quote:Op woensdag 5 april 2023 14:34 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen probleem, aangezien ik al weet wat er bij de herstart gebeurdeplus Abu Dhabi heeft alles al goed gemaakt.
En Miami vorig jaar was een hele aardige race, volgens mij.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ga je weer. Miami is één keer geweest. Las Vegas nog nooit....
Kan zijn dat ik die race toch boeiend vond omdat toen echt duidelijk werd dat Verstappen mee kon doen om het WK. Dat vond ik toch erg opwindend om naar te kijken.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb even wat livetopics van toen doorgebladerd, aan de reacties te zien was het idd niet de meest interessante race tot de klapband van Max.
Bij Baku hangt het van twee dingen af, welke banden compound Pirelli kiest en hoe hoog de rekeningen voor schadeherstel in de support klassen zijn geweest. het wordt saai naarmate er meer chaos in de voorbereiding is.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Van Baku werd na de eerste race ook gezegd dat het mokersaai was..
Even bladerend op Reddit (een aantal gekke Amerikanen negerend) is mijn conclusie dat het een race was. Niet boeiend, niet slaapverwekkend. Gewoon een race zoals je die zou verwachten van een stratencircuit en veel te overhypet werd. De tv directie was wel echt rampzalig.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En Miami vorig jaar was een hele aardige race, volgens mij.
dat is geen haan, maar een klok/wekkerquote:Op woensdag 5 april 2023 14:17 schreef Jane het volgende:
[..]
De buren van het appartement waar we verbleven hadden een haan die af en toe begon te kraaien, dus zelfs slapen lukte niet.@:Tijn moet ergens nog een filmpje hebben van tijdens de race.
Of de haan zat ook te kijken en begreep dat we hem nodig hadden om wakker te blijven, natuurlijk.
Ik denk eigenlijk dat het eerste punt voor ongeveer iedere race kan gelden. Eigenlijk was de race van afgelopen week na de rode vlag een groot snoozefest tot aan lap 55. Iedereen zat op de harde band met dezelfde strategie, die ook nog eens allemaal in dezelfde ronde was ingezet. En de bandendegradatie was dermate laag dat ze ook allemaal een volledige GP hadden kunnen rijden op die harde band.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bij Baku hangt het van twee dingen af, welke banden compound Pirelli kiest en hoe hoog de rekeningen voor schadeherstel in de support klassen zijn geweest. het wordt saai naarmate er meer chaos in de voorbereiding is.
Directie is al een paar jaar, op bijna iedere circuit, een fucking ramp. Dit hoor je niet toe te schrijven aan Miami.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even bladerend op Reddit (een aantal gekke Amerikanen negerend) is mijn conclusie dat het een race was. Niet boeiend, niet slaapverwekkend. Gewoon een race zoals je die zou verwachten van een stratencircuit en veel te overhypet werd. De tv directie was wel echt rampzalig.
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd is Australië gewoon verkloot door die rode vlag na de crash van Albon. En wie weet had Alonso nog even flink aangedrongen bij Hamilton als de race niet 5 ronden voor het einde stilgelegd werd.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:36 schreef Evenstar het volgende:
Volgens velen hoort Australië er wel altijd bij, maar als je naar afgelopen weekend kijkt was het toch echt een grote snoozefest? Zoals jij zelf al mooi zei, naartoe rijden, groen knopje indrukken, voorbij snellen, en gaaaaap.
Mja, zit wat in, maar het bevestigt ook wel een beetje wat ik eerder zei.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd is Australië gewoon verkloot door die rode vlag na de crash van Albon. En wie weet had Alonso nog even flink aangedrongen bij Hamilton als de race niet 5 ronden voor het einde stilgelegd werd.
Tja... welk excuus heeft Baku? Australië is helemaal dood gemaakt door die rode vlag, maar heeft toch nog wat gerace opgeleverd dat niet onder doet voor de gemiddelde race in Baku. In Baku kan je de drs wel weghalen, maar dan denk ik dat het probleem nog groter wordt. Spa wordt echt niet aanbeden door de fans omdat het Spa is, dat circuit heeft die status meer dan verdiend. En als je dan kijkt waarom die race de laatste tijd zo tegen valt, kom je toch al vrij gauw tot de conclusie dat de DRS zone op Kemmel te krachtig is.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, zit wat in, maar het bevestigt ook wel een beetje wat ik eerder zei.
Spa is cool, maar wordt verneukt door DRS.
Australië is geweldig, maar rode vlag was kut.
Monaco hoort er bij, want strategie is belangrijk, hoe kut de baan ook is.
... etc. Als je een bepaalde mening hebt is het makkelijk om er iets bij te zoeken wat in je straatje past. Het is daarom lastig om dit soort discussies te voeren (en dit geldt net zo goed voor mij trouwens, dus heb het niet alleen over jou of anderen).
Ben wel benieuwd wat jij vond van de beelden in Australië? Hoe wordt dat geregeld trouwens, ieder land heeft toch een eigen regie of is er een standaard team? Als ik zie hoe vaak ze het op een soortgelijke manier verneuken zou je bijna denken dat het één team is of zij hebben allemaal dezelfde training gehad
Ik kan mij ook niet echt een hele leuke/spannende race in Melbourne herinneren eigenlijk.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vond Melbourne zelden leveren. Ik lees hierboven dat mensen het een goed circuit vinden, ik kan met vrijwel alleen saaie races herinneren. Adelaide was veel gaver dan Melbourne.
Wordt ook wel enigszins uitgelokt.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat een intense treurigheid trouwens hoe dat topic toen direct overspoeld werd met trolletjes![]()
O. Mol had het daar nog over afgelopen race en het schijnt een standaardteam te zijn, dat voornamelijk uit Britten bestaat. Die kiezen er dus voor wat er in beeld is, enz.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:53 schreef Evenstar het volgende:
Hoe wordt dat geregeld trouwens, ieder land heeft toch een eigen regie of is er een standaard team? Als ik zie hoe vaak ze het op een soortgelijke manier verneuken zou je bijna denken dat het één team is of zij hebben allemaal dezelfde training gehad
Dan wordt het er niet beter op ...quote:Op woensdag 5 april 2023 18:52 schreef Starflyer het volgende:
Alleen Monaco heeft/had een eigen regieteam. De rest van de races wordt gedaan door het team van de FOM.
En van die uitzonderingen voor Monaco (ook eigen baansponsors, etc) wil de F1 af.
Ik meen dat dat een van de punten was in de contractonderhandelingen met Monaco afgelopen jaar, dus het kan zijn die race nu ook door het standaard regieteam gedaan wordt.
De regie in Monaco was de afgelopen jaren ook niet best.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan wordt het er niet beter op ...
Man, je zou dan toch verwachten dat het wat beter in beeld wordt gebracht. Snap niet dat ze denken dat men zo graag de hele tijd on-board beelden wil zien. Af en toe leuk, maar als er een inhaalactie is wil ik het geheel zien, niet een on-board.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:37 schreef Jane het volgende:
[..]
O. Mol had het daar nog over afgelopen race en het schijnt een standaardteam te zijn, dat voornamelijk uit Britten bestaat. Die kiezen er dus voor wat er in beeld is, enz.
M.a.w., de regie heeft best veel invloed op de indruk die de kijker krijgt m.b.t. bepaalde overtredingen als tracklimits e.d. Coureur X en coureur Y kunnen zich er beide net zo schuldig aan maken (of net niet), maar als je het alleen van X in beeld krijgt (en in de herhaling), dan is toch de indruk gewekt dat hij er wel een paar keer overheen zal zijn gegaan. Zelfde geldt natuurlijk voor welke boordradio's er uitgezonden worden.
Zelfde hier, de race is normaliter al dood nog voordat 'ie begonnen is. Treintje rijdenquote:Op woensdag 5 april 2023 17:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vond Melbourne zelden leveren. Ik lees hierboven dat mensen het een goed circuit vinden, ik kan met vrijwel alleen saaie races herinneren. Adelaide was veel gaver dan Melbourne.
Well done Bakuquote:Op woensdag 5 april 2023 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 slaapverwekkende races, 1 race zozo, maar men doet alsof het een fantastische baan is die altijd mooie races oplevert. Wat boeit het nou wie er op het hoogste treedje staat als de race verder oersaai is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |