Hoe verschrikkelijk moet je iemand wel niet demoniseren om vervolgens met de 'he's still a human being" verdediging te moeten aankomen? Allegiances? Hoezo? Je vindt dat hij de verkeerde beslissing heeft genomen of dat een goede improvisatie was. Dat is geen kwestie van allegience, daar ligt ook weer een complottheorie in besloten. Nee, Kravitz loop gruwelijk te drammen als een verongelijkt kind, maar ze zijn allemaal schandalig ver van het padje af.quote:Op zondag 2 april 2023 16:24 schreef Gehrman het volgende:
Ik vond overigens wel mooi wat Crofty zei over Masi nadat Ted Kravitz weer eens zat te stoken: "Good to see him in good health. No matter what your allegiances where in 2021, you have to remember that he’s still a human being".
Maar straf = strafpunten op de licentie toch?quote:
Hij heeft ook 2 punten gekregen voor zover ik weetquote:Op zondag 2 april 2023 20:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar straf = strafpunten op de licentie toch?
Ja duh, natuurlijk kan dat maar niet als je exclusieve TV rechten verkooptquote:Op zondag 2 april 2023 20:14 schreef daNpy het volgende:
Ja die Ted zegt wel tamelijk rare dingen, die heeft echt iets wat ie niet los kan laten. Die video van RPM slaat de spijker wel op zijn kop mbt die brief van MB ook.
Ik heb vandaag F1TV geprobeerd, met geluid van Viaplay. Dit was best te doen, gewoon rustig commentaar. We waren 45 min later begonnen en op het einde waren we dus aardig bijTerwijl we ook naar beneden zijn verhuisd en ontbijt hebben gemaakt
Wat ik alleen niet begrijp, is waarom de officieele F1 stream niet bekeken kan worden via een app op je TV. Dat is echt niet meer van deze tijd. Tegenwoordig heeft zo'n beetje élk bedrijf een app voor je telefoon, zelfs voor de meest grote onzin
Het ging er toch om dat Gasly geen straf + strafpunten kreeg (en dat dus een schorsing was geworden) omdat het een incident was in de 1e ronde, terwijl Sainz dus wel straf kreeg?quote:Op zondag 2 april 2023 20:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij heeft ook 2 punten gekregen voor zover ik weet
https://tweakers.net/camo(...)g%26name%3D4096x4096
Huh? Ik begrijp deze reactie niet denk ik?quote:Op zondag 2 april 2023 20:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk kan dat maar niet als je exclusieve TV rechten verkoopt
F1TV mag geen app beschikbaar maken voor Smart/Connected tv's vanwege de TV rechten die ze verkopen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Huh? Ik begrijp deze reactie niet denk ik?
F1TV kan toch net zo goed een app voor hun stream maken? Dan hoef je niet met je laptop en browser te kloten. Of bedoel je dat niet?
Nee, dat kan niet omdat F1 de TV rechten exclusief verkooptquote:Op zondag 2 april 2023 20:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Huh? Ik begrijp deze reactie niet denk ik?
F1TV kan toch net zo goed een app voor hun stream maken? Dan hoef je niet met je laptop en browser te kloten. Of bedoel je dat niet?
Oke, raar.quote:Op zondag 2 april 2023 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
F1TV mag geen app beschikbaar maken voor Smart/Connected tv's vanwege de TV rechten die ze verkopen.
Ze hebben wel gewoon app's voor mobiel, tablet en kastjes zoal apple tv
Yep, FIA doet weer een FIA’tjequote:Op zondag 2 april 2023 20:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat Gasly geen straf + strafpunten kreeg (en dat dus een schorsing was geworden) omdat het een incident was in de 1e ronde, terwijl Sainz dus wel straf kreeg?
Dat kon 2 seizoenen geleden ook. Toen had ik de F1TV app gewoon op mijn tv. Daarna kon het niet meer.quote:Op zondag 2 april 2023 20:14 schreef daNpy het volgende:
Ja die Ted zegt wel tamelijk rare dingen, die heeft echt iets wat ie niet los kan laten. Die video van RPM slaat de spijker wel op zijn kop mbt die brief van MB ook.
Ik heb vandaag F1TV geprobeerd, met geluid van Viaplay. Dit was best te doen, gewoon rustig commentaar. We waren 45 min later begonnen en op het einde waren we dus aardig bijTerwijl we ook naar beneden zijn verhuisd en ontbijt hebben gemaakt
Wat ik alleen niet begrijp, is waarom de officieele F1 stream niet bekeken kan worden via een app op je TV. Dat is echt niet meer van deze tijd. Tegenwoordig heeft zo'n beetje élk bedrijf een app voor je telefoon, zelfs voor de meest grote onzin
Ze hadden dus vroeger wél een app.quote:Op zondag 2 april 2023 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
F1TV mag geen app beschikbaar maken voor Smart/Connected tv's vanwege de TV rechten die ze verkopen.
Ze hebben wel gewoon app's voor mobiel, tablet en kastjes zoal apple tv
Die app bestaat nog steeds, alleen wordt deze niet meer beschikbaar gemaakt voor Smart/Connected TV's. Ziggo had geen moeite met F1TV, sterker nog als je als Ziggo klant Ziggo Sport Totaal had kon je gratis gebruik maken van F1TV pro.quote:Op zondag 2 april 2023 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hadden dus vroeger wél een app.
Ah, ok. Het is i.v.m. de rechten die (in Nederland) aan Viaplay verkocht zijn dus?quote:Op zondag 2 april 2023 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die app bestaat nog steeds, alleen wordt deze niet meer beschikbaar gemaakt voor Smart/Connected TV's. Ziggo had geen moeite met F1TV, sterker nog als je als Ziggo klant Ziggo Sport Totaal had kon je gratis gebruik maken van F1TV pro.
Juist. Geld trouwens voor bijna alle landen.quote:Op zondag 2 april 2023 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Het is i.v.m. de rechten die (in Nederland) aan Viaplay verkocht zijn dus?
Helder, thanks!quote:Op zondag 2 april 2023 21:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Juist. Geld trouwens voor bijna alle landen.
Alle landen, in het VK ook bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 april 2023 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Het is i.v.m. de rechten die (in Nederland) aan Viaplay verkocht zijn dus?
Wel terecht, imho. Sainz is volledig schuld doordat hij te laat remde en daardoor Alonso raakte. Dat wordt tegenwoordig altijd bestraft, ook in de eerste ronde na een (her)start. Bij Gasly was het meer door de drukte in het middenveld dat er geen ruimte meer was. Dat wordt meestal niet bestraft in de eerste ronde na een start.quote:Op zondag 2 april 2023 20:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat Gasly geen straf + strafpunten kreeg (en dat dus een schorsing was geworden) omdat het een incident was in de 1e ronde, terwijl Sainz dus wel straf kreeg?
Zegt natuurlijk niks. Vettel had al die eerste plaatsen vooral vanwege een hele dominante auto en een hele matige teamgenoot.quote:Op zondag 2 april 2023 21:58 schreef Nober het volgende:
80 Podiums
42-17-21 Vettel
41-24-15 Schumacher
41-23-16 Senna
39-27-14 Prost
39-22-19 Hamilton
37-27-16 Verstappen
30-28-22 Alonso
20-30-30 Räikkönen
Bij sommige providers kan dat wel.quote:Op zondag 2 april 2023 20:14 schreef daNpy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |