Mijn mening is nu eenmaal niet zwart-wit en dan ontstaan op een forum misverstanden. Aangezien je daar in een hokje gestopt moet worden gestopt zodat het overzichtelijk blijft. De hele nuance verdwijnt en voordat je het weet moet je je dan gaan verdedigen of uitdiepen waardoor je al helemaal afdwaalt. Niet te vergelijken met een conversatie onder vier ogen.quote:Op maandag 3 april 2023 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik bespeur zoveel ergernis in deze posting, dat ik sowieso niet snap dat je nog kijkt. Je spreekt jezelf wel tegen, wanneer je het over Jeff hebt. Je mag hem niet, maar je wanneer hij blijft is het nog een reden om het te blijven volgen.
Word trouwens wel een beetje moe van dat gezeik over die blaaskaak in de cos. Die gast heeft nu genoeg aandacht gehad. Maak een apart topic aan voor die grootmuil.
Een grote bek hebben, iedereen verrot schelden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:06 schreef woxxel het volgende:
[..]
Wat doet hij nou eigenlijk dan, behalve vol van zichzelf zijn, zuipen en roken en de stem van isaak zijn?
Nou nee , ik denk een aantal bewonersquote:Op maandag 3 april 2023 21:13 schreef Judiwi het volgende:
Wat zullen ze morgen janken. Misschien bedoelt hij daarmee de streamers.
Uhmm, dit is op streams vader...quote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan dat Jeff gezeik niet in een apart topic.
Neequote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Als zelfs je eigen vriendin zegt dat het grootspraak is maar dat ze 'die koning' nog nooit heeft gezien dan zegt dat al genoegquote:Op maandag 3 april 2023 21:06 schreef woxxel het volgende:
[..]
Wat doet hij nou eigenlijk dan, behalve vol van zichzelf zijn, zuipen en roken en de stem van isaak zijn?
Ja dan hoop ik dat ie weer marciano verrot scheld, dat vind ik dan leuk om te zienquote:Op maandag 3 april 2023 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een grote bek hebben, iedereen verrot schelden.
Ik ben dan wel benieuwd hoe hij zich gaat gedragen als hij bekend maakt dat hij blijftquote:Op maandag 3 april 2023 21:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja dan hoop ik dat ie weer marciano verrot scheld, dat vind ik dan leuk om te zien
De hele rls is toch 1 grote jeff show zl maandenquote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
En jij bent daar voorstander van. Kapotmakenquote:Op maandag 3 april 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
Maar hij mag het nu gaan waarmaken want hij ging ze allemaal 'kapotmaken' dus het zal me benieuwen
We? Het loopt gewoon zoals het loopt in een COS , je mag alleen niet oftopic lullen en users/modjes uitscheldenquote:
Het schijnt. Dat mensen het gedrag van die blaaskaak nog accepteren en erger, toejuichen. Dat kan ik al helemaal niet begrijpen.quote:Op maandag 3 april 2023 21:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
De hele rls is toch 1 grote jeff show zl maanden
Ben ik helemaal geen voorstander van dus je trekt verbanden die er niet zijnquote:Op maandag 3 april 2023 21:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En jij bent daar voorstander van. Kapotmaken
Met WE bedoel ik, me, myself and Iquote:Op maandag 3 april 2023 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We? Het loopt gewoon zoals het loopt in een COS , je mag alleen niet oftopic lullen en users/modjes uitschelden![]()
Verder gaat het over wat we op stream zien toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |