Beetje dom dan toch, ook die overschatte zichzelf..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wil spelen, lijkt dezelfde strategie te willen als GertJan
Love wendyquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
Esther heeft AFSTAND genomen
Wendy : door boven hem komen te liggen?
Esther : ik heb het voor Mirthe gedaan
GJ kreeg een bijna onmogelijke opdracht.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Beetje dom dan toch, ook die overschatte zichzelf..
Omg, ze heeft het echt niet door he....quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
Die is bang dat Wanda terug naar Ivor gaat..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:45 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wil een Petertje? waar komt dat nou weer vandaan
Esther is een goed mens, doet alleen maar dingen voor een anderquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
Dat zei ze tegen JW die zei je hebt niets met Kim te maken en jij hebt geen relatie met Jeffquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:
mirthe wil aandacht: kan net zo goed dood zijn
GJ had de opdracht alleen met een helicopter kunnen halen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ kreeg een bijna onmogelijke opdracht.
En wij geloven Eva Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef D. het volgende:
Esther zegt dat JW een klojo is, en dat ze het voor Mirthe gedaan had
OMG hahahahaquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zei ze tegen JW die zei je hebt niets met Kim te maken en jij hebt geen relatie met Jeff
Toen zei Mirthe nee gelukkig niet want dan kan ik net zo goed dood zijn
Denk dat Ivoer klaar is met Wanda..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is bang dat Wanda terug naar Ivor gaat..
Dit had hij inderdaad beloofd aan GJ, dat als het hem niet zou lukken, hij de maand erop zou gaan (en Bern die erbij stond, de maand daarna)quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Jappie wil spelen, lijkt dezelfde strategie te willen als GertJan
Als ze weggaat doet ze ook veel mensen een plezier, dat zal haar goed doenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther is een goed mens, doet alleen maar dingen voor een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |