quote:Op maandag 3 april 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ! Geen idee wat er fout ging, maar heb 'm opnieuw geplaatst en de oude links aangepastDie blijft gewoon hoor. JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dit soort manieren om de groep speltechnisch op het verkeerde been te zetten vind ik dan wel weer gaaf. Net als dat ik het wel knap vond dat die groep die de opname had gehoord het zolang geheim had kunnen houden en daardoor hard op weg was om een voor de rest van de groep onverwacht persoon op de stip te zetten.quote:
Hij spreekt zichzelf hiermee wel enorm tegen maar zal het dusdanig draaien zodat ie toch gelijk heeftquote:
Ik bespeur zoveel ergernis in deze posting, dat ik sowieso niet snap dat je nog kijkt. Je spreekt jezelf wel tegen, wanneer je het over Jeff hebt. Je mag hem niet, maar je wanneer hij blijft is het nog een reden om het te blijven volgen.quote:Op maandag 3 april 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
Als ie blijft dan heb ik tenminste nog een reden om het zijdelings te volgen want zo niet kijk je naar grotendeels opvulling. Was ie namelijk vertrokken dan zou ik het nog maar minimaal bijhouden omdat dan zowat al m'n favoriete keycharacters uit het spel waren verdwenen. Eigenlijk vind ik er nu al geen bal meer aan dus van mij had ie alleen al daarom mogen gaan. Want dat scheelt een heleboel terugkijken om maar up-to-date te kunnen zijn terwijl ik eigenlijk wel klaar ben met dit prutprogramma.
Principesquote:Op maandag 3 april 2023 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf hiermee wel enorm tegen maar zal het dusdanig draaien zodat ie toch gelijk heeft
heb ik gezien en via google ook met 1 mens maar verder vind je niets met of over hem en als hij zo veel getoerd heeft en gedaan zou je toch meer moeten vindenquote:Op maandag 3 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er hebben hier al wel fotos van Ice gestaan met bekende DJ's
https://www.facebook.com/(...)ZzlWlwQQGKmEgtc&_rdr
ook leuke commentaren over hemquote:Op maandag 3 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er hebben hier al wel fotos van Ice gestaan met bekende DJ's
https://www.facebook.com/(...)ZzlWlwQQGKmEgtc&_rdr
Ik zei gelijk al die gaat niet even met zijn grote muilquote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat de proef gewonnen wordt en jeff er uit gestuurd wordt.
Ik wist eigenlijk dat ie toch niet zou gaan, maar heb er toch zoooo de pest in.
Goed om te weten , dan blijf ik nog ff bij Rupiequote:Op maandag 3 april 2023 20:59 schreef Judiwi het volgende:
Wat een waardeloze streams. Of Kenzy die muziek draait voor haar vriendinnetje. Of biljart of gapende Rupert.
Je kunt nu over naar de grote Jeff show.quote:Op maandag 3 april 2023 21:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goed om te weten , dan blijf ik nog ff bij Rupie
Precies!quote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is tegen fysiek geweld maar óók tegen verbaal geweld maar daar hoor je hem nooit over
quote:Op maandag 3 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt nu over naar de grote Jeff show.
quote:Op maandag 3 april 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt nu over naar de grote Jeff show.
Wat doet hij nou eigenlijk dan, behalve vol van zichzelf zijn, zuipen en roken en de stem van isaak zijn?quote:Op maandag 3 april 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
Als ie blijft dan heb ik tenminste nog een reden om het zijdelings te volgen want zo niet kijk je naar grotendeels opvulling. Was ie namelijk vertrokken dan zou ik het nog maar minimaal bijhouden omdat dan zowat al m'n favoriete keycharacters uit het spel waren verdwenen. Eigenlijk vind ik er nu al geen bal meer aan dus van mij had ie alleen al daarom mogen gaan. Want dat scheelt een heleboel terugkijken om maar up-to-date te kunnen zijn terwijl ik eigenlijk wel klaar ben met dit prutprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 3 april 2023 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk goed nieuws ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff blijft voor Kim - 3 april 2023.Told ya so!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal cabaretteketet!
neeheequote:Op maandag 3 april 2023 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jeff Kim gesproken heeft achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |