Zie hem nu veel met Sasha, zullen wel met een project bezig zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 13:15 schreef Loveable het volgende:
Nu zien we Jappie wel weer meer en hopen dat ie weer wat meer gaat doen etc
Nou kleding of schoenen lijkt mij dat je dat gewoon mee mag nemenquote:Op zondag 2 april 2023 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet niet of die discussie nog loopt dat alles aangeschaft binnen de Loods ook binnen de Loods moet blijven
Evenement paasmarkt ofz denk ikquote:Op zondag 2 april 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie hem nu veel met Sasha, zullen wel met een project bezig zijn.
Alleen de bewoners, net zoals met de kerstmarkt..maar dat was wel gezelligquote:Op zondag 2 april 2023 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoeveel bezoekers verwachten ze op die "markt"?
Na Jappie's motor circus denkt 'ie dat er wel veel meer in het vat zit via Achter, en aan SeikSas heeft Jap een goeie, die vind álles leukquote:Op zondag 2 april 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie hem nu veel met Sasha, zullen wel met een project bezig zijn.
Dan mis je toch wel mensen.quote:
Ja ik mis Martin ook wel , het programma is eigenlijk al klaar als je het goed bekijktquote:Op zondag 2 april 2023 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan mis je toch wel mensen.
Zoals Wanda en Kim met hun momenten en verontwaardigend zijn over iedereen daar.
Werd later helaas minder omdat Wanda besloot hele dagen en avonden met die dooie lulhannes Jasper om te gaan.
Wel beschouwd is het programma nooit begonnen.quote:Op zondag 2 april 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik mis Martin ook wel , het programma is eigenlijk al klaar als je het goed bekijkt
Gezien het bedrag wat al van die pot in mindering is, hebben ze gewoon alles al van die pot betaald, alleen de spelletjes bepalen hoeveel geld per keer.quote:Op zondag 2 april 2023 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Wel beschouwd is het programma nooit begonnen.
op het moment dat er elke keer geld verdiend kon worden met de meest idiote opdrachten, was het spelelement en de pot aanspreken al weg.
Daarna nog het evenementenboek, weer een reden om de pot niet aan te spreken ( en juist dat aanspreken had tot leuke dingen kunnen leiden), het schimmige beleid ten opzichte van de tabak en drank.
het niet uitdelen van gele kaarten voor dingen waar wel voor was gewaarschuwd, (roken en praten, misdragen na het drinken en zo nog wel meer) Dit had ook tot leuke clashes of discussies kunnen leiden.
Het was het allemaal "net niet"
De pot aanbreken was eigenlijk het leukstequote:Op zondag 2 april 2023 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Wel beschouwd is het programma nooit begonnen.
op het moment dat er elke keer geld verdiend kon worden met de meest idiote opdrachten, was het spelelement en de pot aanspreken al weg.
Daarna nog het evenementenboek, weer een reden om de pot niet aan te spreken ( en juist dat aanspreken had tot leuke dingen kunnen leiden), het schimmige beleid ten opzichte van de tabak en drank.
het niet uitdelen van gele kaarten voor dingen waar wel voor was gewaarschuwd, (roken en praten, misdragen na het drinken en zo nog wel meer) Dit had ook tot leuke clashes of discussies kunnen leiden.
Het was het allemaal "net niet"
Was toch ook gewoon even stemmen met wat zure gezichten, zoveel stelt het niet voor.quote:Op zondag 2 april 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De pot aanbreken was eigenlijk het leukste
Verder zijn er alleen mensen vertrokken dus dat is niet bijzonderquote:Op zondag 2 april 2023 13:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch ook gewoon even stemmen met wat zure gezichten, zoveel stelt het niet voor.
Dat bedoel ik met het programma wat zichzelf al kapot heeft gemaaktquote:
Isaac schijt bagger, die ziet zijn met veel arrogantie, intimidatie en agressie opgebouwde Brô-Imperium afbrokkelenquote:
Dat we Ruben met de dokter zagen was iets wat goede hoop gaf. Nu mogen we alleen nog koetjes en kalfjes gesprekken horen. Zelfs het spel element maken we niet meer mee.quote:Op zondag 2 april 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met het programma wat zichzelf al kapot heeft gemaakt
Neequote:Op zondag 2 april 2023 13:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dat we Ruben met de dokter zagen was iets wat goede hoop gaf. Nu mogen we alleen nog koetjes en kalfjes gesprekken horen. Zelfs het spel element maken we niet meer mee.
Viel mij ook opquote:Op zondag 2 april 2023 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is de laatste tijd weer veel buitenbeeld.. de nieuwe verhaallijn moet SeikSas&Jappie worden?
Als er geen alcohol of rookwaar meer komt kunnen ze het geld inderdaad anders besteden. Volgens mij zijn de alternatieven voor koemelk niet eens meer duurder aangezien ‘gewone’ melk tegenwoordig ook duur is.quote:Op zondag 2 april 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil als zij manager wordt alleen maar kwark yoghurt melk fruit ( ze had toch een lactose intolerantie? ) of moet dan alles van soja zijn ( super duur) Mirthe wil dat ook. Ik zeg alvast succes met bestellen dames.
Eunie is een BullShitter.. die is van alles als het maar aandacht oplevertquote:Op zondag 2 april 2023 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Eunice wil als zij manager wordt alleen maar kwark yoghurt melk fruit ( ze had toch een lactose intolerantie? ) of moet dan alles van soja zijn ( super duur) Mirthe wil dat ook. Ik zeg alvast succes met bestellen dames.
Daar had Marciano het vanmorgen al overquote:Op zondag 2 april 2023 13:53 schreef Judiwi het volgende:
Hoorde ik nu dat Sasha en Jasper eventueel op Eric willen stemmen.
Bern wil plan vasthouden dus Babet.
Eunice wil op Marciano.
Rookwaar kwam niet van de prijzen pot en een kratje pitt bier kost 5 euro.quote:Op zondag 2 april 2023 13:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Als er geen alcohol of rookwaar meer komt kunnen ze het geld inderdaad anders besteden. Volgens mij zijn de alternatieven voor koemelk niet eens meer duurder aangezien ‘gewone’ melk tegenwoordig ook duur is.
Eunice is van de extremen.quote:Op zondag 2 april 2023 13:52 schreef Sestra666 het volgende:
eunice zit al bijna 2u op die fiets or nah
Omdat er gewoon niet meer is?quote:Op zondag 2 april 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of we niets meer mogen horen. Hoe zou dat komen?
Bizar en niet leuk meerquote:Op zondag 2 april 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is momenteel echt van den gekke...... heel normale gesprekken mogen ook al niet meer
quote:Op zondag 2 april 2023 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen is het weer anders.. en er komt de komende weken geen nominatie meer
Nu is het in het weekend vaak wel heel rustig maar mochten we wel gesprekken horen. Maar ze draaien bijna lles weg op wat zinloos gelul na.quote:
Nauww.. dat Miertje dood wil als ze een slepende ziekte krijgt.. best interessante streamquote:Op zondag 2 april 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu is het in het weekend vaak wel heel rustig maar mochten we wel gesprekken horen. Maar ze draaien bijna lles weg op wat zinloos gelul na.
1 april grap.quote:Op zondag 2 april 2023 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
En ze polsen Sjeff nog effe.. dattie graag naar huis wil...
Sjeff... Mompelmompel? wát?
Dat was gisteren, vandaag zit Sjeffie met zijn eigen aangekondigde probleem, en ik zeg dattie in zijn eigen voet geschoten heeft met zijn grote bekquote:
Dat is al weer wat positiever want daar kan hij uit komen. Isaac moet nog even flink met hem in conclaaf.quote:Op zondag 2 april 2023 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was gisteren, vandaag zit Sjeffie met zijn eigen aangekondigde probleem, en ik zeg dattie in zijn eigen voet geschoten heeft met zijn grote bek
Maar niet geloofwaardiger.. zowat 2x per maand na zijn Managerschap wou MeneerGrootbek naar huis, weg van die Debielen en Mongolen.. elke keer in de kiem gemoord door zijn vriendinnetje Kim.. hulde aan haar voor alle geduld die ze had .. maar nu zit die sukkel wéér met zijn voet in zijn mondquote:Op zondag 2 april 2023 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is al weer wat positiever want daar kan hij uit komen. Isaac moet nog even flink met hem in conclaaf.
quote:Op zondag 2 april 2023 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat afgekeurde Estertje het even voordoen?
A okay, zei die verder nog wat eroverquote:
Ja :'GegggggggggggGggg'quote:Op zondag 2 april 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
A okay, zei die verder nog wat erover
quote:Op zondag 2 april 2023 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, 1 rondje gelukt, nog niet te pletter gevallen helaas.
Jammerquote:Op zondag 2 april 2023 14:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, 1 rondje gelukt, nog niet te pletter gevallen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |