Jij bent een fan van hem en in je posting geef je aan dat je benieuwd bent of hij zijn woorden om gaat zetten in daden. Iedereen kapotmaken. Zeg niets vreemds hoor. Zijn niet mijn woorden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ben ik helemaal geen voorstander van dus je trekt verbanden die er niet zijn
Van helemaal niemand daar ben ik 'fan' want alleen al dat woord vind ik verschrikkelijk want hoe kun je dan objectief oordelenquote:Op maandag 3 april 2023 21:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent een fan van hem en in je posting geef je aan dat je benieuwd bent of hij zijn woorden om gaat zetten in daden. Iedereen kapotmaken. Zeg niets vreemds hoor. Zijn niet mijn woorden.
Ik ben ook niet zo goed in veranderingen en verrassingenquote:Op maandag 3 april 2023 21:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij mag van mij blijven, hij mag ook weg
Ik kan alleen niet uitstaan dat het steeds verandert
Daar ging mijn koffiequote:Op maandag 3 april 2023 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Champagne is ontkurkt ter burelen van Talpa in Lelystad. Programma is gered!
En weer spreek je jezelf tegen.quote:Op maandag 3 april 2023 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van helemaal niemand daar ben ik fan want alleen al dat woord vind ik verschrikkelijk want hoe kun je dan objectief oordelen
En dat Kim hem heeft laten weten dat zij geen zin meer in hem heeft en dat hij daarom toch maar blijft, want het heeft allemaal niets met Marciano te maken.quote:Op maandag 3 april 2023 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff Kim gesproken heeft achter.
Hoe ik denk valt sowieso niet te volgen voor een ander dus op dat punt moet ik je gelijk gevenquote:
'Schuld' niet alleen, daar zal de Febo ook flink aan mee geholpen hebben. Die willen hem echt niet kwijt, zover is nu wel duidelijk. Als hij weg moest van hun was hij gegaan.quote:Op maandag 3 april 2023 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dus de schuld van ICE dat ie blijft ...
Wauwquote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Alle fans van Jeff houden niet van Fysiek geweld, maar wel van psychisch geweld. Go voor it Jeff
Ben je een beetje frusti joh?quote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Alle fans van Jeff houden niet van Fysiek geweld, maar wel van psychisch geweld. Go voor it Jeff
Wanneer Marciano echt de intentie zou hebben om Jeff van de trap te gooien had hij wel rood gekregen. Die discussie kan ook in de prullenbakquote:Op maandag 3 april 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat Kim hem heeft laten weten dat zij geen zin meer in hem heeft en dat hij daarom toch maar blijft, want het heeft allemaal niets met Marciano te maken.
Ja anders was het gauw overquote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
'Schuld' niet alleen, daar zal de Febo ook flink aan mee geholpen hebben. Die willen hem echt niet kwijt, zover is nu wel duidelijk. Als hij weg moest van hun was hij gegaan.
Dat klopt, want je bent niet te volgenquote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe ik denk valt sowieso niet te volgen voor een ander dus op dat punt moet ik je gelijk geven
Onnavolgbaar inderdaadquote:Op maandag 3 april 2023 21:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, want je bent niet te volgen
Niets over mij, meer over de fans van Jeff,quote:
Laten we het lekker bij de streams houden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |