Oh nee dit is wel weer beslist. Hele middag weg geweest en nu sneaky doen met Ice. What else is new..quote:Op maandag 3 april 2023 20:19 schreef Puzzie het volgende:
We gaan het vandaag of morgen allemaal meemaken of Jeff blijft of gaat![]()
Het kan twee kanten op gaan
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 3 april 2023 20:17 schreef Silves het volgende:
Denk steeds aan het gesprek eerder deze week met Ice en Kenzi..over dat hij eindelijk zijn Greencard heeft gekregen..en dat hij daar goed gebruik van heeft gemaakt.
Dat had ik je vooraf al kunnen vertellen want hij lult zichzelf altijd naar zijn eigen gelijk maar je moet het wel doorhebbenquote:Op maandag 3 april 2023 20:18 schreef engine het volgende:
Die kerel neem ik nooit meer serieus in ieder geval. Hij kan het zelf nog niet rijmen waarschijnlijk maar verzint achteraf wel weer een lulverhaal.
Ja vreemd gesprek, hij zal wel vele genotsmiddelen hebben aangeboden gekregen, en iets van contact met de buitenwereld..quote:
Dat heb ik al 5-6 maanden door maar had nu echt hoop dat hij zou gaanquote:Op maandag 3 april 2023 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf al kunnen vertellen want hij lult zichzelf altijd naar zijn eigen gelijk maar je moet het wel doorhebben
Je weet het niet.. misschien heeft de grote baas hem wel een baan aangebodenquote:Op maandag 3 april 2023 20:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja vreemd gesprek, hij zal wel vele genotsmiddelen hebben aangeboden gekregen, en iets van contact met de buitenwereld..
quote:Op maandag 3 april 2023 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik al 5-6 maanden door maar had nu echt hoop dat hij zou gaan
Acteur? hij is volop bezig met de generale repetitiequote:Op maandag 3 april 2023 20:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je weet het niet.. misschien heeft de grote baas hem wel een baan aangeboden
Als je dat doorhebt dan is die ergernis minderquote:Op maandag 3 april 2023 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
Als je geen fanboy of hater bent dan is het best een voorspelbaar ventje als je een beetje logisch nadenkt en goed kijkt
Niet als acteur maar iets achter de schermen..quote:Op maandag 3 april 2023 20:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Acteur? hij is volop bezig met de generale repetitie
Ik nietquote:Op maandag 3 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]In het begin had ik dat heel erg , nu heb ik het 'geaccepteerd'
Ik kan het nu anders zien gelukkig
je denkt dat de FEBO daar in mee gaat?quote:Op maandag 3 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Als hij op deze manier voorkomt dat hij eruit gekickt wordt met een eventuele eliminatie morgen omdat ze denken dat ie toch wel gaat, dan rest niets anders te zeggen dan: well played
Die snap ik ff niet, ik denk niet de febo van jeff af wilquote:Op maandag 3 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Als hij op deze manier voorkomt dat hij eruit gekickt wordt met een eventuele eliminatie morgen omdat ze denken dat ie toch wel gaat, dan rest niets anders te zeggen dan: well played
En wat gaan “die anderen” dan laten zien denk je? Disney taferelen biljarten en klaverjassen?? Nou mij niet bellen dan.quote:Op maandag 3 april 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Zullen er weinig mee eens zijn maar ik heb graag nu even complete opruiming van de grootbekken. Dan krijgen anderen ook eens de kans om zich te laten zien. Nu gaan we weer verder met de bro's die al maanden alles onder controle houden. Het leek eindelijk uit elkaar te vallen.
Hoe kan hij eventueel geėlimineerd worden als hij zelf al opgestapt is?quote:Op maandag 3 april 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |