Nou, deze zat er wel koekoek in hoorquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Drommel krijgt iedere pot een ‘wereldgoal’ tegen. Wellicht moet je je dan afvragen of het wel zo’n wereldgoal is..
Als je de herhaling bekijkt zie je dat hij totaal verkeerd staat opgesteld en zich pas vlak voor het schot gaat opstellen. Een beetje keeper tikt deze bal gewoon over de lat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, deze zat er wel koekoek in hoor
Hij zit er goed in, maar het is idd iets voor Drommel om zo'n bal ook zéker niet eens te hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:31 schreef tompsv18 het volgende:
Drommel krijgt iedere pot een ‘wereldgoal’ tegen. Wellicht moet je je dan afvragen of het wel zo’n wereldgoal is..
Dat snap ik ook wel, maar dit verwacht je toch niet joh. Dit is niet de fout van Drommel imo, in een perfecte wereld had die hem gehad inderdaad. Verder blijft het een waardeloze keeper, maar dit schot verwacht je niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je de herhaling bekijkt zie je dat hij totaal verkeerd staat opgesteld en zich pas vlak voor het schot gaat opstellen. Een beetje keeper tikt deze bal gewoon over de lat.
Zo’n schot verwacht je nou juist wel tegen semiprofsquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dit verwacht je toch niet joh. Dit is niet de fout van Drommel imo, in een perfecte wereld had die hem gehad inderdaad. Verder blijft het een waardeloze keeper, maar dit schot verwacht je niet.
Het gaat er niet om of je dat schot verwacht, het gaat er om waar je in zo'n spelsituatie hoort te staan als keeper. En dat is niet zo ver voor je goal, want de tegenstander is in balbezit op jouw helft. Domme positionering, onderschatting gemakzucht, gebrek aan intelligentie. Geen idee wat het is, maar het is niet goed en typisch Drommel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dit verwacht je toch niet joh. Dit is niet de fout van Drommel imo, in een perfecte wereld had die hem gehad inderdaad. Verder blijft het een waardeloze keeper, maar dit schot verwacht je niet.
Ik vond het sowieso echt heel verbazend om te zien hoeveel Spakenburgers hun directe tegenstanders het grootste gedeelte van de wedstrijd de baas waren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
We weten natuurlijk dat Luuk technisch in de één op één geen wereldtop is, maar dat hij zelfs tegen amateurs ELK duel verliest is toch wel bijzonder.
Ja wees trots op die kut club van je, tijdrekken tegen amateursquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
Zo, dat Spakenburg weet ook weer waar het staat.
Volledig vernederd en zoek gespeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
Zo, dat Spakenburg weet ook weer waar het staat.
Ook omdat je een scheids hebt die het niet kapot fluit. Prima, dit is bekervoetbal.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso echt heel verbazend om te zien hoeveel Spakenburgers hun directe tegenstanders het grootste gedeelte van de wedstrijd de baas waren.
Zo zie je maar weer, als de passie er niet is kan zelfs een goedbedoelende amateur zich staande houden.
Hij gaat wat vroeg naar voren inderdaad, maar als Simons zijn duel gewoon wint is er ook niks aan de hand. Verder heb je gewoon gelijk over Drommel overigens, denk dat alle 3 de factoren die je aanhaalt meespelen, en gewoon een compleet gebrek aan talent. In mijn ogen moeten we in deze situatie Green de credits geven dat hij hem er zo inschiet in plaats van Drommel de schuld geven. Genoeg andere goals geweest waar Drommel geheel schuldig aan was.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je dat schot verwacht, het gaat er om waar je in zo'n spelsituatie hoort te staan als keeper. En dat is niet zo ver voor je goal, want de tegenstander is in balbezit op jouw helft. Domme positionering, onderschatting gemakzucht, gebrek aan intelligentie. Geen idee wat het is, maar het is niet goed en typisch Drommel.
Die bal wordt voor een amateur heel goed ingeschoten, maar een top Eredivisie keeper moet hem gewoon hebben. Het was niet bepaald een Sangare poeier strak in de kruising.
madquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja wees trots op die kut club van je, tijdrekken tegen amateurs
Je komt de hele avond nogal boos en gefrustreerd over. Sterkte.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja wees trots op die kut club van je, tijdrekken tegen amateurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |