Als er meer budget vrijkomt, want daar valt of staat dit mee, zou ik dit zeker doen! Op zijn minst gewoon weer 100 dagen, dat is het originele format ook. Niet 86 dagen of korter. Wat een afgang is dat nog steeds!quote:Op maandag 3 april 2023 04:15 schreef DutchBlend het volgende:
- 6 maanden ipv 3 maanden
- Meer bewoners
- langere liveshows
- groter huis en tuin
- grotere slaapkamers met afscheidingen en een mix van 1 en 2 persoonsbedden
- meer drank
- meer luxe, waaronder goed eten/budget
- absoluut geen contact met thuis, ook niet via opdrachten
Daar valt of staat de toekomst van BB mee. Zonder kunnen ze het niet betalen, dus het is het delen van het budget. Het is wat het is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:38 schreef livelink het volgende:
Ik wil dat er niet meer krampachtig aan de verdeling Belgen/Nederlanders wordt vastgehouden.
Ja, dat argument vind ik dus raar. Dan ga je ervan uit dat Nederlanders niet meer kijken als er alleen nog Belgen over zijn en andersom. Dat je met helft/helft begint vind ik logisch, maar ik stem echt niet alleen op Nederlanders en ik verwacht dat Belgen ook niet alleen op Belgen stemmen. Laat het zich uitspelen zoals het gaat, zou ik denken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar valt of staat de toekomst van BB mee. Zonder kunnen ze het niet betalen, dus het is het delen van het budget. Het is wat het is.
Nee daar gaat het niet om, het gaat om budget en dus productiekosten. Die worden nu gedeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat argument vind ik dus raar. Dan ga je ervan uit dat Nederlanders niet meer kijken als er alleen nog Belgen over zijn en andersom. Dat je met helft/helft begint vind ik logisch, maar ik stem echt niet alleen op Nederlanders en ik verwacht dat Belgen ook niet alleen op Belgen stemmen. Laat het zich uitspelen zoals het gaat, zou ik denken.
Ja, maar dan ga je nog steeds van hetzelfde uit; dat kennelijk de Belgen of de Nederlanders niet meer mee willen betalen aan de productiekosten als er gedurende de looptijd teveel Belgen of Nederlanders afvallen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om, het gaat om budget en dus productiekosten. Die worden nu gedeeld.
Budget is alles. Als dat er niet is, is er geen nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je nog steeds van hetzelfde uit; dat kennelijk de Belgen of de Nederlanders niet meer mee willen betalen aan de productiekosten als er gedurende de looptijd teveel Belgen of Nederlanders afvallen.
Dat er bij de start evenveel Belgen als Nederlanders meedoen vind ik niet meer dan logisch, maar laat het concept de rest bepalen.
Maar waarom ga je er voetstoots vanuit dat een van beiden het budget niet langer wil betalen omdat er geen evenredige verdeling aan Belgen/Nederlanders is aan het eind?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Budget is alles. Als dat er niet is, is er geen nieuw seizoen.
Tja, ik hoop en denk dat je geen gelijk hebt. Ik zou het zeker eens een seizoen uitproberen. Ik verwacht dat de kijkers het leuker gaan vinden als er geen rare kunstgrepen worden toegepast om die verdeling maar gelijk te houden. En uiteindelijk zijn de kijkcijfers bepalend als het gaat om het verantwoorden van het budget.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Dat is toch altijd zo. Het is altijd Belg versus Nederlander.
Goh, en ik vind mezelf al behoudend.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
En die cijfers zijn goed. Don't fix it if it ain't broke.
Het aantal kijkers zal zeker dalen als een van dectwee lander niet meer vertegenwoordigt is. Het is alleen wel veel simpeler op te lossen door in ieder geval te zorgen dat er minimaal een van het land overblijft. Dan komt het extra element er echt bij zorgen dat je zo snel mogelijk alleen overblijft. Speel je landgenoten eruit wordt het dan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat argument vind ik dus raar. Dan ga je ervan uit dat Nederlanders niet meer kijken als er alleen nog Belgen over zijn en andersom. Dat je met helft/helft begint vind ik logisch, maar ik stem echt niet alleen op Nederlanders en ik verwacht dat Belgen ook niet alleen op Belgen stemmen. Laat het zich uitspelen zoals het gaat, zou ik denken.
Ja, maar dat gebeurt niet heel snel. Tot de laatste maand zullen er altijd wel kandidaten van beide landen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:20 schreef marky het volgende:
[..]
Het aantal kijkers zal zeker dalen als een van dectwee lander niet meer vertegenwoordigd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |