wolven eten alleen kinderen , ouderen zijn taai en hebben dikke huidquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:13 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik op die leeftijd net zo seniel ben, dan mogen ze me een spuitje geven.
Of beter nog, voor de wolven gooien
Lagen er 2 oma’s in bed toen Roodkapje binnenkwam? Nee, precies !quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wolven eten alleen kinderen , ouderen zijn taai en hebben dikke huid
Ondieren en onkruid hebben gemeen dat ze heel moeilijk weer te verwijderen zijn als je laat gaan
Nou begin ik oprecht te denken dat je al die tijd gewoon aan het trollen bent geweest.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wolven eten alleen kinderen , ouderen zijn taai en hebben dikke huid
Ondieren en onkruid hebben gemeen dat ze heel moeilijk weer te verwijderen zijn als je laat gaan
Dat is ook gewoon zo, zijn kruistocht tegen de wolf is belachelijkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:42 schreef Intint het volgende:
[..]
Nou begin ik oprecht te denken dat je al die tijd gewoon aan het trillen bent geweest.
wolf is nu nog met weinig vriendjes en neefjesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, zijn kruistocht tegen de wolf is belachelijk
quote:ROME - Zeker negen wolven zijn in een week tijd dood gevonden in een bekend nationaal park in Italië. Het park vermoedt dat de dieren zijn vergiftigd door boeren. Ook drie gieren en twee raven werden dood aangetroffen.
Dan moet het waar zijn, toch?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:18 schreef michaelmoore het volgende:
De wolf is een straf van god, was net op TV ned 2 KRO/ NCRV
Hier geil jij natuurlijk op hè?quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:28 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-mogelijk-vergiftigd
[..]
nee dat is niet netjesquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is niet netjes
schiet ze dan af, maar vergiftigen dat mag niet
zal ik de dubbelloops hagel klaar zettenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
Eigenlijk moeten we een inzamelingsactie op touw zetten, om een roedel wolven aan te schaffen en die bij Michael in de tuin te zetten
Dus iedereen die niet vegan is kan ook geen dierenliefhebber zijn?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:13 schreef michaelmoore het volgende:
dieren liefhebbers zijn geen wolven liefhebbers
Maar wat nu als je vooral liefhebber bent van wolven? Wolven zijn dieren, dus ben je een dierenliefhebber.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:13 schreef michaelmoore het volgende:
dieren liefhebbers zijn geen wolven liefhebbers
, even los van zijn killer instinctquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:44 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar wat nu als je vooral liefhebber bent van wolven? Wolven zijn dieren, dus ben je een dierenliefhebber.
Zou op zich ook leuk zijn in Nederland.quote:Op woensdag 24 mei 2023 01:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De wolf heeft in Europa een beschermde status gekregen omdat de populaties klein waren en kleiner werden. Die beschermde status heeft geholpen, en de populatie is gaan groeien. Er komt een moment dat de beschermde status afgezwakt zal worden, zodat landen en regionale overheden meer vrijheiden krijgen om het aantal wolven te reguleren. Maar zover is het nog lang niet. Nederland heeft enige tientallen wolven, dat is heel weinig. En wolven afschieten in Nederland heeft weinig zin, aangezien er nieuwe zullen blijven binnenkomen, en de wolven met territoria in Nederland zijn over het algemeen niet de wolven die wel eens problemen opleveren.
Terug naar het killer instinct. Wat is daar mis mee? Een roofdier doet nu eenmaal wat hij doet. Als dieren opgesloten zitten in een hok, en hij kan erbij, dan zal hij ze grijpen als hij er tussen staat. Dat is vrijwel alle roofdieren eigen. Als iets wegrent, gaan ze erachteraan. En als zo'n dier dan niet wegkan, omdat ze opgesloten staan, dan kunnen er veel dieren in korte tijd gedood worden. Marter-achtigen doen dat (steenmarters, hermelijnen), hond-achtigen doen dat (vossen, wolven), kat-achtigen doen dat. Dat kun je wolven niet aanrekenen. Of ben ik nu ook geen dierenliefhebber omdat ik van leeuwen hou? Die doen dat immers ook, die hebben ook een killer instinct.
Ik ben een leeuwquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou op zich ook leuk zijn in Nederland.
Ik werk veel in gebieden waar wel leeuwen voorkomen, en ook regelmatig vee doden, vandaarquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou op zich ook leuk zijn in Nederland.
Waarom voel jij nu toch steeds de noodzaak om te liegen? Wat voor ziekelijke drang is dat tochquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ieder jaar neemt de populatie in Europa met 30% toe
Binnen de EU zijn ze beschermd, wat Zweden doet is in feite illegaal. Zie ook het werk van Arie Trouwborst op dit gebied.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:59 schreef Dven het volgende:
Overigens is de wolf absoluut niet overal in Europa beschermd. Zo wordt er onder andere in Bulgarije en Zweden actief op gejaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |