Tegen Jeffrey zei hij, dus dat zou betekenen dat hij zich aansluit bij de andere groep, denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:20 schreef Sociologica het volgende:
Wat bedoeld Marciano met ik denk dat ik mijn woord ga breken en het spel ga spelen?
Maar dat is dan ook tegen Ice toch? Of volg ik ook niet goed meer bij wie Ice hoortquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Tegen Jeffrey zei hij, dus dat zou betekenen dat hij zich aansluit bij de andere groep, denk ik.
Ja klopt. Ik moet ook nog zien of hij dat echt gaat doen. Hij wilde er nog een nachtje over slapen zei hij.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook tegen Ice toch? Of volg ik ook niet goed meer bij wie Ice hoort
Dit heeft denk ik niet met groepjes te maken maar meer op het persoonlijke vlakquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook tegen Ice toch? Of volg ik ook niet goed meer bij wie Ice hoort
Rupert heeft vrijdag die mail van 'm moeten versturen, dan gaat maandagochtend die 24u lopen. Dit hebben we eerder gezien bij Bert en Maddy. Maar snap het wel, het gaat om Jeff, dan is alles andersquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een aanname, maar wel een logische, ook omdat je 's avonds laat geen 24 uur aan kan vragen in het weekend.
prima bye marcioquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Tegen Jeffrey zei hij, dus dat zou betekenen dat hij zich aansluit bij de andere groep, denk ik.
Klopt, dat heb ik ze daar ook vaker horen zeggen. Al wel aangevraagd in die nacht maar zou dan maandag pas in gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rupert heeft vrijdag die mail van 'm moeten versturen, dan gaat maandagochtend die 24u lopen. Dit hebben we eerder gezien bij Bert en Maddy. Maar snap het wel, het gaat om Jeff, dan is alles anders
Zo kan je het natuurlijk ook zien , ik hoop dat Marciano nog lang blijftquote:
Het is niet te zien geweest op stream. En wat ze er in de tv aflevering van gaan maken interesseert mij dan ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit wel heeft gedaan. Ook als het een act is en we voor de gek worden gehouden, is het een kleine moeite om voor de show en om het geloofwaardiger te maken wel ff aan te vragen
Het in zijn microfoon roepen was al genoeg, aldus Jeffrey...quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Febo mag het gaan laten zien in de tv uitzending. In het weekend kan het niet dus moet hij dat maandagochtend gedaan hebben....buiten beeld. We worden voor de gek gehouden.
Ja, maar als je je dan niet aansluit bij een van de groepen als die zo blijven bestaan als nu, win je 't nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft denk ik niet met groepjes te maken maar meer op het persoonlijke vlak
soms denk ik dat marcio jaloers is op de band die ice en jeff hebben!quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft denk ik niet met groepjes te maken maar meer op het persoonlijke vlak
Alleen dat slaat al nergens op natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:24 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja, maar als je je dan niet aansluit bij een van de groepen als die zo blijven bestaan als nu, win je 't nooit natuurlijk.
Ik denk dat dat er niks mee te maken heeft. Marciano houdt niet van het provocerende en treiterende gedrag van Jeff (in het spel). Hij ging eerder deze week ook al met Zoe in gesprek over haar pestgedrag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
soms denk ik dat marcio jaloers is op de band die ice en jeff hebben!
Ik denk dat je dingen door elkaar haaltquote:Op dinsdag 4 april 2023 22:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ja denk dat soms ook maar eigenlijk pas echt na Martins vertrek. Niet dat het hem daarvoor wel aanstond maar toen had hij zijn eigen beste maat en zat het hem minder in de weg.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen dat slaat al nergens op natuurlijk, en de keuze is aan jou of jij daar in meegaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |