Ongetwijfeld. Ik denk niet dat ik hem ga testen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb de prime ook nog in mijn club. Die was best lang prima op 10 moet ik zeggen
Als die kaart 4*4* was dan was die 6 ton geweest. Heb die in de cup gebruikt en hij was echt prima.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Godver, pack een TOTS moments. Was alleen even vergeten dat Sissoko er ook 1 wasDacht de jackpot te hebben.
Ziet er prima uit ja, ben er ook niet ontevreden mee. Alleen als je aan Neymar of Sanches denkt, dan is Sissoko even een teleurstellingquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die kaart 4*4* was dan was die 6 ton geweest. Heb die in de cup gebruikt en hij was echt prima.
Ongekend hoe EA dat weer voor elkaar heeft gespeeld. Niet dat ik iets beter krijg dan David waarschijnlijk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja, ben er ook niet ontevreden mee. Alleen als je aan Neymar of Sanches denkt, dan is Sissoko even een teleurstelling![]()
Je krijgt trouwens nog 2 rode picks, Sissoko/Yedder/Verrati zaten niet in de opties, dus iedereen die klaar was met champs krijgt compensatie.
Ik heb echt iedere keer een totale nietsnut of waardeloze gozer uit die gegarandeerde packs. Sissoko is wel leuk en aardig, maar uiteindelijk kost die je 33k op de markt.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ongekend hoe EA dat weer voor elkaar heeft gespeeld. Niet dat ik iets beter krijg dan David waarschijnlijk.
Had uit een van die ligue 1 packs Nuno Mendes eens een keer niet de slechtste
Damn. Dacht ik de enige was. Echt dramatisch. En het spel was ook heel sloom afgelopen weekend.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 00:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat hebben ze met de passing gedaan in die laatste patch joh, wat een verschrikkelijk spel is dit. Als ik een euro kreeg voor iedere pass die te zacht of naar de verkeerde man gaat een euro kreeg was ik multi miljardair.
Nee zeker niet, dit is onspeelbaar geworden voor mij. Ik heb een middenveld met De Bruyne (99 passing), Modric (99 passing) en op de vleugels Reus (90 passing) en Diaby (90 passing) die beide 90+ short passing hebben. Zoveel passes, ook degene zonder risico over een meter of 5-10, gaan de helft van de tijd niet naar degene waar hij naar toe moet. Wat meer risicovolle passes met mijn verdedigers hoef ik niet eens te proberen, dat is gegarandeerd een goal tegen.quote:Op maandag 5 juni 2023 11:03 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Damn. Dacht ik de enige was. Echt dramatisch. En het spel was ook heel sloom afgelopen weekend.
30x84, kreeg Tomori als beste. Hoogste kaart daarna was Salah geloof ik. Wel maar een stuk of 10-12 84-rateds, dus goede fodder. Aantal TOTS was echter dramatisch met enkel Tomori.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wat kozen jullie bij de season rewards als laatste optie? Rooney, het pack 30x 84+, of de spelerskeuze? Ik twijfel nog maar ben er wel bijna.
Ja hetzelfde. Ik speel veel met combinaties enzo. Dus ik moet het van het passen hebben. Was gewoon niet te doen.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee zeker niet, dit is onspeelbaar geworden voor mij. Ik heb een middenveld met De Bruyne (99 passing), Modric (99 passing) en op de vleugels Reus (90 passing) en Diaby (90 passing) die beide 90+ short passing hebben. Zoveel passes, ook degene zonder risico over een meter of 5-10, gaan de helft van de tijd niet naar degene waar hij naar toe moet. Wat meer risicovolle passes met mijn verdedigers hoef ik niet eens te proberen, dat is gegarandeerd een goal tegen.
Spelerskeuze. Rooney had ik toch niets aan.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wat kozen jullie bij de season rewards als laatste optie? Rooney, het pack 30x 84+, of de spelerskeuze? Ik twijfel nog maar ben er wel bijna.
Updates op 17 mei en 24 mei blijkbaar, al staan er geen gameplay veranderingen in de patch notes.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nergens last van gehad is ook geen patch geweest geloof ik?
Denk dat het ouderwets server issues zijn. Het is Al zoveel beter geworden maar de laatste weken is het op sommige momenten echt bagger.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Updates op 17 mei en 24 mei blijkbaar, al staan er geen gameplay veranderingen in de patch notes.
Geen idee, maar bij mij komt bij wijze van spreken geen pass meer aan
Ja ik dacht dat ook omdat alles zo sloom was.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat het ouderwets server issues zijn. Het is Al zoveel beter geworden maar de laatste weken is het op sommige momenten echt bagger.
quote:Op maandag 5 juni 2023 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat het ouderwets server issues zijn. Het is Al zoveel beter geworden maar de laatste weken is het op sommige momenten echt bagger.
Vandaag was 100x beter, zullen de servers dus wel zijn.quote:Op maandag 5 juni 2023 20:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ook omdat alles zo sloom was.
Pack gekozen en met de inhoud SBC van Henry gedaan. Niet allerbeste kaart, maar Henry is een jeugdheld. Kan ik hem af en toe samen met Bergkamp in de spits zetten.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Schanulleke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |