abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 14:35:12 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208668238
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2023 14:34 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Geen probleem, aangezien ik al weet wat er bij de herstart gebeurde _O- plus Abu Dhabi heeft alles al goed gemaakt.

|:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_208668284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 13:13 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ga je weer. Miami is één keer geweest. Las Vegas nog nooit.... 8)7
En Miami vorig jaar was een hele aardige race, volgens mij.
  woensdag 5 april 2023 @ 14:51:40 #278
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_208668415
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik heb even wat livetopics van toen doorgebladerd, aan de reacties te zien was het idd niet de meest interessante race tot de klapband van Max.
Kan zijn dat ik die race toch boeiend vond omdat toen echt duidelijk werd dat Verstappen mee kon doen om het WK. Dat vond ik toch erg opwindend om naar te kijken.
Rini dankjewel.
pi_208668441
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 13:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Van Baku werd na de eerste race ook gezegd dat het mokersaai was..
Bij Baku hangt het van twee dingen af, welke banden compound Pirelli kiest en hoe hoog de rekeningen voor schadeherstel in de support klassen zijn geweest. het wordt saai naarmate er meer chaos in de voorbereiding is.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 14:58:57 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208668500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 14:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En Miami vorig jaar was een hele aardige race, volgens mij.
Even bladerend op Reddit (een aantal gekke Amerikanen negerend) is mijn conclusie dat het een race was. Niet boeiend, niet slaapverwekkend. Gewoon een race zoals je die zou verwachten van een stratencircuit en veel te overhypet werd. De tv directie was wel echt rampzalig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 5 april 2023 @ 15:46:32 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208668946
quote:
2s.gif Op woensdag 5 april 2023 14:17 schreef Jane het volgende:

[..]
De buren van het appartement waar we verbleven hadden een haan die af en toe begon te kraaien, dus zelfs slapen lukte niet. B-) @:Tijn moet ergens nog een filmpje hebben van tijdens de race.
Of de haan zat ook te kijken en begreep dat we hem nodig hadden om wakker te blijven, natuurlijk. :Z
dat is geen haan, maar een klok/wekker
  woensdag 5 april 2023 @ 16:03:32 #282
62913 Blik
The one and Only!
pi_208669072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 14:53 schreef Sabata het volgende:

[..]
Bij Baku hangt het van twee dingen af, welke banden compound Pirelli kiest en hoe hoog de rekeningen voor schadeherstel in de support klassen zijn geweest. het wordt saai naarmate er meer chaos in de voorbereiding is.
Ik denk eigenlijk dat het eerste punt voor ongeveer iedere race kan gelden. Eigenlijk was de race van afgelopen week na de rode vlag een groot snoozefest tot aan lap 55. Iedereen zat op de harde band met dezelfde strategie, die ook nog eens allemaal in dezelfde ronde was ingezet. En de bandendegradatie was dermate laag dat ze ook allemaal een volledige GP hadden kunnen rijden op die harde band.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 16:36:08 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208669447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Even bladerend op Reddit (een aantal gekke Amerikanen negerend) is mijn conclusie dat het een race was. Niet boeiend, niet slaapverwekkend. Gewoon een race zoals je die zou verwachten van een stratencircuit en veel te overhypet werd. De tv directie was wel echt rampzalig.
Directie is al een paar jaar, op bijna iedere circuit, een fucking ramp. Dit hoor je niet toe te schrijven aan Miami.

Australië afgelopen weekend was echt een RAMP echt niet normaal hoe vaak zij het hebben verneukt. Lekker naar een on-board of zelfs helmet cam switchen midden in een inhaalactie. Nee dan zie je veel, bedankt ... heb echt een paar keer lopen roepen naar de TV _O- Niet één keer, niet twee keer, niet drie keer, maar gewoon 75% van de tijd zat je de inhaalacties te missen, omdat ze een onmogelijke camera kozen.

Volgens velen hoort Australië er wel altijd bij, maar als je naar afgelopen weekend kijkt was het toch echt een grote snoozefest? Zoals jij zelf al mooi zei, naartoe rijden, groen knopje indrukken, voorbij snellen, en gaaaaap. Denk dat de problemen bij de F1 liggen en niet alleen bij de circuits. De auto's zijn te lomp en sinds de regelwijzigingen na het gejank van Mercedes vorig jaar gaat het volgen van auto's ook lang niet meer zo soepel. Zij hebben prima werkende regels totaal verneukt, omdat een paar teams hun auto niet op orde hadden.

Ik vond de race in Miami verder ook niet boeiend, maar ook niet belachelijk saai, een gewone race, niks bijzonders. Ik vond dat neppe gedoe met zo'n nep baai etc. wel lachwekkend _O- en dat hoeft van mij ook niet.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 16:38:57 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208669480
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 16:36 schreef Evenstar het volgende:
Volgens velen hoort Australië er wel altijd bij, maar als je naar afgelopen weekend kijkt was het toch echt een grote snoozefest? Zoals jij zelf al mooi zei, naartoe rijden, groen knopje indrukken, voorbij snellen, en gaaaaap.
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd is Australië gewoon verkloot door die rode vlag na de crash van Albon. En wie weet had Alonso nog even flink aangedrongen bij Hamilton als de race niet 5 ronden voor het einde stilgelegd werd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 16:53:20 #285
416575 crew  Evenstar
pi_208669637
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 16:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd is Australië gewoon verkloot door die rode vlag na de crash van Albon. En wie weet had Alonso nog even flink aangedrongen bij Hamilton als de race niet 5 ronden voor het einde stilgelegd werd.
Mja, zit wat in, maar het bevestigt ook wel een beetje wat ik eerder zei.

Spa is cool, maar wordt verneukt door DRS.
Australië is geweldig, maar rode vlag was kut.
Monaco hoort er bij, want strategie is belangrijk, hoe kut de baan ook is.

... etc. Als je een bepaalde mening hebt is het makkelijk om er iets bij te zoeken wat in je straatje past. Het is daarom lastig om dit soort discussies te voeren (en dit geldt net zo goed voor mij trouwens, dus heb het niet alleen over jou of anderen :P).

Ben wel benieuwd wat jij vond van de beelden in Australië? Hoe wordt dat geregeld trouwens, ieder land heeft toch een eigen regie of is er een standaard team? Als ik zie hoe vaak ze het op een soortgelijke manier verneuken zou je bijna denken dat het één team is of zij hebben allemaal dezelfde training gehad _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 17:00:39 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208669699
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 16:53 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Mja, zit wat in, maar het bevestigt ook wel een beetje wat ik eerder zei.

Spa is cool, maar wordt verneukt door DRS.
Australië is geweldig, maar rode vlag was kut.
Monaco hoort er bij, want strategie is belangrijk, hoe kut de baan ook is.

... etc. Als je een bepaalde mening hebt is het makkelijk om er iets bij te zoeken wat in je straatje past. Het is daarom lastig om dit soort discussies te voeren (en dit geldt net zo goed voor mij trouwens, dus heb het niet alleen over jou of anderen :P).

Ben wel benieuwd wat jij vond van de beelden in Australië? Hoe wordt dat geregeld trouwens, ieder land heeft toch een eigen regie of is er een standaard team? Als ik zie hoe vaak ze het op een soortgelijke manier verneuken zou je bijna denken dat het één team is of zij hebben allemaal dezelfde training gehad _O-
Tja... welk excuus heeft Baku? Australië is helemaal dood gemaakt door die rode vlag, maar heeft toch nog wat gerace opgeleverd dat niet onder doet voor de gemiddelde race in Baku. In Baku kan je de drs wel weghalen, maar dan denk ik dat het probleem nog groter wordt. Spa wordt echt niet aanbeden door de fans omdat het Spa is, dat circuit heeft die status meer dan verdiend. En als je dan kijkt waarom die race de laatste tijd zo tegen valt, kom je toch al vrij gauw tot de conclusie dat de DRS zone op Kemmel te krachtig is.

Als je safety cars en dergelijke nodig hebt om een leuke race te verzorgen, ben je geen goede baan. Miami kan dit jaar de meest geweldige race opleveren door wat leuk getimede crashes, maar dat betekent niet automatisch dat die baan goed is, het waren gewoon optimale omstandigheden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 5 april 2023 @ 17:25:32 #288
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_208669968
Ik vond Melbourne zelden leveren. Ik lees hierboven dat mensen het een goed circuit vinden, ik kan met vrijwel alleen saaie races herinneren. Adelaide was veel gaver dan Melbourne.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 17:57:22 #289
416575 crew  Evenstar
pi_208670302
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 17:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vond Melbourne zelden leveren. Ik lees hierboven dat mensen het een goed circuit vinden, ik kan met vrijwel alleen saaie races herinneren. Adelaide was veel gaver dan Melbourne.
Ik kan mij ook niet echt een hele leuke/spannende race in Melbourne herinneren eigenlijk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 18:00:57 #290
416575 crew  Evenstar
  woensdag 5 april 2023 @ 18:25:04 #291
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_208670619
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 14:30 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Wat een intense treurigheid trouwens hoe dat topic toen direct overspoeld werd met trolletjes :D :')
Wordt ook wel enigszins uitgelokt.
Een slechte uitslag van Ajax trekt ook onmiddellijk trollende Feyenoorders naar het Ajax-topic. En andersom ook.
Dat krijg je als er merendeels maar één geluid te horen is.
Wie dit leest is gek
  woensdag 5 april 2023 @ 18:37:16 #292
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208670768
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 16:53 schreef Evenstar het volgende:

Hoe wordt dat geregeld trouwens, ieder land heeft toch een eigen regie of is er een standaard team? Als ik zie hoe vaak ze het op een soortgelijke manier verneuken zou je bijna denken dat het één team is of zij hebben allemaal dezelfde training gehad _O-
O. Mol had het daar nog over afgelopen race en het schijnt een standaardteam te zijn, dat voornamelijk uit Britten bestaat. Die kiezen er dus voor wat er in beeld is, enz.
M.a.w., de regie heeft best veel invloed op de indruk die de kijker krijgt m.b.t. bepaalde overtredingen als tracklimits e.d. Coureur X en coureur Y kunnen zich er beide net zo schuldig aan maken (of net niet), maar als je het alleen van X in beeld krijgt (en in de herhaling), dan is toch de indruk gewekt dat hij er wel een paar keer overheen zal zijn gegaan. Zelfde geldt natuurlijk voor welke boordradio's er uitgezonden worden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 5 april 2023 @ 18:52:52 #293
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208670955
Alleen Monaco heeft/had een eigen regieteam. De rest van de races wordt gedaan door het team van de FOM.

En van die uitzonderingen voor Monaco (ook eigen baansponsors, etc) wil de F1 af.

Ik meen dat dat een van de punten was in de contractonderhandelingen met Monaco afgelopen jaar, dus het kan zijn die race nu ook door het standaard regieteam gedaan wordt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 5 april 2023 @ 19:39:31 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_208671724
quote:
14s.gif Op woensdag 5 april 2023 18:52 schreef Starflyer het volgende:
Alleen Monaco heeft/had een eigen regieteam. De rest van de races wordt gedaan door het team van de FOM.

En van die uitzonderingen voor Monaco (ook eigen baansponsors, etc) wil de F1 af.

Ik meen dat dat een van de punten was in de contractonderhandelingen met Monaco afgelopen jaar, dus het kan zijn die race nu ook door het standaard regieteam gedaan wordt.
Dan wordt het er niet beter op ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 5 april 2023 @ 19:46:16 #295
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208671872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 19:39 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dan wordt het er niet beter op ...
De regie in Monaco was de afgelopen jaren ook niet best.

No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 5 april 2023 @ 21:07:19 #296
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_208673920

Boh,...LEC vorig jaar en nu *O* -O-
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 april 2023 @ 23:15:31 #297
416575 crew  Evenstar
pi_208677501
quote:
2s.gif Op woensdag 5 april 2023 18:37 schreef Jane het volgende:

[..]
O. Mol had het daar nog over afgelopen race en het schijnt een standaardteam te zijn, dat voornamelijk uit Britten bestaat. Die kiezen er dus voor wat er in beeld is, enz.
M.a.w., de regie heeft best veel invloed op de indruk die de kijker krijgt m.b.t. bepaalde overtredingen als tracklimits e.d. Coureur X en coureur Y kunnen zich er beide net zo schuldig aan maken (of net niet), maar als je het alleen van X in beeld krijgt (en in de herhaling), dan is toch de indruk gewekt dat hij er wel een paar keer overheen zal zijn gegaan. Zelfde geldt natuurlijk voor welke boordradio's er uitgezonden worden.
Man, je zou dan toch verwachten dat het wat beter in beeld wordt gebracht. Snap niet dat ze denken dat men zo graag de hele tijd on-board beelden wil zien. Af en toe leuk, maar als er een inhaalactie is wil ik het geheel zien, niet een on-board.

Ze zijn inderdaad erg selectief wat betreft radio. Als ik live kijk heb ik van radio van Max op een headset en gewoon geluid op TV, dus dan merk je soms wel hoe willekeurig ze knippen en plakken. Nou heb ik nooit meegeluisterd met Lewis, maar ik ga er van uit dat hij ook wel iets meer roept dan alleen maar dat zijn banden ruk zijn. Nu hoor je hem alleen maar als hij iets over zijn banden roept.
pi_208678144
De regie miste erg veel inhaalacties. Telkens in de herhaling getoond.
pi_208679766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 17:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zelfde hier, de race is normaliter al dood nog voordat 'ie begonnen is. Treintje rijden _O_
pi_208679792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
3 slaapverwekkende races, 1 race zozo, maar men doet alsof het een fantastische baan is die altijd mooie races oplevert. Wat boeit het nou wie er op het hoogste treedje staat als de race verder oersaai is :')
Well done Baku :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')