Ja, weet niet of er ook een tijd aan verbonden is, maar als Bern binnen een bepaalde tijd moet antwoorden kan ie net zo goed vast inpakken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther meer kennis heeft dan Bern
Qua fysieke opdrachten wel maar dit is andere koek want anders kun je zo iemand er nooit opzettenquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:32 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Maar die zal het toch sowieso winnen tegen Babette? Tenminste, dat denk ik.
Eenschquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat de winnaar niet iemand mag kiezen
Jammer dat ze hem de vragen niet laten doen, hij is echt een domme dino.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
The heat is on zingt Marciano om nog maar even wat te intimideren..
Ja, dit is wel heel makkelijk te sturen. Jammer weer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac bevestigt nog even dat FEBO honderd vragen heeft en zelf gaat bepalen welke vraag ze stellen bij de allesbeslissende
Het zijn beiden schoothondjes,quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:37 schreef Juud79 het volgende:
Immi tegen Esther? Boh, dat zou wel tof zijn, beide overbodig in de loods.
Al gun ik het die stille shoothond nog het meest om te vertrekken, heel de dag achter Rupert aan hobbelen.
Winnaar mag niemand wegsturen, degene die faalt en dat zou Kenzi moeten zijn vertrekt dan.quote:
imi en esther denk ikquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef Wibehh het volgende:
Wie gaan op de stippen staan denken jullie?
Volgens mij valt dat reuze mee met domme dino zijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem de vragen niet laten doen, hij is echt een domme dino.
Het is idd geen licht.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem de vragen niet laten doen, hij is echt een domme dino.
Vorige week deed hij de pubquiz, daar kwam hij niet goed uit de verf.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee met domme dino zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |