Gimenez voor 25 miljoen verkopen en dan Pepi halen voor iets van 8 tot 10 miljoen. Ik zou er voor tekenen. Gimenez kostte alles bij elkaar ook 7 miljoen toch?quote:Op maandag 3 april 2023 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Pepi kostte Augsburg 16 (!!) miljoen en doet het nu goed. Die zal dus niet goedkoop zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 april 2023 19:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gimenez voor 25 miljoen verkopen en dan Pepi halen voor iets van 8 tot 10 miljoen. Ik zou er voor tekenen. Gimenez kostte alles bij elkaar ook 7 miljoen toch?
Maar goed, eerst maar eens afwachten wat er van waar blijkt te zijn.Ik zou eigenlijk het liefst willen dat Gimenez nog een jaar blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hoeft hem deze zomer helemaal nog niet te verkopen, waarom zou je dan een marktconform bedrag vragen? Als ie de vorm van de 2e seizoenshelft volgend seizoen doortrekt is ie zo het dubbele waard.quote:Op maandag 3 april 2023 19:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voor 25 miljoen moet je hem morgen nog weg brengen joh.
Vind het weer tamelijk bizar hoe erg de transferwaardes van spelers van Feyenoord worden overschat door de eigen fans. Wat dat betreft gaan we vrolijk verder waar we afgelopen zomer zijn gebleven. Vrijwel alle reacties staan ook weer vol met mensen die schreeuwen dat het veel te weinig is en Te Kloese moet oprotten indien het waar is.
Oh ja ik ook hoor, maar ik zou het echt niet gek vinden als je hem verkoopt voor 25 miljoen.quote:Op maandag 3 april 2023 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het liefst willen dat Gimenez nog een jaar blijft.
De zilvervloot komt binnenvaren, je hebt geen gigantische schulden weg te werken en het is natuurlijk sowieso een ontzettend flauwekulbericht.quote:Op maandag 3 april 2023 19:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh ja ik ook hoor, maar ik zou het echt niet gek vinden als je hem verkoopt voor 25 miljoen.
Veel mensen lopen wat mij betreft wel héél hard van stapel wat betreft de nieuwe realiteit en huidige situatie van Feyenoord als je ziet wat voor bedragen mensen willen hebben voor Gimenez.
En dan te beseffen waar Feyenoord nog geen 2 jaar geleden stond. Toen kon je enkel bidden voor een bod op een speler van boven de 10 miljoen.
Ik geloof er ook vrij weinig van hoor, Santi lijkt me een verstandige jongen die het liefst nog een seizoentje blijft.quote:Op maandag 3 april 2023 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De zilvervloot komt binnenvaren, je hebt geen gigantische schulden weg te werken en het is natuurlijk sowieso een ontzettend flauwekulbericht.
Dat is nou niet echt een eerlijke vergelijking. Homegrown Engelsman + totaaldebiele eigenaar van Chelsea geeft een nogal vertekenend beeld.quote:Op maandag 3 april 2023 19:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Als PSV voor Madueke, die amper gespeeld heeft dit seizoen, al 38 miljoen vangt....
Dit inderdaad, waarom zou Gimenez dan niet minimaal 30 zijn? En je wil in de CL ook een beetje goed voor de dag komen. Trouwens, als hij daar een paar goaltjes maakt is hij zo 40/45 waard een zomer later.quote:Op maandag 3 april 2023 19:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Als PSV voor Madueke, die amper gespeeld heeft dit seizoen, al 38 miljoen vangt....
waarom zou je een veel belovende scorende spits die nog langer vastligt voor 20-25 miljoen laten gaan?quote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geloof er ook vrij weinig van hoor, Santi lijkt me een verstandige jongen die het liefst nog een seizoentje blijft.
[..]
Dat is nou niet echt een eerlijke vergelijking. Homegrown Engelsman + totaaldebiele eigenaar van Chelsea geeft een nogal vertekenend beeld.
De transfermarkt is qua gekte ook een markt waarbij de huizenmarkt verbleekt. De waarde van spelers is 90% hype en FOMO. Als je de illusie creëert dat clubs een speler moeten hebben voordat de concurrent hem aantrekt rijzen de prijzen meteen de pan uit. Er is nu veel hype om Feyenoord heen dus je kan een stuk meer vragen dan de realistische marktwaarde.quote:Op maandag 3 april 2023 19:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh ja ik ook hoor, maar ik zou het echt niet gek vinden als je hem verkoopt voor 25 miljoen.
Veel mensen lopen wat mij betreft wel héél hard van stapel wat betreft de nieuwe realiteit en huidige situatie van Feyenoord als je ziet wat voor bedragen mensen willen hebben voor Gimenez.
En dan te beseffen waar Feyenoord nog geen 2 jaar geleden stond. Toen kon je enkel bidden voor een bod op een speler van boven de 10 miljoen.
Heel europa is op zoek naar scorende spitsenquote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom zou je een veel belovende scorende spits die nog langer vastligt voor 20-25 miljoen laten gaan?
terwijl spelers als Kokcu, Geertruida, Hancko, Pedersen eerder op de nominatie staan om eventueel te verkopen
pistolero snapt niets van geldquote:Op maandag 3 april 2023 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel europa is op zoek naar scorende spitsen
Feyenoord kan voor hem vragen wat ze willen tenzij hij iets in zijn contract heeft staan daarover en dat lijkt me niet.....
Als Santiagio deze zomer voor ‘slechts’ 25 miljoen vertrekt ben ik ziedend op Te Kloese. Het is tijd dat Feyenoord nu ook eens wat hogere bedragen gaat vangen. Los daarvan moet hij gewoon blijven natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2023 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De transfermarkt is qua gekte ook een markt waarbij de huizenmarkt verbleekt. De waarde van spelers is 90% hype en FOMO. Als je de illusie creëert dat clubs een speler moeten hebben voordat de concurrent hem aantrekt rijzen de prijzen meteen de pan uit. Er is nu veel hype om Feyenoord heen dus je kan een stuk meer vragen dan de realistische marktwaarde.
Daarnaast moet je niet teveel willen cashen en een beetje speculeren op nog een goed seizoen (wat gewoon realistisch is als Slot blijft). Dan heb je de exposure van de CL en worden onze jonge spelers als het goed is nog meer waard.
Feyenoord heeft dit seizoen alweer heel veel geld verdient met de Euopa Ligue gelden, tv gelden. kaarverkoopquote:Op maandag 3 april 2023 20:05 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind alleen maar dat Feyenoord niet in de positie is om marktconforme bedragen voor zijn spelers te weigeren hoor jongens. Daarvoor is het (financiële) fundament nog veel te broos.
Dan vergeet je de recette broodjes kroket nog.quote:Op maandag 3 april 2023 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dit seizoen alweer heel veel geld verdient met de Euopa Ligue gelden, tv gelden. kaarverkoop
knvb beker geld
Wordt je kampioen dan krijg je 40 miljoen startgeld in Cl
tv gelden komen daar nog bij
kaartverkoop
Kokcu gaat zeker wel weg voor 20 plus
je heb nog wat uit kas van de verkopen van vorig seizoen
Feyenoord is wel een beetje uit de geldzorgen lijkt me nu
Of Bassey, Brobbey én Bergwijnquote:Op maandag 3 april 2023 20:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met alle transfers kunnen we straks gewoon twee nieuwe stadions kopen
Als je er 2 verkoopt voor een dik bedrag (en dat gaat echt wel lukken met Kokcu en wss Geertruida) en CL gelden meerekent hoef je voor de rest zeker geen marktconform bedrag meer te vragen. Sowieso hoef je niet per se vroeg in de window te verkopen zoals vorig seizoen. Als je Szymanski haalt is je selectie in principe rond voor volgend jaar.quote:Op maandag 3 april 2023 20:05 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind alleen maar dat Feyenoord niet in de positie is om marktconforme bedragen voor zijn spelers te weigeren hoor jongens. Daarvoor is het (financiële) fundament nog veel te broos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |