Het is geen prettig mens, maar wel 1 waar altijd wel wat mee aan de hand is.quote:
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eensquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Jeff doet Kim ook pijn
Die spoort hem echt niet
Aah een zelfde gesprek dus als met Eunicequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eens
Die is zo nep als maar kanquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lijkt me niet de vrolijkste in het huis
de bewoordingen waren misschien niet helemaal goed. Maar de gedachtengang zelf wel. Ik geloof dat mirthe heel erg veel moeite heeft gehad met het verbale geweld van Jeff tegen Kim, Het uitschelden en tieren en scheldwoorden en het kleinerenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoop dat er een filmpje is van Mirthe en Erik gisteravond, de dingen die zij over Jeffrey zei kunnen echt niet, vergelijkingen met Poetin e.d., die zelfs door Erik afgezwakt werden, hij was het diverse keren niet met haar eens
ja niet mijn typequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is zo nep als maar kan
Onder het mom van een sausje vlinder
Onschuld etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |