abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208638798
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 09:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
De kwartfinale tegen AS Roma acht ik een 50/50 wedstrijd. De 2 voorgaande keren was het verschil iedere keer maar erg klein. Dus het kwartje kan zomaar een keer de goede kant opvallen, zeker met het zelfvertrouwen dat we nu meehebben.

Mochten we die kwartfinale doorkomen dan acht ik ons zeker niet kansloos om de finale te halen nee. Dan gaan we Bayer Leverkussen ook gewoon pakken denk ik. :P

Een eventuele finale heb je niet zomaar even gewonnen, maar goed, eerst überhaupt de kwartfinale maar eens overleven tegen AS Roma.
de finale haal je misschien ja

maar ten Hag of Juve maken jullie gewoon kapot. beetje als ons in 2017
Groot fan van User Wotte
  maandag 3 april 2023 @ 10:06:09 #122
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_208638803
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2023 10:04 schreef aTypisch het volgende:

[..]
jij stelde dat hierdoor mogelijk het volgende seizoen in gevaar kwam
Dat stelde ik helemaal niet.
pi_208638810
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:05 schreef Tjacka het volgende:

[..]
de finale haal je misschien ja

maar ten Hag of Juve maken jullie gewoon kapot. beetje als ons in 2017
Juventus of Manchester United zijn inderdaad wel een maatje te groot verwacht ik ja. Tenzij werkelijk alles meezit.

Maar goed, dromen mag. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 april 2023 @ 10:08:33 #124
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208638813
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2023 10:04 schreef aTypisch het volgende:

[..]
jij stelde dat hierdoor mogelijk het volgende seizoen in gevaar kwam
Nou dat denk ik dus ook, als Slot vertrekt kan alle progressie weer verloren gaan
pi_208638827
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Juventus of Manchester United zijn inderdaad wel een maatje te groot verwacht ik ja. Tenzij werkelijk alles meezit.

Maar goed, dromen mag. :P
Als je ze daadwerkelijk pas in de finale treft kan alles gebeuren. Dat zijn altijd wedstrijden op zich.
zie email 27 oktober
pi_208638829
quote:
Ja, dan heb je die tickets. Die verdien je tijdens het komende seizoen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 3 april 2023 @ 10:10:11 #127
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208638830
quote:
7s.gif Op maandag 3 april 2023 09:08 schreef onlogisch het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich al een beetje zorgen maakt om het era na Slotgod? Want de kans dat hij blijft na dit seizoen acht ik bijzonder klein. Ondanks dat die gast van PEC gehaald is omdat hij er gecharmeerd van is. Wie zou Slot in godsnaam op moeten volgen straks?

Na dit seizoen :

Slot weg. :{
Orrie weg. :{
Geertgod weg. :{ :{
+70 miljoen in kas, dat is wel lekker :7
Ik denk eigenlijk niet dat Slot vertrekt tenzij er een ideale club komt in de Premier League. Volgend jaar kan hij met Feyenoord ook het stapje vooruit maken natuurlijk. Meer financiële mogelijkheden, spelers die zich goed doorontwikkelen, Champions League voetbal en bij Feyenoord zit hij ontzettend veilig in zijn zetel. Komt ook nog eens bij dat Slot omwille van zijn kinderen liever nog één a twee jaar wacht.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_208638835
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Nou dat denk ik dus ook, als Slot vertrekt kan alle progressie weer verloren gaan
mag hij dan het prijzengeld en spelers meenemen als hij gaat?

er staat een brede selectie met langdurige contracten

dat je volgende coach volkomen kut is, kan ook gebeuren met een technisch manager of de beste bestuurders ooit
pi_208638844
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
We zouden dan zomaar weer in een zwart gat kunnen vallen, zoals de voorgaande keren na een succesvolle periode.

Maar de successen pakken ze ons dan niet meer af. :)

Ik maak me overigens vooral zorgen over het op orde blijven van de scouting. Dat is het halve werk. Met een hele goede scouting zou iedere Jan lul als trainer wel minimaal 3e moeten worden in ieder geval, en als dat onze ondergrens wordt dan is er in ieder geval geen man overboord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_208638847
maar ik ben dan ook voor een ONGEKEND TOPCONTRACT voor arnegod
pi_208638854
ben wel serieus benieuwd wie er op de lijstjes staat als eventuele vervanger
@ZKA
pi_208638864
Over ZKA gesproken. Ik meen me te herinneren dat hij ooit met het gerucht kwam dat Feyenoord interesse zou hebben in Earnest Stewart als nieuwe TD toch?
pi_208638878
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Earnest Stewart
die zit in ieder geval nu bij psv
pi_208638881
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2023 10:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Oh, helemaal gemist joh. :')
  maandag 3 april 2023 @ 10:16:16 #135
268491 fetX
pi_208638895
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2023 10:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Misschien heeft hij inmiddels zin in een stap hogerop.
  maandag 3 april 2023 @ 10:16:17 #136
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208638896
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2023 10:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]
mag hij dan het prijzengeld en spelers meenemen als hij gaat?

er staat een brede selectie met langdurige contracten

dat je volgende coach volkomen kut is, kan ook gebeuren met een technisch manager of de beste bestuurders ooit
Ik heb er meer vertrouwen in als er iemand specifiek voor het maken en bewaken van het technische beleid is aangesteld. Ik hoor Te Kloese niet op dezelfde manier praten over visie en scouting als Arnesen dat deed, voor hetzelfde geld schikt ie zich gewoon naar wat Slot wil en heeft ie zelf niet echt visie. Je wordt nu kampioen door de optelsom van kwaliteit in de selectie en de trainer, maar de marge is echt niet groot genoeg om met een matige trainer boven PSV/AZ te eindigen.
  maandag 3 april 2023 @ 10:16:45 #137
474254 GurneyIsBestOke
pi_208638899
Ik denk ook dat de vacature van Technisch Manager sowieso een stuk minder aansprekend is dan die van Technisch Directeur.
pi_208638901
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
maar van wat ik er tot nu toe van begrijp is het wel een ander soort functie dan 'normaal'

bij ajax zoeken ze weer zo'n overmars die alles naar zich toe trekt, volgens mij is de rol bij feyenoord veel meer ondersteunend en minder op eigen benen wat betreft beslissingen

geen idee hoe ze het bij psv doen
pi_208638906
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2023 10:12 schreef aTypisch het volgende:
@:ZKA
Hyballa
pi_208638912
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
misschien zijn broer Rot Steward?
Groot fan van User Wotte
pi_208638919
quote:
14s.gif Op maandag 3 april 2023 10:12 schreef aTypisch het volgende:
@:ZKA
Ik denk nog steeds dat ze Hulshoff willen doorschuiven.
pi_208638920
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik heb er meer vertrouwen in als er iemand specifiek voor het maken en bewaken van het technische beleid is aangesteld. Ik hoor Te Kloese niet op dezelfde manier praten over visie en scouting als Arnesen dat deed, voor hetzelfde geld schikt ie zich gewoon naar wat Slot wil en heeft ie zelf niet echt visie. Je wordt nu kampioen door de optelsom van kwaliteit in de selectie en de trainer, maar de marge is echt niet groot genoeg om met een matige trainer boven PSV/AZ te eindigen.
Inderdaad, en bovendien gebied de eerlijkheid te zeggen dat Ajax en PSV beiden een ongekend matig seizoen doormaken. Als zij allebei hun niveau halen pakken die ook een punt of 80 in een seizoen en is het nog maar de vraag of we kampioen worden.
  maandag 3 april 2023 @ 10:18:54 #143
474254 GurneyIsBestOke
pi_208638923
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is sowieso niet verstandig om maar één persoon zo aan de macht te hebben, los wat we van het functioneren van te Kloese vinden. Hoe goed hij het ook doet het kost één foto van zijn lul om de club in een diepe crisis te brengen zien we nu bij Ajax. Slot is en blijft een passant. Het succes van nu is heerlijk maar het is nog niet duurzaam.
pi_208638961
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is sowieso niet verstandig om maar één persoon zo aan de macht te hebben, los wat we van het functioneren van te Kloese vinden. Hoe goed hij het ook doet het kost één foto van zijn lul om de club in een diepe crisis te brengen zien we nu bij Ajax. Slot is en blijft een passant. Het succes van nu is heerlijk maar het is nog niet duurzaam.
vergeet niet dat Ajax al 25 verliespunten heeft dit seizoen. In elk normaal seizoen hadden jullie niet eens in de buurt gekomen natuurlijk. Het enige wat in het voordeel spreekt is dat jullie nu in het momentum kijken te komen en ja nu worden de prijzen verdeeld
Groot fan van User Wotte
pi_208638962
quote:
Ben ik trouwens de enige die zich al een beetje zorgen maakt om het era na Slotgod? Want de kans dat hij blijft na dit seizoen acht ik bijzonder klein. Ondanks dat die gast van PEC gehaald is omdat hij er gecharmeerd van is. Wie zou Slot in godsnaam op moeten volgen straks?

Na dit seizoen :

Ik heb dat ook hoor.

En kijk naar Ajax: het kan allemaal heel snel verkeren.

Dus ergens ga ik er al van uit dat het post-Slot tijdperk weer ouderwets kut zal zijn.
pi_208638975
quote:

Na dit seizoen :

als je zo voetbal beleeft kun je beter stoppen

feyenoord draait het beste seizoen dat ik ooit gezien heb, en daarna gaan er mensen weg ja
  maandag 3 april 2023 @ 10:23:58 #147
268491 fetX
pi_208638978
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hardop gelachen _O-
  maandag 3 april 2023 @ 10:30:35 #148
474254 GurneyIsBestOke
pi_208639071
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]
vergeet niet dat Ajax al 25 verliespunten heeft dit seizoen. In elk normaal seizoen hadden jullie niet eens in de buurt gekomen natuurlijk. Het enige wat in het voordeel spreekt is dat jullie nu in het momentum kijken te komen en ja nu worden de prijzen verdeeld
Uiteindelijk maakt dat niet zo uit, succes wordt wel vaker geboren uit toeval of het falen van anderen. Dit was altijd een opbouwjaar. Ik denk niet dat we hier hadden gestaan zonder de lul van Overmars en het falen van Schreuder, bovendien heeft de enorme mazzel die we dit seizoen Europees hebben gehad ook een positieve rol gespeeld. Maar ja, stukje butterfly effect.
pi_208639075
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Zelf ook wel veel onnodig laten liggen. Ook als je naar de periode net na de winterstop kijkt.

Alleen zijn we dat van Feyenoord gewend, dus valt het minder op.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_208639084
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Uiteindelijk maakt dat niet zo uit, succes wordt wel vaker geboren uit toeval of het falen van anderen. Dit was altijd een opbouwjaar. Ik denk niet dat we hier hadden gestaan zonder de lul van Overmars en het falen van Schreuder, bovendien heeft de enorme mazzel die we dit seizoen Europees hebben gehad ook een positieve rol gespeeld. Maar ja, stukje butterfly effect.
een overwinning aankomende woensdag gaat dat inderdaad versterken en zou bij ons ook weer in het koppie gaan spelen inderdaad.
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')