Compleet achterlijk weer daar bij EA, 85 en 87 rated team voor een PL TOTS. Ieder jaar is het weer slechter en slechter dit spel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Koop gewoon een tots uit dat promo team wat er nu is die heb je voor discard waarde.
Denk dat je een beetje overschat hoe duur dat nog is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Compleet achterlijk weer daar bij EA, 85 en 87 rated team voor een PL TOTS. Ieder jaar is het weer slechter en slechter dit spel.
160k voor Ramsdale, Trippier of Odegaard. Ik weet het niet, klinkt niet aantrekkelijk opzich. Al had ik eerlijk gezegd wel in gedachten dat dat rond de 225k zou liggen inderdaad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje overschat hoe duur dat nog is.
160k en een flink aantal spelers zijn duurder dan de sbc.
Ja of 160k voor KDB, Saliba, Son, Varane etc etc. Het is wel een gokje waard imo. Ik kreeg een dupe Casemiro dus dat is niet bestquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
160k voor Ramsdale, Trippier of Odegaard. Ik weet het niet, klinkt niet aantrekkelijk opzich. Al had ik eerlijk gezegd wel in gedachten dat dat rond de 225k zou liggen inderdaad.
Ja tuurlijk, maar die kans is vrij klein. De odds op deze gegarandeerde packs zijn volgens mij al jaren laag. Ik kan me niet herinneren dat ik iets goeds heb gehad in de laatste 3 jaar in ieder gevalquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja of 160k voor KDB, Saliba, Son, Varane etc etc. Het is wel een gokje waard imo. Ik kreeg een dupe Casemiro dus dat is niet best
Ik had vorig jaar nog Gravenberch uit zo'n pack die was toen wel duur.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die kans is vrij klein. De odds op deze gegarandeerde packs zijn volgens mij al jaren laag. Ik kan me niet herinneren dat ik iets goeds heb gehad in de laatste 3 jaar in ieder geval
3421 probeer dat eensquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Rivals divisie 5 is weer de nieuwe elite divisie hoor![]()
Tering spel.
Ja ga ik doen, gisteren werd ik compleet overlopen door nagenoeg iedereen waar ik tegen speelde. Uit ellende maar een potje SB gespeeld voor Watkins, kreeg het niet voor elkaar mijn laatste potje te winnen in Rivalsquote:
Ja, ben ook 3 PL teams tegen gekomen. Of mensen lezen niet, of mensen doen het weer eens om andere spelers die wel de objectives doen lekker tegen te werken met hun super teams vol PL TOTS spelers. Gelukkig alle 3 gewonnen, verloor wel een penalty serie tegen een Bundesliga team omdat mijn keeper gewoonweg niet dook, terwijl ik beide pookjes naar de juiste hoek had.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die cup moet je spelen met bundesliga btw kwam verschillende BPL teams tegen.
Had Goretzka uit een dom pack in de store wat je kon kopen voor 15k
Nou die cup is de hele tijd geweest dat het niet uitmaakt welke league je speelde dus denk dat het gewoon niet lezen is. Sterker nog iemand zei het tegen mij anders had ik het ook niet gezienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 01:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, ben ook 3 PL teams tegen gekomen. Of mensen lezen niet, of mensen doen het weer eens om andere spelers die wel de objectives doen lekker tegen te werken met hun super teams vol PL TOTS spelers. Gelukkig alle 3 gewonnen, verloor wel een penalty serie tegen een Bundesliga team omdat mijn keeper gewoonweg niet dook, terwijl ik beide pookjes naar de juiste hoek had.
Wel een zieke pull, lekker man.
Koekoek, 1,5 miljoen.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Davies rood en Mane uit het 3 bundesliga tots pack. Hoffman kwam eruit gelopen dus was al teleurgesteld
Zo moet het ook zijn natuurlijk de kans op iets goed is zo minimaal.quote:
Upgrades zijn echt kut dit jaar ja. Die 9 common + 3 rare van de vorige jaren was vaak al niet veel soeps, maar dan kon je de commons tenminste nog voor de andere upgrades gebruiken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo moet het ook zijn natuurlijk de kans op iets goed is zo minimaal.
Weer die domme league upgrades en niets anders ernaast wat je kan grinden op gold upgrades na
Geef gewoon een 81+ playerpick erbij wat maakt het nou weer uit zou je zeggen. Tijdens TOTY deden ze dit wel gewoon.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Upgrades zijn echt kut dit jaar ja. Die 9 common + 3 rare van de vorige jaren was vaak al niet veel soeps, maar dan kon je de commons tenminste nog voor de andere upgrades gebruiken.
Lijkt mij ook een prima optie ja, het is tenslotte alweer mei.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef gewoon een 81+ playerpick erbij wat maakt het nou weer uit zou je zeggen. Tijdens TOTY deden ze dit wel gewoon.
Maar goed het stuurt domme mensen na de store want daar zijn alle packs zowat rare player packs
Sja nu speel je ander half uur kwalificatie, ram je die 8 rival potten er zsm uit want zit weer in elite, speel die cup en in het weekend uurtje of 4 WL. Ben je weer klaar voor de week he. Terwijl als er een leuke grind is ik daar echt uren aan kan spenderen.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een prima optie ja, het is tenslotte alweer mei.
Die Bundesliga cup hoef je ook niet te doen. Kreeg uiteraard weer de allergoedkoopste uit dat gegarandeerde BL packquote:Op maandag 15 mei 2023 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja nu speel je ander half uur kwalificatie, ram je die 8 rival potten er zsm uit want zit weer in elite, speel die cup en in het weekend uurtje of 4 WL. Ben je weer klaar voor de week he. Terwijl als er een leuke grind is ik daar echt uren aan kan spenderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |