Eensquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:28 schreef ems. het volgende:
Is ook een beetje belachelijk natuurlijk. Ik zou ook niet van andere spelers, de algehele crew en alle supporters verwachten dat ze allemaal wat later thuis zijn omdat ik een sigaretje wil roken.
Maar als ze nou gewoon besluiten het spel stil te leggen en te zeggen 'ga maar ff lekker roken' moeten ze dat toch zelf wetenquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:28 schreef ems. het volgende:
Is ook een beetje belachelijk natuurlijk. Ik zou ook niet van andere spelers, de algehele crew en alle supporters verwachten dat ze allemaal wat later thuis zijn omdat ik een sigaretje wil roken.
Dat zou net zo goed belachelijk zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als ze nou gewoon besluiten het spel stil te leggen en te zeggen 'ga maar ff lekker roken' moeten ze dat toch zelf weten
Maar "ze" besluiten dat niet. Althans, de spelers en werkers zelf hebben daar voor zover ik weet niets over te zeggen gehad.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als ze nou gewoon besluiten het spel stil te leggen en te zeggen 'ga maar ff lekker roken' moeten ze dat toch zelf weten
Dit gaat over een wedstrijd op dinsdag en woensdagquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:48 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom spelen ze niet gewoon op dinsdag en woensdag, de dictatuur van het kapitalisme wil dat we dan allemaal werken en niet naar voetbal kunnen kijken? Onzin!
Wat houdt dat eigenlijk in, een ramadan pauze?quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:25 schreef Tjacka het volgende:
https://twitter.com/geert(...)5BN4NI7kV7r9HIQ&s=19
Waarom zou je hierover klagen laat lekker iedereen lekker leven zeg. Fijne avond.
Even twee minuten een hapje eten. De tegenstander was Spakenburg en die willen vanwege geloofsovertuigingen niet op zondag spelen. Dat mogen we wel accepteren maar een pauze van twee minuten na zonsondergang mag niet. Want dat is ISLAMISERING.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat houdt dat eigenlijk in, een ramadan pauze?
Goed punt.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even twee minuten een hapje eten. De tegenstander was Spakenburg en die willen vanwege geloofsovertuigingen niet op zondag spelen. Dat mogen we wel accepteren maar een pauze van twee minuten na zonsondergang mag niet. Want dat is ISLAMISERING.
Dit idd.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even twee minuten een hapje eten. De tegenstander was Spakenburg en die willen vanwege geloofsovertuigingen niet op zondag spelen. Dat mogen we wel accepteren maar een pauze van twee minuten na zonsondergang mag niet. Want dat is ISLAMISERING.
Allebei net zo achterlijk. Religie doe je maar lekker thuis.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou dan kan het dus blijkbaar prima, waarom doen ze dat niet elke keer dan?quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Dit gaat over een wedstrijd op dinsdag en woensdag
Om jou te pesten.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nou dan kan het dus blijkbaar prima, waarom doen ze dat niet elke keer dan?
Denk eerder dat het een complot is van de woke-gemeenschap om alle mannen in het weekend weg te houden van hun gezin.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |