Hallo forumgebruikster @Pisces29quote:
Nog steeds hetzelfde als de vorige keer toen we dit bespraken.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Het antwoord op de volgende vraag is van cruciaal belang omtrent de verdere vorderingen van onze relatie tot elkaar :
Hoe drink jij je koffie?
@:Kingroland lees je mee?
Hier lijkt iets mis te gaan.quote:
Wat een walgelijk figuur ben je toch.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde als de vorige keer toen we dit bespraken.
Zwart is voor rokers.
Ik heb een klein beetje melk in de koffie.
Heb jij gerookt?quote:Op donderdag 6 april 2023 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers.
Nee.quote:
Ja, doe ze de groeten op de parterre. Stijlvolle maat van me.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijk figuur ben je toch.
Alleen rokers hebben niks in de melk te brokkelen. Althans, mits en tenzij boter op hun hoofd uit een kuipje.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwart is voor rokers.
genormaliseerde caffeine verslaving genotquote:
Ik zo'n dertig jaar. In 2014 gestopt. Nooit meer gesnakt. Het smerigste dat er bestaat.quote:
Het zou je sieren dat ook met de drank te doen maat. Pakken wijn zijn ook wanstaltig ranzig. Gewoon een flesje Saskia drinkenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zo'n dertig jaar. In 2014 gestopt. Nooit meer gesnakt. Het smerigste dat er bestaat.
Drink jij thee?quote:Op donderdag 6 april 2023 09:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genormaliseerde caffeine verslaving genot
logisch wel
anders houdt de gemiddelde kantoortijgert het niet vol, zo'n naar bestaan met een bullshitbaan
somsquote:Op donderdag 6 april 2023 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drink jij thee?
Ik drink één kop koffie in de ochtend.
Wat is Saskiaquote:Op donderdag 6 april 2023 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou je sieren dat ook met de drank te doen maat. Pakken wijn zijn ook wanstaltig ranzig. Gewoon een flesje Saskia drinken
Pinkje omhoog en schoteltjegenot?quote:
Ik een mok na het opstaan. Twee uur later weer een mok. De rest van de dag blijf ik mokken.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drink jij thee?
Ik drink één kop koffie in de ochtend.
@mokkiemokquote:Op donderdag 6 april 2023 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik een mok na het opstaan. Twee uur later weer een mok. De rest van de dag blijf ik mokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |