maar fijn terug naar je Hind topic, of ben je een toch een stille bewonderaar van Jim?
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Oh, mag je alleen positief over Jim schrijven hier?
Cora...
quote:Hehe, kan kloppen, maar het is minder storend dan Jamai met z'n nasale gezang en z'n Fuuujah en Deeesuuuujah.
Op zondag 16 februari 2003 04:03 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Vanavond viel me voor het eerst op dat er een soort neûh neûh -achtige bijklank in zijn stem zit.
quote:Nooit last gehad van TP-mods in al die jaren dat ik lid ben van TP.nl. En TP.nl is opgericht door Fok!-ers van het eerste uur, dus ik denk toch echt dat het aan jou ligt.
Op zaterdag 15 februari 2003 23:47 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Gelukkig zijn hier geen TP-mods waar je onder de plak kan zitten. Die paar Themeparkloze maanden zijn
hoor.
quote:Een keer wat anders.
Op zondag 16 februari 2003 21:29 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
smurf??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |