Haha tja. Het was me al eerder opgevallen en in de posts daarna ga ik er dan wel op letten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
[..]Echt, vrouwen, waar letten jullie in godsnaam op.
Een naam die het zowel in het Portugees als in het Nederlands goed doet. Dat wordt dus Ricky Bobby Verstappen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:46 schreef SiGNe het volgende:
Kunnen we al babynamen gaan verzinnen?
Ik denk niet dat het George gaat worden
Moet je wel nu al beginnen met trainen, dus tussenstop in Istanbul op weg terug naar Monaco en haar daar uit het vliegtuig gooien.quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:26 schreef Donderkonijn het volgende:
We krijgen dus een mix met de genen van Verstappen EN Piquet. Als die over een jaartje of 17-18 niet bloedsnel is weet ik het ook niet meer.
Net of zij het voor het geld zou moeten doen.quote:
Die dame is hard bezig een toekomstige F1 coureur en WDC te produceren. Laat haar.quote:
OOK leuk, voor de race:quote:Op maandag 9 december 2024 02:56 schreef Jane het volgende:
Omdat het zo'n leuke foto is.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/SCUDERIAFEMBOY/status/1865814167472721992
Inmiddels niet meer neequote:Op zondag 8 december 2024 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of zij het voor het geld zou moeten doen.
Destijds ook echt niet hoor.quote:Op maandag 9 december 2024 05:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer nee
Kijk die kop van Max. Niet bepaald een temptation fuckboy.
Nouja, hij brengt wel het grootste gedeelte inquote:Op zondag 8 december 2024 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of zij het voor het geld zou moeten doen.
Ik las het ja..quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:39 schreef ondeugend het volgende:
Max zou wel eens eerder vader kunnen worden dan gedacht..
[ afbeelding ]
Alles gaat snel hè, bij Verstappen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:39 schreef ondeugend het volgende:
Max zou wel eens eerder vader kunnen worden dan gedacht..
[ afbeelding ]
Probeert eerst Jos aan boord te krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)or-nederland-1248926
Daddy cash.
Zou deze jacht van Daddy Stroll gelijk naar Monaco varen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kelly heeft per ongeluk op de baby shower het geslacht van de aanstaande baby bekend gemaakt.
Als je het wilt weten, zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Bijna zeker.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:46 schreef Jane het volgende:
Ik las datzelfde een paar weken geleden al als gerucht, maar nu dus 'zeker'?
Ze had een video op Insta waarop haar zus een brief/kaart schreef waarin het duidelijk stond te lezen. Die video is van Insta verwijderd ondertussen.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:46 schreef Jane het volgende:
Ik las datzelfde een paar weken geleden al als gerucht, maar nu dus 'zeker'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |