quote:Op maandag 3 april 2023 10:30 schreef tonja het volgende:
Ik mag Eunice wel. Die trekt zich werkelijk van niemand ene fuck aan en doet precies waar ze zelf zin in heeft. Sterke vrouw.
Eunice is ook een manipulatief persoonquote:Op maandag 3 april 2023 10:30 schreef tonja het volgende:
Ik mag Eunice wel. Die trekt zich werkelijk van niemand ene fuck aan en doet precies waar ze zelf zin in heeft. Sterke vrouw.
Precies dit, daarom streams uit als ze alles wegdraaien, gun ze die lol nietquote:Op maandag 3 april 2023 09:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het punt niet , zolang er nog mensen kijken gaat programma door , kijkcijfers zijn belangrijk
Ditquote:Op maandag 3 april 2023 10:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies dit, daarom streams uit als ze alles wegdraaien, gun ze die lol niet
-knip-quote:Op maandag 3 april 2023 10:31 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, het vlindertje....... nou geloof me, ze is totaal GEEN vlindertje!!! Zogenaamd onwetend, naïef...... mensen zoals zij zijn zo in en in gemeen, achterbaks, stiekem...... alles in hun eigen voordeel ten koste van anderen, ze gaan over lijken, vriendelijk lachend en verbaasd kijken......
Jeffrey is gestoord, heeft borderline, is alleen grappig, de meest negatieve benamingen heeft ze voor hem..... maar wel om zijn hals hangen als het haar uitkomt
Ja ik ook, en is altijd bezig, leert dingen wat ze wil.quote:Op maandag 3 april 2023 10:30 schreef tonja het volgende:
het is 'maar' tv zeg ik altijd, maar bij mensen zoals zij zie je dat het geen spel is, zo denkt ze werkelijk en dat maakt me boos, sorryquote:
Ze zijn er mee bezig , grote kans dat hij vandaag gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |