En nu wieberen! Weg!quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:24 schreef roos94 het volgende:
Ik vind deze Kees een beetje over het paard getild mannetje, weinig sympathiek.
quote:
Meer informatie ?quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ja en er komt dus nog een deel. "Kees solo". Hij heeft geen contact meer met zijn vader.
Christus te paard.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ja en er komt dus nog een deel. "Kees solo". Hij heeft geen contact meer met zijn vader.
Staat in datzelfde linkje. En hij schijnt bij Humberto daarover een uitspraak te hebben gedaan.quote:
Het is mongolen tv. Of armoedzaaiers. Of verslaafden. Laat Ellie Lust er op los en de tv begint te janken........quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Christus te paard.
Ik begin steeds een ergere hekel te krijgen aan Kees. Door dit soort figuren krijgen anderen met autisme gelijk zon stempel alsof iedereen automatisch zon idioot is.
Ah, hij kan wel mooi tekenen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Christus te paard.
Ik begin steeds een ergere hekel te krijgen aan Kees. Door dit soort figuren krijgen anderen met autisme gelijk zon stempel alsof iedereen automatisch zon idioot is.
Kun je een samenvatting geven? Ik heb nu niet de mogelijkheid te luisterenquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Staat in datzelfde linkje. En hij schijnt bij Humberto daarover een uitspraak te hebben gedaan.
https://www.nu.nl/317466/(...)-niet-meer-ziet.html
Ik heb het ook nog niet gekeken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je een samenvatting geven? Ik heb nu niet de mogelijkheid te luisteren
Mwah, vergis je niet in het jongste kind syndroom, en het belang van moeder om hem afhankelijk te houden (zodat iemand haar nodig zou blijven hebben).quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:23 schreef Blues het volgende:
Die vader irriteerde hem ook al in het eerste deel.
Die ouders hebben hun leven lang op hun tenen gelopen en nooit echt goede begeleiding gekregen hoe om te gaan met Kees.
Ook een generatieding hoor.
En toch blijf ik het opnemen voor die moeder, het was een symbiotische relatie met haar jongste en moeilijkste zoon, ze bleef geduldig in alle facetten. Mij viel in deze laatste doc op dat Kees echt het vloeken van zijn vader heeft geleerd of overgenomen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, vergis je niet in het jongste kind syndroom, en het belang van moeder om hem afhankelijk te houden (zodat iemand haar nodig zou blijven hebben).
Het is niet alleen een generatieding, hier hebben de ouders (lees: vooral de moeder) echt wel geprobeerd het kind maar vooral niet zelfstandig te laten zijn.
Dat al sowieso. Ik heb ook eigenlijk geen idee wat de documentaire maakster hier voor doel had. Integer een doc maken over een speciaal iemand of een typische autist?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:59 schreef Blues het volgende:
Wij vielen er toch pas in met de docu's toen Kees al volwassen was?
We waren er niet bij al die kind-jaren.
Het zit echt allemaal veel complexer in elkaar.
Dat vond ik wel meevallen, zowel qua zwaarmoedig als van de psychologie van de koude grond, meer dat ze zich door Kees niet in de luren laat leggen, zoals zijn moeder wel deed.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Die overbuurvrouw van hem was een apart zwaarmoedig typje en zag overal het negatieve van in,gedroeg zich als een psycholoog van de koude grond, iemand waar hij totaal geen hulp van gaat ondervinden. Maar wel mooi dat er nog een docu komt. Denk dat deze niet zo lang op zich laat wachten aan de voorstukjes te zien.
Wel een goede cliffhanger want ik moet eerlijk bekennen dat ik wel heel benieuwd ben wie die persoon is. Maar vond het ook wel erg apart met die kaartjes en cadeau's?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen, zowel qua zwaarmoedig als van de psychologie van de koude grond, meer dat ze zich door Kees niet in de luren laat leggen, zoals zijn moeder wel deed.
Overigens ben ik vooral bang dat Kees zich in de luren laat leggen door degene van de kaartjes aan het eind, die zelfs aangeduid werd als "vervanger van zijn moeder".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |