Ik over Derksen. Hij vroeg me columnist te worden bij VI, terwijl-ie er niet meer werkt.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:37 schreef RamboDirk het volgende:
ik heb over sander schimmelpenninck gedroomd.
Het feit dat hij je vroeg om columnist te worden vond je het minst opvallende aan dat geheel?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik over Derksen. Hij vroeg me columnist te worden bij VI, terwijl-ie er niet meer werkt.
Goeiemiddag/morgen.
Dat blad is wel minder geworden maar zo erg is het ook weer niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik over Derksen. Hij vroeg me columnist te worden bij VI, terwijl-ie er niet meer werkt.
Goeiemiddag/morgen.
Klootzakquote:Op woensdag 5 april 2023 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het feit dat hij je vroeg om columnist te worden vond je het minst opvallende aan dat geheel?
Die worden tegenwoordig gesloten door &^$%^$%*^&%quote:Op woensdag 5 april 2023 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Vroeger werden daar wel altijd aparte topics voor gemaakt die al over de helft vol waren voordat DE KLASSIEKER begon.
@:tong80 vindt daar vast iets van.
Rettekesked.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
Een med van Sked. Ik had goffedomme moeten gaan rappen
Dag vriendquote:
Niet voor niets abo opgezegd. En na een maand nog geen ESPN.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat blad is wel minder geworden maar zo erg is het ook weer niet.
Hallo ex-vriendquote:Op woensdag 5 april 2023 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet voor niets abo opgezegd. En na een maand nog geen ESPN.Wel HBOmax.
Zo even bellen naar ESPN. Eerst terug naar Pearl. Glazen kloppen nog steeds niet.
Ik ben in KLB alle racisten alle hoeken van de kamer aan het laten zien. Ik hoop dat je weer een gevoel van trots in jezelf krijg.quote:
Goed bezig.......!quote:Op woensdag 5 april 2023 14:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben in KLB alle racisten alle hoeken van de kamer aan het laten zien. Ik hoop dat je weer een gevoel van trots in jezelf krijg.
Bedankt maat!quote:
Chiropractor, met of zonder stukje happy ending?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt maat!
Gisteren naar een chiropractor geweest! Heb jij dat ooit wel eens gedaan? Ook gisteren een lullig grapje over je gemaakt zonder je te mentionen. Nu ga je weer boos worden!
ik heb een man, ik kreeg geen stijvje gelukkigquote:Op woensdag 5 april 2023 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chiropractor, met of zonder stukje happy ending?
Wat doet zo iemand ?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Tjacka het volgende:
Gisteren naar een chiropractor geweest! Heb jij dat ooit wel eens gedaan?
Wervels kraken.quote:
Is wel eens bij me gedaan door fysio. Eventjes pijnlijk, daarna opgelucht.quote:
ja ik voel mijzelf wel erg anders ofzoquote:Op woensdag 5 april 2023 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is wel eens bij me gedaan door fysio. Eventjes pijnlijk, daarna opgelucht.
Oké, tamme.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik voel mijzelf wel erg anders ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |