Wat aardig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen De Kuip voor Spakenburg.
Al zullen ze wel uitgenodigd worden voor de finale om op de tribune te zitten.
Jawel hoor, die heeft het volume alleen niet zo hard gok ik.quote:
Deze kwinkslag trof helaas geen doel, zo blijktquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:21 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Wat is er raar aan op de manier hoe dat hier gaat?
Dat noemen we onwetendheid, zelf ook ff wakker blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan loop je alleen met je eigen domheid te koop.
Nee wij hebben er eentje die doet het zonder megafoonquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel hoor, die heeft het volume alleen niet zo hard gok ik.
Anders stort door de resonantie het stadion in hequote:Op dinsdag 4 april 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel hoor, die heeft het volume alleen niet zo hard gok ik.
Nee sorryquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze kwinkslag trof helaas geen doel, zo blijkt
KNVB is best een aardige organisatie ja.quote:
Alleen het uitvak en ook alleen als Vitesse op bezoek komtquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Anders stort door de resonantie het stadion in he
Kijk nou uit, dadelijk ga ik weer schuimbekkenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
KNVB is best een aardige organisatie ja.
Ze hebben nu ook een drinkpauze voor men die aan de Ramadan doet. Mooi initiatief.
Normaal ligt er zo'n bergje in kleedkamer bij Spakenburg in de rust. Vandaag kennelijk in alle commotie vergetenquote:
NEC staat 9de en die verloren afgelopen weekend met 2-4 dus kan kloppenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:25 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk dat spakenburg 9e zou worden in de eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |