quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:34 schreef Erasmus het volgende:
Schmidt Zeevis > Simonis > de rest
Schmidt Zeevisgoden en Simonisgoden
quote:Je gaat toch niet naar die tillers van Simonis.
Dan liever naar Roeleveld of het Haringhuis!
Ik bedoelde die andere maar akkoord.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ruudje staat daar wel om bekend toch?
ja die van Spakenburg is er eentje die je kan omschrijven als 'blaffende honden bijten niet'quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik bedoelde die andere maar akkoord.
Dat kan alleen maar goed uitpakken.quote:
Jij samen met de halve selectie van Spakenburg?quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:38 schreef cherrycoke het volgende:
Morgen weer zonnepanelen leggen, niks mis mee
Gelukkig is het maar 2 uurquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:
Je zal maar de hele dag zon blauw licht in je bek hebben
Je moeder de hele dag rood.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:
Je zal maar de hele dag zon blauw licht in je bek hebben
gewoon werken voor je geldquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:38 schreef cherrycoke het volgende:
Morgen weer zonnepanelen leggen, niks mis mee
Sinigodquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sini is terug van zijn blessure en speelt meteen weer de PL op een hoopje
@:onlogisch
Wij verdenken GEWOON Sked.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:45 schreef Caland het volgende:
Daar verdwenen wat posts
Je mag het blijkbaar niet meer hebben over praktische tips ten aanzien van de ramadan.
Stukje islamofobiequote:Op dinsdag 4 april 2023 21:45 schreef Caland het volgende:
Daar verdwenen wat posts
Je mag het blijkbaar niet meer hebben over praktische tips ten aanzien van de ramadan.
Hoop maakt plaats voor realiteit.quote:
Ik ga NU kijken.quote:Quote Alert
04-04-2023 @ 21:47:24
@fetX heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Voetbal / Het Feijenoordtopic #2779: SantiaGoal"
quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:46 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk gaat Spakenburg straks nog even stofzuigen.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwaterquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Die dealers in dat dorp zijn de lachende derde inderdaad
Corona was ik al bijna vergeten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwater
RIOOOLED.
Ja echt heel slecht, die worden gewoon 3de of als ze pech hebben misschien wel 4de.quote:
Lijkt mij niet, die haalt Ajax wel denk ik.quote:
Hoe meer voetbal hoe beterquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik hoop niet dat ik zo nog naar verlenging moet gaan kijken door dat inteeltdorp
Ajax gaat helemaal choken de rest van dit seizoenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:52 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, die haalt Ajax wel denk ik.
Denk eerder dat PSV gaat strijden met AZ om plek 3 en 4
We gaan het zien maar ik geloof dat niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ajax gaat helemaal choken de rest van dit seizoen
quote:
Mooi, want ze moeten nog tegen Twente.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar jij gelooft ook niet in drinkpauzesquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
We gaan het zien maar ik geloof dat niet.
Oh noes!quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
@:Drizzt_DoUrden komt onverwachts het topic binnen.
Meelevende fan johquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:54 schreef heywoodu het volgende:
"Kutscheids!", aldus iemand in de buurt van een microfoon op het moment dat de scheidsrechter geen penalty gaf aan Spakenburg.
Heitinga valt me tegen, het is vooral stoere praat, maar 0 tactische kennis.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik moet ook even bijkomen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:54 schreef Coco het volgende:
@:Drizzt_DoUrden komt onverwachts het topic binnen.
Alsof Ruud niet tegenvalt die is ook tactisch 0quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heitinga valt me tegen, het is vooral stoere praat, maar 0 tactische kennis.
Had je dat verwacht van Heitinga danquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heitinga valt me tegen, het is vooral stoere praat, maar 0 tactische kennis.
Ik was sowieso altijd meer van Semafoor.quote:
Ik vind het nog niet veel maar wie weetquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:57 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
toch zie ik het voor de toekomst nog wel in hem zitten
Kan je die nog zien als het zo donker is?quote:
Ja daar kon je donder op zeggen dat ze dat zouden gaan doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Wisselen in de blessuretijd tegen amateurs om tijd te rekkenPSV
Die tijd komt er gewoon bij dus vrij domquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Eentje uit de machinekamer die zich niet gewassen heeft.quote:
Geniaal van Ruud.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:00 schreef Scrummie het volgende:
waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Echte harde werker inderdaadquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Eentje uit de machinekamer die zich niet gewassen heeft.
Gohquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:00 schreef fetX het volgende:
Nou, dat was weer een gênante vertoning van PSV.
Ruud is een legendquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
Tijdrekken en vallen tegen Spakenburg
Ruud heeft PSV vermoord
Ik zou ze laten terug lopen, groeten Co.quote:
Nistelraumquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
Ruud heeft PSV vermoord
Want Ruud bepaald het karakter van Luuk en Xavi en die waren nog niet zo voor Ruud er was.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
Ruud heeft PSV vermoord
*bepaalt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:01 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Want Ruud bepaald het karakter van Luuk en Xavi en die waren nog niet zo voor Ruud er was.
Helemaal gesloopt. Morgen allemaal ziek melden genotquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Diepe buiging voor Spakenburg.
Zo voor de dag komen.
Ik vind Ruud echt een mooie vent, maar een goede trainer is het (nog) niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Ruud is binnengehaald als held van de club.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
Nette overwinning. 30 april de beker ophalen.
Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:02 schreef Scrummie het volgende:
Finalist onwaardig gedrag van PSV. Wat een ongekende droevige club. Spakenburg is groter dan PSV.
Met 3-0 eraf gaan in de Kuip tegen Feijenoord waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, PSV wint daar met twee vingers in de neus. 1-4.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:03 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Met 3-0 eraf gaan in de Kuip tegen Feijenoord waarschijnlijk ja.
Zeker als je zo speelt.
hij is natuurlijk ook wel een beetje genaaid dat Gakpo en Madueke halvewege het seizoen verkocht zijn en hij er niks fatsoenlijks voor heeft teruggekregen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Ruud echt een mooie vent, maar een goede trainer is het (nog) niet.
Al is het ook gewoon een matige selectie.
Tegen Ajax ook.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef cherrycoke het volgende:
Dit PSV gaat keihard af tegen Feyenoord
Wie niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef cherrycoke het volgende:
Dit PSV gaat keihard af tegen Feyenoord
Nee dat wordt appeltje paaseitjequote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ajax, dat gaat morgen nog wel een flinke kluif worden.
Je staat wel in de finale, dat dan weer welquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:05 schreef bbuddybb het volgende:
Hoe PSV dit viert, is wel een tikkeltje aandoenlijk.
Ja de lat ligt niet erg hoog bij ze lijkt het. Bizarquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seizoen van PSV is al geslaagd zie ik
Die kon idd ook niet interviewen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:08 schreef cherrycoke het volgende:
jezus wat word die kraaij oud zeg, gaat steeds meer op zijn pa lijken.
Ziet er toch niet heel erg ouder uit dan een jaartje of 2 geleden toch?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:08 schreef cherrycoke het volgende:
Een jaartje of twee, schat ik.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:09 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ziet er toch niet heel erg ouder uit dan een jaartje of 2 geleden toch?
Is ook al 63quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:08 schreef cherrycoke het volgende:
Het rustig wachten op de dag dat heel Holland Lee Towers draait.quote:
Ben eerder bang dat spakenburg zijn aanvoerdersband afpaktquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen de KNVB heeft de boete al verstuurd.
Is dat wat hij zei toen hij langskwam voor je dochter?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Die houdt de handjes boven de dekens ja.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:13 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Is dat wat hij zei toen hij langskwam voor je dochter?
Terechtquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Het rustig wachten op de dag dat heel Holland Lee Towers draait.
Ik vind je maar een rare gozer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:13 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Is dat wat hij zei toen hij langskwam voor je dochter?
dankjewel maatjequote:Op dinsdag 4 april 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je maar een rare gozer.
van moeilijk naar makkelijk in plaats van andersomquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:16 schreef bbuddybb het volgende:
Sparta, Emmen, ADO en Spakenburg verslaan en je staat in de finale. Ook wel geinig.
We gaan het morgen aanschouwen!quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd naar het meesterplan van John
In de duels komen, laat zien dat je er bentquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Kom op!!!!quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
In de duels komen, laat zien dat je er bent
Naar voren!quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Kökcu eet misschien wel wat in rond de 15e minuut.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:16 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
We gaan het morgen aanschouwen!
Ik ook waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kökcu eet misschien wel wat in rond de 15e minuut.
Dat zou dan fictie zijn, want mokerdomme Sjon kan helemaal niet schrijven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:19 schreef Bezsen het volgende:
Ik wacht nog op een KIPPENVEL filmpje van JOHN waarin ie een brief naar zichzelf schrijft
'wij moeten gewoon winnen'. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Het wordt sws een dooddoener inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'wij moeten gewoon winnen'. Zoiets zal het wel zijn.
Wat zijn de zwaktes van Feyenoord? Dat gaan we morgen zien.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik wel een zwak voor ploeterende Ajacieden, het is aandoenlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat zijn de zwaktes van Feyenoord? Dat gaan we morgen zien.
kan er iedere dag wel naar kijken hahaquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik wel een zwak voor ploeterende Ajacieden, het is aandoenlijk.
KLB / Mensen die zeuren over een ramadanpauze bij het voetbalquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:22 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik ook waarschijnlijk![]()
Als je er verder over door wilt discussiëren raad ik je aan om een topic aan te maken in een subforum wat daarvoor bestemd is, heb je kans dat ik reageer als je gelukt hebt
Branie tonenquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zijn de belangrijkste wedstrijden van het jaar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'wij moeten gewoon winnen'. Zoiets zal het wel zijn.
Volgens mij zullen zijn spelers hem een stuk serieuzer nemen als hij eens iets wilds doet met zijn baard, nu denk ik vaak dat hij de broer is van Mike de Boer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:28 schreef Tjacka het volgende:
Ruud is ook zo'n speler die beter geen trainer had kunnen worden he.
Was echt een legend in de PL maar dit geeft toch afbreuk aan zijn persoonlijkheid. Eigenlijk had alleen Gio dat niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij zullen zijn spelers hem een stuk serieuzer nemen als hij eens iets wilds doet met zijn baard, nu denk ik vaak dat hij de broer is van Mike de Boer.
1-1 FEY WNSquote:Op woensdag 5 april 2023 10:05 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 Feyenoord - Ajax | Fox/ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked