abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 april 2023 @ 21:21:12 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_208635570
Wat moet er anders in BB2024 volgens jou?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 2 april 2023 @ 21:28:12 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208635671
Iedereen die kijkt moet 100 euro krijgen per aflevering.
pindazakje
pi_208635708
meer tieten
lol
pi_208635886
Met meerdere overblijven , laatste week. Moeilijker opdrachten, strenger zijn. Straffen met gele en rode kaarten.
pi_208636547
Ik zou pas gaan kijken als de deelnemers naakt naar binnen gaan en met hun interpersoonlijke vaardigheden moeten samenwerken om 1. een onderkomen te bouwen/vuur maken/eten te vinden, 2. kleren te maken; 3. een dagelijkse bezigheid uit te voeren dat geld in het laatje kan brengen; 4. de boel te verkopen op bijv. Etsy

Iedere keer dat er iemand uit gaat moet alles weer opnieuw.

Dat geluiwammes op de bank en sociale gedoe over en weer, is een uitgemolken tv format. Niks aan. (vind ik).
Google is your friend, abuse your friends
pi_208636774
Grote/groteskere live en langere uitzendingen,liefst anderhalf uur, minder herhalingen daarin en meer entertainment. Doe live wat met de bewoners in de uitzending. Publiek erbij. Ik zou ook meer nieuwe bewoners toevoegen in de eerste weken van het seizoen. Deze presenteer je dan in de liveshow en gaat daarna gelijk het huis in. Meen dat er eens een seizoen BB was waar dit gedaan werd. Er was een exit en daarna kwam er gelijk weer een nieuwe inwoner bij. Ook de finaleweek zou ik met meerdere deelnemers in gaan, geen 4 maar 5 of 6. En dan op elke dag een exit. Zorg dat je meer traffic maakt waardoor je de streams ook leuker maakt om naar te kijken in die laatste weken. Het was de afgelopen jaren soms niet door te komen; gras zien groeien was boeiender! Dat kan er dus beter.
De opdrachten waren al veel beter dan in de afgelopen seizoenen alleen vaak nog wat ver gezocht en te moeilijk en minder 'TV-likeable'. Ik zou verder het huis anders in richten. Meer ruimte buiten, grotere game yard waar ook fysieke challenges gedaan kunnen worden met veel hoogtes, klim activiteiten en uithoudingsproeven. Hierbij hoeft alleen maar naar de Australische BB gekeken te worden en je hebt je opdrachten...
Ook zou ik het huis anders inrichten en die bedrooms eens helemaal anders inrichten na 3 seizoenen, ander kleurtje alleen zou ik niet voldoende vinden. Misschien is ook het idee om niet 2 maar 1 slaapkamer te gebruiken ook geen slechte zijn. Zo voorkom je kampjes en een strijd tussen b.v. bedroom rood en bedroom blauw. En mensen die last hebben van de snurkers; daarvoor zijn oordopjes voor uitgevonden anders is het dikke pech. Het mag dus ook nog wel een tandje harder en strenger komend seizoen, ook de stem van BB zou hier op uitgekozen mogen worden. De huidige stem heeft het prima gedaan de afgelopen 2 seizoenen maar ik denk dat het nu eens een andere stem moet gaan worden met de eisen zoals ik beschreef; strenger en harder. Dat was het wel tot zover. Misschien komt er nog wat bij me op later.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208636850
Alles!

- 100% BB dus letterlijk 0 privacy en alles 24/7 vrij te bekijken op TV en internet.

- Beter geselecteerde, meer uiteenlopende kandidaten waarvan sommige onvermijdelijk met elkaar gaat clashen,
sommig effectief 'tot alles bereid zijn' om te winnen, sommige echte rebellen enz...

- Geen inspraak van de kijker door stemmen en social media volgers.

- Kijkers zouden wel inspraak kunnen krijgen in het spelverloop, de proeven, de leefbaar- en moeilijkheidsgraad en
omstandigheden zonder dat het in het voor- of nadeel van bepaalde kandidaten kan worden gestuurd.

- Spelers drastischer de prijzenpot laten beïnvloeden, zowel positief als negatief met de mogelijkheid dat hij
meerdere keren tot of zelfs onder 0 kan gaan maar ook heel vet kan gespekt worden.

Enz... Minder 'gezellig samenzijn' en meedoen voor de aandacht, meer actie en drama.
pi_208636853
Iets betere casting (zover mogelijk -altijd afhankelijk van aanbod- en dit jaar viel uiteindelijk nog wel wat mee, zeker de helft was leuk en een aantal toppers, liever geen bullies meer).
En geen bewoner terug laten keren.

En dan ben ik al helemaal tevreden. Meer mag, maar hoeft niet imo.

Edit: oh ja en de finaleweek met meer invulling en wat oud bewoners die langskomen graag ;)

[ Bericht 34% gewijzigd door Willewa op 03-04-2023 00:06:03 ]
Leh-kùr
pi_208636862
Geen bewoners terug laten keren wat een blamage was dat zeg
pi_208636908
Gewoon weer een wekelijks boodschappenbudget en laat de bewoners zelf maar uitzoeken wat ze daarvoor bestellen. Die karige weekly basics zijn niet leuk om 3 maanden naar te kijken
pi_208637308
- 6 maanden ipv 3 maanden
- Meer bewoners
- langere liveshows
- groter huis en tuin
- grotere slaapkamers met afscheidingen en een mix van 1 en 2 persoonsbedden
- meer drank
- meer luxe, waaronder goed eten/budget
- absoluut geen contact met thuis, ook niet via opdrachten

[ Bericht 21% gewijzigd door DutchBlend op 03-04-2023 04:22:21 ]
pi_208643135
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2023 04:15 schreef DutchBlend het volgende:
- 6 maanden ipv 3 maanden
- Meer bewoners
- langere liveshows
- groter huis en tuin
- grotere slaapkamers met afscheidingen en een mix van 1 en 2 persoonsbedden
- meer drank
- meer luxe, waaronder goed eten/budget
- absoluut geen contact met thuis, ook niet via opdrachten
Als er meer budget vrijkomt, want daar valt of staat dit mee, zou ik dit zeker doen! Op zijn minst gewoon weer 100 dagen, dat is het originele format ook. Niet 86 dagen of korter. Wat een afgang is dat nog steeds!
En oja, ook geen back to reality weken zoals de afgelopen 2 seizoenen. Wat een onzin, laat de bewoners in de bubbel en vermoei ze niet met dingen die buiten het huis spelen; uitzondering als het gaat om echte privézaken.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 3 april 2023 @ 16:40:39 #13
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_208643163
Elektrische schok geven bij hysterisch gedrag en oh-my-god-geschreeuw.
pi_208643444
Nominaties niet door bewoners laten bepalen maar alles door de kijkers. Door de inhouse nominaties krijg je veel te veel bondjes en overleg.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_208644300
Nominaties voor de groep, succesformule van Utopia is dat. En levert leuke TV op. Alleen moeten de stemmen dan alleen vooraf aan BB worden doorgegeven. Ook hierbij meen ik dat dit bij oudere BB's wel eens is gedaan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208649122
Geen gilmensen meer, of iedere keer dat iemand toch zonodig moet gillen 24 uur duct tape op de mond voor straf.

Geen kandidaten kiezen die constant willen zingen.

Geen mensen meer terug laten keren, dat was echt grote blamage.

Zorgen voor een terechte winnaar, Bart stak namelijk nooit echt nooit nooit nooit met zijn kop boven het maaiveld uit, was gewoon de stille Willy in het huis.
  dinsdag 4 april 2023 @ 07:14:51 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208649763
Stemmen alleen voor de Videoland abbonees. Nu konden de TV kijkers stemmen die alleen op basis van een gemanipuleerde uitzending een mening vormen. Die zagen Bart iedere uitzending een of twee leuke dingen doen terwijl de streamers weten dat hij de rest van de dag zwijgend op de bank/hottub zat/lag

Ik begrijp dat de bewoners een IQ test moeten doen. Snap ik opzich ook wel maar zorg de volgende keer dan dat je een beetje mensen in het huis propt waar het IQ ongeveer even hoog is. Nu was er een te groot verschil tussen de "gezellige" mensen op rood en de "rustige" slimmere op blauw.
  dinsdag 4 april 2023 @ 07:38:59 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_208649863
Ik wil dat er niet meer krampachtig aan de verdeling Belgen/Nederlanders wordt vastgehouden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 4 april 2023 @ 07:42:59 #19
37150 livelink
pi_208649882
En alsjeblieft geen emotioneel geneuzel met videoboodschappen/brieven en foto's van het thuisfront. Dat is zo ontzettend nep. Als je geen 3 maanden weg kunt van huis, dan moet je niet meedoen.
pi_208653144
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:38 schreef livelink het volgende:
Ik wil dat er niet meer krampachtig aan de verdeling Belgen/Nederlanders wordt vastgehouden.
Daar valt of staat de toekomst van BB mee. Zonder kunnen ze het niet betalen, dus het is het delen van het budget. Het is wat het is.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 april 2023 @ 12:57:21 #21
37150 livelink
pi_208653271
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Daar valt of staat de toekomst van BB mee. Zonder kunnen ze het niet betalen, dus het is het delen van het budget. Het is wat het is.
Ja, dat argument vind ik dus raar. Dan ga je ervan uit dat Nederlanders niet meer kijken als er alleen nog Belgen over zijn en andersom. Dat je met helft/helft begint vind ik logisch, maar ik stem echt niet alleen op Nederlanders en ik verwacht dat Belgen ook niet alleen op Belgen stemmen. Laat het zich uitspelen zoals het gaat, zou ik denken.
pi_208653294
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:57 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dat argument vind ik dus raar. Dan ga je ervan uit dat Nederlanders niet meer kijken als er alleen nog Belgen over zijn en andersom. Dat je met helft/helft begint vind ik logisch, maar ik stem echt niet alleen op Nederlanders en ik verwacht dat Belgen ook niet alleen op Belgen stemmen. Laat het zich uitspelen zoals het gaat, zou ik denken.
Nee daar gaat het niet om, het gaat om budget en dus productiekosten. Die worden nu gedeeld.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 april 2023 @ 13:02:51 #23
37150 livelink
pi_208653352
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee daar gaat het niet om, het gaat om budget en dus productiekosten. Die worden nu gedeeld.
Ja, maar dan ga je nog steeds van hetzelfde uit; dat kennelijk de Belgen of de Nederlanders niet meer mee willen betalen aan de productiekosten als er gedurende de looptijd teveel Belgen of Nederlanders afvallen.

Dat er bij de start evenveel Belgen als Nederlanders meedoen vind ik niet meer dan logisch, maar laat het concept de rest bepalen.
pi_208653360
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:02 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, maar dan ga je nog steeds van hetzelfde uit; dat kennelijk de Belgen of de Nederlanders niet meer mee willen betalen aan de productiekosten als er gedurende de looptijd teveel Belgen of Nederlanders afvallen.

Dat er bij de start evenveel Belgen als Nederlanders meedoen vind ik niet meer dan logisch, maar laat het concept de rest bepalen.
Budget is alles. Als dat er niet is, is er geen nieuw seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 april 2023 @ 13:04:58 #25
37150 livelink
pi_208653377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 13:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Budget is alles. Als dat er niet is, is er geen nieuw seizoen.
Maar waarom ga je er voetstoots vanuit dat een van beiden het budget niet langer wil betalen omdat er geen evenredige verdeling aan Belgen/Nederlanders is aan het eind?

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')