Als het alleen heroes en icons zijn kun je net zo goed nu openen. Heb wel twee birthday icons gepackt deze promo maar het waren Rush en Veron dus goede fodderquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik mijn goede packs (20x 84, al die 85+ packs etc) maar weer bewaar tot vrijdag. Die nieuwe promo ziet er prima uit, en die fut bdays pack ik toch ook al niet
Is ook zo, maar buiten Vini, Guendouzi of Guimaraes zijn er niet echt spelers die ik graag wil qua fut bday. Die 3 pack ik toch niet, dus dan kan ik net zo goed de extra kans op top icons/heroes pakken denk ik. Kans dat ik ze pack is natuurlijk bizar klein, maar packs openen om fodder te krijgen zodat ik SBCs af te maken kan ik ook op vrijdag doen ipv vandaag.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het alleen heroes en icons zijn kun je net zo goed nu openen. Heb wel twee birthday icons gepackt deze promo maar het waren Rush en Veron dus goede fodder
Heb 1 van mijn 20x 82+ open gemaakt omdat ik fodder nodig had.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het alleen heroes en icons zijn kun je net zo goed nu openen. Heb wel twee birthday icons gepackt deze promo maar het waren Rush en Veron dus goede fodder
Lekker toch die blijft gewoon goedquote:Op woensdag 5 april 2023 23:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb 1 van mijn 20x 82+ open gemaakt omdat ik fodder nodig had.
MbappeVerder wel weinig fodder, maar boeiend.
Zeker, erg blij mee. Scheelt weer een half miljoen uitgeven.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker toch die blijft gewoon goed
Tsja fifa is toxic volk.quote:Op zondag 9 april 2023 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
Nadat ik een potje won in Champions kreeg ik een berichtje waarin ik verrot werd gescholden.
Dat heb ik in al mijn jaren online gamen nog niet eerder meegemaakt.
Hahaha. Ik kreeg een berichtje dat ik vals speelde. Geen idee hoe je dat doet maar vond het grappig haha. Kerel was gewoon slecht. FIFA heeft echt de meeste verrote community die ik ken.quote:Op zondag 9 april 2023 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
Nadat ik een potje won in Champions kreeg ik een berichtje waarin ik verrot werd gescholden.
Dat heb ik in al mijn jaren online gamen nog niet eerder meegemaakt.
Die 95 Del P ziet er erg goed uit. Sowieso vind ik Del P in Fifa altijd prettig spelen. Zelfs die 92 rated versie.quote:Op maandag 10 april 2023 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb nu die 92 Lahm, 88 Del Piero en 86 Torres gepacked. Zou leuk zijn om ook 1 van de goede te packen, al is die Lahm best bruikbaar denk ik.
Knap van je.quote:Op maandag 17 april 2023 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
18-2 gegaan in WL beetje jammer dat ik de 19-1 heb gechokete maar goed.
Trophy 88 Owen hierquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:11 schreef Geluiden het volgende:
Blij dat ik de Marquee Matchups nog heb gedaan. Kreeg 94 Gerrard (300K) uit de rewards.
Heb tot nu toe een 70 goede packs klaar staan slechtste zijn prime gold players packs. Verwacht dat we nog wel flink wat packs krijgen deze week dus de 100 moet lukken voor totsquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb nog 2x een 85+x5, 2x 83+x15 en 2x 84+x20 over. Denk dat ik die maar open wanneer Eredivisie en PL TOTS in packs zitten.
Kom amper aan spelen en grinden toe de laatste tijd, dus heb ze nog niet open gemaakt. Met TOTS heb je in ieder gegarandeerd hoge fodder in packs, en heb je een leuke kans op leuke en goede kaarten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |