de man die zijn (maar niet echt zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:27 schreef Puzzie het volgende:
En weer een probleem over de tabak![]()
[ afbeelding ]
Dat jij de voorbeelden die je noemt nepper vindt als Babette haar lach. Wellicht zoek ik zo nog een gifje als voorbeeld maar ik kan het mij zo moeilijk voorstellen. Is het dan omdat je Babette een leuk persoon vind dat je er anders tegenaan kijkt?quote:
Ja heel; erg kinderachtigquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
de man die zijn (maar niet echt zijn) motor in de loods had
jouw vraag was over wie het kon gaanquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat jij de voorbeelden die je noemt nepper vindt als Babette haar lach. Wellicht zoek ik zo nog een gifje als voorbeeld maar ik kan het mij zo moeilijk voorstellen. Is het dan omdat je Babette een leuk persoon vind dat je er anders tegenaan kijkt?
Misschien een leuk polletje: wie heeft de hardste neplachquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw vraag was over wie het kon gaan
ik gaf de naam die als eerste bij mij opkwam
dat was niet genoeg
de andere namen ook niet
het moet van jou Babs zijn
prima
maar mijn mening daarin is anders
ik vind Kenzi degene die je overal bovenuit hoort neplachen
lacht babs hard
ja
is het wel eens nep
vast wel
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw vraag was over wie het kon gaan
ik gaf de naam die als eerste bij mij opkwam
dat was niet genoeg
de andere namen ook niet
het moet van jou Babs zijn
prima
maar mijn mening daarin is anders
ik vind Kenzi degene die je overal bovenuit hoort neplachen
lacht babs hard
ja
is het wel eens nep
vast wel
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat zijn dan toch ook namen die eerder bij jou opkomen als Babette?
Maar sorry als ik je weer aangevallen heb. Dat was niet mijn bedoeling.
het scheelt dat Sas Jeff vaak wel kan waarderenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef Seattle het volgende:
Ik zie Jeff en Jap wel weer banjeren met zijn twee de komende periode
Stream verpest.quote:
Die verwijdering tussen Jeff en Jap is idd echt gekomen door Wanda. En de verkering van Jeff met Kim heeft Jap in de klauwen armen van Wanda gedrevenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
het scheelt dat Sas Jeff vaak wel kan waarderen
waar wanda dat absoluut niet kon
Jap heeft ook niet echt een eigen mening
Alles liever als Ice.quote:
Niet mee eens. Dat is door Jeff gekomen die behoorlijk door begon te slaan en Jasper wou daar weg van. Jeff heeft Jappie zelf naar Wanda gedreven.....dat Jap daarna verliefd is geworden is toeval.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Die verwijdering tussen Jeff en Jap is idd echt gekomen door Wanda. En de verkering van Jeff met Kim heeft Jap in de klauwen armen van Wanda gedreven
Toevoeging: vrouwen hé![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |