Zie hem nu veel met Sasha, zullen wel met een project bezig zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 13:15 schreef Loveable het volgende:
Nu zien we Jappie wel weer meer en hopen dat ie weer wat meer gaat doen etc
Nou kleding of schoenen lijkt mij dat je dat gewoon mee mag nemenquote:Op zondag 2 april 2023 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet niet of die discussie nog loopt dat alles aangeschaft binnen de Loods ook binnen de Loods moet blijven
Evenement paasmarkt ofz denk ikquote:Op zondag 2 april 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie hem nu veel met Sasha, zullen wel met een project bezig zijn.
Alleen de bewoners, net zoals met de kerstmarkt..maar dat was wel gezelligquote:Op zondag 2 april 2023 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeveel bezoekers verwachten ze op die "markt"?
Na Jappie's motor circus denkt 'ie dat er wel veel meer in het vat zit via Achter, en aan SeikSas heeft Jap een goeie, die vind álles leukquote:Op zondag 2 april 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie hem nu veel met Sasha, zullen wel met een project bezig zijn.
Dan mis je toch wel mensen.quote:
Ja ik mis Martin ook wel , het programma is eigenlijk al klaar als je het goed bekijktquote:Op zondag 2 april 2023 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan mis je toch wel mensen.
Zoals Wanda en Kim met hun momenten en verontwaardigend zijn over iedereen daar.
Werd later helaas minder omdat Wanda besloot hele dagen en avonden met die dooie lulhannes Jasper om te gaan.
Wel beschouwd is het programma nooit begonnen.quote:Op zondag 2 april 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik mis Martin ook wel , het programma is eigenlijk al klaar als je het goed bekijkt
Gezien het bedrag wat al van die pot in mindering is, hebben ze gewoon alles al van die pot betaald, alleen de spelletjes bepalen hoeveel geld per keer.quote:Op zondag 2 april 2023 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Wel beschouwd is het programma nooit begonnen.
op het moment dat er elke keer geld verdiend kon worden met de meest idiote opdrachten, was het spelelement en de pot aanspreken al weg.
Daarna nog het evenementenboek, weer een reden om de pot niet aan te spreken ( en juist dat aanspreken had tot leuke dingen kunnen leiden), het schimmige beleid ten opzichte van de tabak en drank.
het niet uitdelen van gele kaarten voor dingen waar wel voor was gewaarschuwd, (roken en praten, misdragen na het drinken en zo nog wel meer) Dit had ook tot leuke clashes of discussies kunnen leiden.
Het was het allemaal "net niet"
De pot aanbreken was eigenlijk het leukstequote:Op zondag 2 april 2023 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Wel beschouwd is het programma nooit begonnen.
op het moment dat er elke keer geld verdiend kon worden met de meest idiote opdrachten, was het spelelement en de pot aanspreken al weg.
Daarna nog het evenementenboek, weer een reden om de pot niet aan te spreken ( en juist dat aanspreken had tot leuke dingen kunnen leiden), het schimmige beleid ten opzichte van de tabak en drank.
het niet uitdelen van gele kaarten voor dingen waar wel voor was gewaarschuwd, (roken en praten, misdragen na het drinken en zo nog wel meer) Dit had ook tot leuke clashes of discussies kunnen leiden.
Het was het allemaal "net niet"
Was toch ook gewoon even stemmen met wat zure gezichten, zoveel stelt het niet voor.quote:Op zondag 2 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De pot aanbreken was eigenlijk het leukste
Verder zijn er alleen mensen vertrokken dus dat is niet bijzonderquote:Op zondag 2 april 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch ook gewoon even stemmen met wat zure gezichten, zoveel stelt het niet voor.
Dat bedoel ik met het programma wat zichzelf al kapot heeft gemaaktquote:
Isaac schijt bagger, die ziet zijn met veel arrogantie, intimidatie en agressie opgebouwde Brô-Imperium afbrokkelenquote:
Dat we Ruben met de dokter zagen was iets wat goede hoop gaf. Nu mogen we alleen nog koetjes en kalfjes gesprekken horen. Zelfs het spel element maken we niet meer mee.quote:Op zondag 2 april 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met het programma wat zichzelf al kapot heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |